اخبار

آشنایی با انواع برنج ایرانی، اندازه و شکل، بافت بعد از پخت، رنگ و ارزش غذایی، نژاد های مختلف و . ویرگول

ما از بزرگ ترین تولید کنندگان برنج ایرانی هستیم که در بازار داخلی در حال فعالیت هستیم. در تحقیقی توسط بانک جهانی و فائو ادعا شده است به طور متوسط هر ساله نزدیک به ۸٪ تا ۲۶٪ برنج تولید شده در کشورهای درحال توسعه به دلیل ضعف تأسیسات و مشکلات پس از برداشت از بین می رود. برنج ایرانی شاید تنها برنج باکیفیت دنیا نباشد اما برای مصرف کنندگان ایرانی بهترین گزینه است. این برنج با کیفیت بالای خود یک غذای سالم است که می تواند در برابر برنج های خطرناک هندی سلامت جامعه ایرانی را تامین کند. همچنین از لحاظ قیمتی نیز برنج ایرانی در مقایسه با برنج های ارگانیک خارجی قیمت بهتر ومناسب تری دارد.

راه های افزایش درشتی میوه درختان کدام است؟

نحوه و هزینه ارسال با توجه به اینکه شما از کجا این محصول را سفارش داده باشید، متفاوت و به یکی از صورت‌های زیر خواهد بود. سفارشات شما در شهر تهران در روزی که در صفحه تسویه حساب انتخاب می‌کنید، با پیک برای شما ارسال خواهد شد. سفارشات شهرستان نیز تحویل باربری یا پست داده می‌شود و معمولا بین ۴ تا ۷ روز کاری بعد از ثبت سفارش به دست شما می‌رسد. اما دستگاه کالرسورتینگ با استفاده از دوربین هوشمند و سیستم پرتاب بادی، دانه ها را به تفکیک رنگ جدا کرده و هر دانه ای که همرنگ agriculture-na نباشد را جدا می کند. طول این برنج کمی از نیم دانه درشت کوتاه تر بوده و بیشتر در پخت آش , شله زرد و غذای کودک استفاده می شود.

این نوع از برنج ها را به این دلیل درباری میگویند که مناسب برای میزبانی از مجالس عروسی ، مهمانی ها و سایر محافلی است که در آن وعده غذایی همراه با برنج سرو میشود. زیرا این برنج بسیار دیر شفته میشوند و زمان پخت مناسبی دارند و کیفیت و عطری دلپذیری را از خود اشاعه میدهند. دانه های این نوع از برنج ها هرگز مات نبوده و بلند و سفید میباشند که در زمان پخت نیز این دانه ها بلند تر خواهند شد. اغلب این نوع از برنج ها در شالیزارهای هند و پاکستان کاشت و برداشت میشوند.

مواد مغذی موجود در دانه کامل برنج قهوه ای به کاهش کلسترول و خطر سکته مغزی، بیماری قلبی و دیابت نوع ۲ کمک می کند. مقدار کالری موجود در برنج قهوه ای ۱۷۰ و مقدار کالری موجود در برنج سفید ۱۶۰ کیلو کالری می باشد. بهتره که به جای برنج خارجی بی کیفیت از برنج ایرانی و تولید خودمون استفاده کنیم ، برنج خوب و با کیفیت که طعم و عطر خوبی رو داره فقط برنج ایرانی ست .

برنج هندی محسن اصل 100٪خالص. دانه بلند وسفید. در بسته بندیهای10 کیلو گرمی وپلمب شده

برنج به عنوان یک غذا به شمار می رود و غذا به عنوان تامین کننده سلامت افراد تاثیر مستقیمی با سلامتی و بیماری دارد. در نتیجه لازم است برای داشتن بدنی سالم از غذاهای مفید و باکیفیت استفاده شود. برنج ایرانی یکی از پر تنوع ترین برنج های دنیاست و می توان رقم های اصیلی در برنج ایرانی مشاهده کرد که نمونه آن در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود ندارد. پس برای خرید برنج با کیفیت باید گونه های کیفی مثل برنج هاشمی و برنج صدری را خریداری کنیم و برای خرید برنج با قیمت مناسب می توانیم از گونه های شیرودی, فجر, ندا و… استفاده کنیم.

برنج پاکستانی طبیعت 10 کیلویی

همچنین قابل ذکر است ویتامین های موجود در برنج نیز به بالارفتن سطح انرژی نیز کمک می کند. برای خرید این محصول و مطلع شدن از قیمت برنج با کیفیت وبسایت گیلان کشت معتبر ترین برنج می باشد. یایرانی کی از مهم ترین عواملی است که در سراسر دنیا به آن توجه می شود. حدود نیمی از مردم در دنیا از این ماده ی غذایی ارزشمند برای طبخ وعده های اصلی غذای خود استفاده می کنند. این گیاه خوراکی در انواع مختلف و برای مصارف متنوعی تولید و پرورش داده می شود. در ایران نیز انواع مختلفی از آن کشت می گردد و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.