اخبار

آشنایی با انواع برنج از نظر بافت و رنگ +معرفی 4 برنج ایرانی

اما برنج‌های خارجی موجود در بازار مثل برنج‌های هندی و پاکستانی از نوع برنج خوب و مرغوب نیستند و حتی گفته می‌شود در مزارع آلوده کشت می‌شوند. اما برنج‌های خارجی کم کیفیت نیز زمان پخت قد می‌کشند و خوب دون می‌شوند. بر همین اساس، هر کیلو برنج طارم هاشمی در بازار ۱۷۴ هزار تومان، برنج ممتاز هاشمی ۱۵۸ هزار تومان، برنج دم سیاه درجه یک ۱۳۵ هزار تومان و برنج مجلسی معطر ۹۹ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارد. تشخیص برنج ایرانی از خارجی توسط چشیدن طعم و مزه آن امکان‌پذیر است. مزه ناب برنج با انواع خورشت ایرانی لذتی وصف‌ناشدنی دارد. یکی از ترفند‌هایی که در بین فروشندگان باب شده‌، مخلوط‌کردن مقداری برنج ایرانی با خارجی است.

آیا برنج خراب می شود؟

agriculture-na عنبر بو کوتاه قد است و به صورت نیم‌ دانه و تمام دانه در بازار موجود است و عطر و طعم بسیار خوبی دارد. این برنج برای مصرف روزمره بسیار مناسب است اگرچه شاید انتخاب خوبی برای مهمانی‌هایتان نباشد. قیمت برنج عنبربو به نسبت برنج‌های دیگر کم‌تر است و بر خلاف برنج‌های شمالی که طبعی سرد دارند، طبع این برنج، گرم است. اگر قصد خرید برنج عنبر بو را دارید، به وب سایت به روز مارت مراجعه کنید و سفارشتان را ثبت کنید.

زمانی که آب قابلمه جوشید، آب روی برنج ها را خالی کرده و در قابلمه بریزید و اجازه دهید برنج جوش بخورد، سپس با کفگیر آن را به هم بزنید و چند دانه از برنج را بین دو انگشت له کنید. اگر سطح دانه نرم و مغز آن سفت است، زمان آبکشی برنج رسیده است. قابلمه را از روی حرارت بردارید و برنج را توی آبکش بریزید. برای اینکه اگر نمک برنج زیاد بوده کمی از شوری آن کم شود. سپس قابلمه را روی حرارت قرار دهید، درون آن کمی روغن بریزید و ته دیگ دلخواه درون آن بچینید.

خواص برنج حاوی از کربوهیدارات است، عنوان سوخت بدن و عملکرد طبیعی مغز کمک می‌کند. تا حالا چند بار خریدم که راضی هستم.به شما مصرف کنندگان برنج هم توصیه میکنم از این برنج خرید کنید تا لذت ببرید. برنج خوش پختی هست .اصلا مثل بقیه برنج های هندی بو نمی‌دهد .بسته بندیش هم از بقیه بهتره.

حمایت مجلس از لایحه افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان

تنوع در برنج ایرانی بالاست که بر اساس کیفیت ، طعم و عطر برنج طبقه بندی و ارزش گذاری می شود. از اطلاعات مفید و ارزنده ی، سایت برای خرید مناسب و اطلاعات درست در مورد کیفیت و همچنین اگاه سازی در مورد تخلفات ،در بازار فروش برنج ،سپاسگذارم. من از مشتریان همیشگی شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم پیشنهاد کردم که برای سفارش محصول حتما از سایت خوب شما اقدام کنند امیدوارم که کیفیت محصولاتتون همیشه خوب و ثابت بمونه. سلام وقت بخیر، مطالب بسیار ارزنده و نابی رو ارائه کردید که بنده از خواندن این مطلب خیلی به اطلاعاتم در خصوص برنج ایرانی و خارجی افزوده شده است.

گزارش فعالیت های سالیانه