اخبار

آشنایی و معرفی انواع و بهترین برنج ایرانی و برنج خارجی کشت لند

برنج ایرانی یکی از پر تنوع ترین برنج های دنیاست و می توان رقم های اصیلی در برنج ایرانی مشاهده کرد که نمونه آن در هیچ یک از کشورهای دنیا وجود ندارد. برنج های ایرانی همچنین از لحاظ ارزش غذایی نیز در رتبه بسیار خوبی قرار دارد و به عنوان کامل ترین نمونه های برنج دنیا شناخته می شوند. بیشترین کشت برنج در استان های شمالی اعم از گیلان ، مازندران و گلستان صورت میگیرد. این استان ها مراکزعمده کشت برنج کشور هستند که بیش از ۷۱ درصد زیر کشت برنج قرار میگیرند.

برنج ‌نیم‌ دانه طارم – 1 کیلویی

در ادامه به معرفی لیستی از بهترین برنج های ایرانی، نحوه کاشت و برداشت آن ها و بررسی قیمت انواع برنج ایرانی می‌پردازیم. البته هزینه سنگینی دارد و کمتر کسی برنج را به صورت گلخانه ای کشت می­کند. از انواع برنج ایرانی میتوان به انواع برنج طارم و برنج هاشمی اشاره کرد. این برنج ها به دلیل کیفیت پخت بالا و ظاهر مناسب بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان ها است. مجموعه توسکا واقع در جویبار، استان مازندران بهترین برنج ایران را دارا است. برنج صدری دم سیاه از نظر عطر بر سایر برنج های موجود در کشور برتری دارد.

برنج ایرانی مرغوب باید ظاهر زیبا و یکدست داشته باشد و نباید دارای ترک و شکننده باشد. برنج هایی که در معرض هوای سرد قرار می گیرند شکننده می شوند. نوع سوم از نظر عطر و طعم از همه برنج ها بالا تر هستند و هیچ یک از برنج ها به آن نمی رسند مانند برنج علی کاظمی. این برنج با همان اسم یا عنوان «برنج سوشی» معمولا در ایران و تنها در فروشگاه‌های خاص فروخته می‌شود. برای کسانی که مشتری پروپاقرص غذاهای ژاپنی و چینی و کره‌ای هستند، برنج سوشی یک انتخاب مناسب است.

به همین دلیل این محصول کیفیت عطری، طعمی و سلامت بالاتری نسبت به برنج خارجی دارد. برنج ایرانی محصولی است که در انواع مختلف ویژگی هایی مثل قد بلند و عطر عالی را دارد. شما با توجه به نیاز خود می توانید برنج دانه بلند و یا برنج عطری و خوش طعم را انتخاب کنید. اما اگر در جستجوی برنجی با عطر و طعم همراه با قد بالا هستید توصیه می شود برنج های ایرانی مثل هاشمی و صدری را خرید کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید با انواع و قیمت برنج ایرانی شمال آشنا شوید، به فروشگاه اینترنتی کاویش مراجعه کرده و قیمت به روز انواع برنج ایرانی شمال (طارم محلی،هاشمی..) در بازار را استعلام بگیرید.

پخت برنح ایرانی به روش کته :

مثلاً بازار آهنگرها، بازار مسگرها ، راسته برنج فروش‌ها یا علاف‌ها و انواع مشاغل دیگر. لیست agriculture-na‌های ایرانی؛ هر آنچه درباره انواع برنج ایرانی باید بدانید. به همین دلیل است که هروقت از برنج ایرانی صحبت می‌شود، برنج شمال حرف اول را می‌زند. علت باکیفیت و مرغوب بودن برنج در استان‌های شمالی را می‌توان مرهون شرایط آب و هوایی ویژه و خاک به شدت حاصلخیز آن دانست.شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره خرید عمده برنج ایرانی کلیک کنید. برنج گلستان و برنج محسن دو نمونه از برندهایی هستند که برنج‌های خوب و با کیفیت را در بسته بندی‌های متفاوت به بازار عرضه کرده‌ اند. البته راه ساده‌ تری نیز وجود دارد و آن هم خرید اینترنتی برنج با استفاده از اپلیکیشن اسنپ مارکت است.

برنج هاشمی ممتاز پردیس وزن 4.5 کیلوگرم