اخبار

اتاق فرار رزرو اسکیپ روم ترسناک و معمایی در تهران و کرج آریولند: مشاوره، طراحی و ساخت

مطمئنا می‌توان گفت که بازی اتاق فرار به دلیل نزدیک بودن به فضای دنیای واقعی، می‌تواند برای تک تک بازیکنان مزایایی نیز داشته باشد. به همین دلیل به بررسی بهترین و مهمترین مزایای آن خواهیم پرداخت. شما وقتی وارد سردخانه می‌شوید درِ آن بسته می‌شود و شما در آن گرفتار می‌شوید.

سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. اولین طراحان اتاق فرار در شرق آسیا این سبک بازی راه اندازی کرده و تا به امروز در اکثر نقاط دنیا مورد توجه مخاطبان خاص خود قرار گرفته است . این لیست پینورست برای ده تا از اتاق فرارها و اسکیپ‌روم‌های ایران. شما هم اگر تجربه رفتن به اتاق فرار را دارید و به نظرتان اتاق‌فرارهای درست و حسابی دیگری هم هست که باید به آن‌ها سر بزنیم، برای ما اسمشان را در بخش نظرات بنویسید. فراموش نکنید که تجربه خودتان از این اسکیپ روم را با ما به اشتراک بگذارید.

اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار غریبه ارائه شده توسط مجموعه Vayaroom، این اتاق فرار در محله هفت تیر کرج واقع شده است. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.

اتاق فرار سوبیبور (SOBIBOR)

قبل از اینکه به داخل برید، با کنار گذاشتن همه چیزهایی که شما رو به دنیای بیرون مرتبط می‌کنه، شروع کنید مانند گوشی، دوربین، ساعت. همچنین ابزارهایی مثل خودکار و کاغذ، کلید، مته، پیچ گوشتی و چراغ قوه نیز داخل بازی ممنوعه. وقتی به داخل قدم می‌ذارید، خودتون روی توی یه مجموعه فیلم، با دکور کامل تصور می‌کنید.

چون ممکنه ژانری که شما انتخاب کردید با روحیه تمام اعضای گروه سازگار نباشه؛ و یکی از بازیکن‌ها چند دقیقه بیشتر در بازی دووم نیاره. این موضوع می‌تونه به قیمت تموم شدن بازی باشه، چون طبق قوانین اتاق فرار خروج یک بازیکن از بازی باعث تمام شدن بازی اتاق فرار می‌شه. شما در اتاق فرار اسکیپ چلنج با بازی‌های ترسناک و با محتوای انتقادی روبه‌رو می‌شوید که بتوانید در کنار دوستان و خانواده خود لحظات مفرح و سراسر هیجان را تجربه کنید. شما می‌توانید با بازی در مجموعه اسکیپ چلنج توانایی‌های خود را در معرض آزمون گذاشته و خودتان را بهتر بشناسید. مدت‌زمان اتاق فرار اسکیپ چلنج ۶۰ دقیقه است و مخاطب آن آقایان و بانوان هستند.

در غیر این صورت، شما هم همانند ارواح خبیث برای همیشه در داخل خانه زندانی خواهید شد. مخاطب اتاق فرار اسکیپ رد نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان‌اند و تعداد نفرات آن هم بین ۴ تا ۸ نفر است. اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است. همین موضوع باعث شد تا در بهمن ماه سال ۱۳۹۹، گروه دات آی آر اقدام به طراحی یک اتاق فرار ترسناک با نام احضار کند. احضار روح از جمله کارهای ترسناکی است که بسیاری برای ایجاد حس ترس در خود انجام می‌دهند. این بازی جزو بازی‌های ساده در بین اتاق‌های فرار به حساب می‌آید؛ اما می‌تواند تا حدودی هم ترسناک باشد.

طراحی و ساخت اتاق فرار در 8 گام

البته توجه داشته باشید که معما را باید در زمان محدودی حل کنید. بعد از ورود به خاطر اینکه زمان شما هدر نرود، سریعا به دنبال هر سرنخی بگردید. گاهی هم باید سرنخ‌های بی‌ربط را کنار هم بگذارید تا به یک پاسخ منطقی برسید.

در ضمن بهتر است کسانی که به این بازی علاقه دارند در یک اتاق فرار تیم قرار بگیرند. تلاش نکنید کسانی که به این بازی علاقه ندارند را همراه خود کنید. از طرف دیگر بهتر است کسانی که در بازی اتاق فرار شرکت می‌کنند، در یک گروه سنی باشند.

  • که بعضا ترکیبی هم هستند، اما آنچه که آوردیم، از پرطرفدارترین بازی های اتاق فرار بودند که اکثر مخاطبین هم بازی‌هایی از بین همین ژانرها انتخاب می‌کنند.
  • جالب است بدانید که به صورت موازی، یک دانشمند و فیزیک‌دان سوئیسی، بازی مشابه به اتاق فرار را در سال ۲۰۱۲ طراحی کرد.
  • سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند.
  • تو اتاق فرار ممنوع هست چون موقعی که دارید فرار می کنید یا تو اتاق فرار مشغول حل معما هستید ممکنه گوشی یا حلقه و …
  • بعنوان مثال در اتاق فرار یا اسکیپ روم بیشتر از 10 مدل قفل وجود داره که از معروفترین اونا میشه به قفل کلیدی، پترنی، مغناطیسی، عددی و …

تخفیفان پلفترمی گسترده در ارائه انواع پیشنهادها است که خدمات خود را در چندین شهر بزرگ ایران ارائه می‌دهد. با نصب سوپر اَپ تخفیفان می‌توانید از همه پیشنهادهای جذاب و جدید اطراف خود و فروشگاه‌های اینترنتی با خبر باشید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. بهتر است قبل از رزرو به لوکیشن دقیق بازی، نقد بازی، درجه سختی اتاق، حداقل و حداکثر تعداد نفرات مجاز برای تجربه بازی، قوانین و مقررات رزرو، ساعت دقیق سانس و مبلغ تیکت توجه کنید، تا انتخابی صحیح و لذت بخش داشته باشید. لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند.

هر چند طراح آن یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو بود که وقتی دید دوستش در حال انجام بازی ویدئویی فرار از اتاق است به فکر ساختن ورژن واقعی آن افتاد و اولین اتاق فرار شهر سیلیکون‌ولی را در سال ۲۰۰۷ طراحی کرد. تنها شاهد این ماجرا هم به طرز مشکوکی گم شده و هیچ کسی از این فرد خبر نداره. تنها کسی که می‌تونه پرده از راز این سرقت برداره شما هستید. در اتاق فرار ماجراجویی داستان‌های مهیجی مثل ذهن‌خونی یک مجرم یا پیدا کردن یک گنج چندین ساله در جریانه. برای شرکت در این بازی هیجان‌انگیز باید بزرگ‌ترین اتاق فرار ایران رو انتخاب کنید و یکی از ژانرهای ماجراجویی این اتاق رو برای بازی در نظر بگیرید. تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.

اتاق فرار حسادت

اتاق فرار رزرو اسکیپ روم ترسناک و معمایی در تهران و کرج آریولند: مشاوره، طراحی و ساخت