اخبار

انتخابات در قالب مردم سالاری دینی مظهر منحصر به فرد مردم سالاری است

انتخابات در قالب مردم سالاری دینی مظهر منحصر به فرد مردم سالاری است

ایسنا/خبرگزاری خوزستان مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در طول چهار دهه حیات سیاسی خود، جلوه ای از مردم سالاری را در قالب مردم سالاری دینی به جهانیان نشان داد که بی نظیر است. در نوع خود

علی مهدی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران در خصوص اهمیت حضور مردم کشورمان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم آزاده و سرافراز ایران همواره اراده قوی خود را برای پاسداری از بزرگان نشان داده اند. آنها در بسیاری از انتخابات بطور گسترده و آگاهانه شرکت کردند و ثابت کردند که سنگ بنای انقلاب اسلامی هستند و برای ایران عزت و عظمت به ارمغان آوردند. انشاالله مردم در انتخابات شوراها در این مکان سرنوشت ساز به پای صندوق های رای بازگردند تا حماسه ای دیگر در انجام رسالت ملی و دینی خود رقم بزنند.

وی افزود: حقیقت این است که دشمنان انقلاب به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر فرصتی برای حمله به ایران و هدف قرار دادن آن استفاده می کنند. حقیقت این است که امروز به فرموده رهبر معظم انقلاب هجمه مستقیمی از سوی آنها صورت نمی گیرد چرا که توانایی ندارند و اگر بخواهند به ما نگاه کنند بیش از هر چیز از انسانیت و مدارا دور هستند.

مهدی پور ادامه داد: یکی از مواردی که دشمن را از این گونه اقدامات باز می دارد، حضور در انتخابات است، یعنی اگر ببینند دولتی از حمایت مردمش برخوردار است، با حساسیت بیشتری حرکت می کنند و بر این اساس اقدامات خود را انجام می دهند. عملی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آرمان ها و خواسته های نمایندگان چیست، گفت: با توجه به اینکه امام خمینی(ره) در رأس امور مجلس «باد» را خواند. از نامزدهای مجلس نمایندگان می‌خواهیم با در نظر گرفتن مصالح عالیه نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت ملت، در راستای تقویت اقتدار ملی، گسترش عدالت و دادخواهی، اصلاح تبعیض و شکاف طبقاتی گام بردارند. و رسیدگی به مسائل رفاهی و معیشتی مردم با هدف دستیابی به تولید و حمایت و اولویت دادن به رفع موانع.

مجلس قوی تاثیر بسزایی در توسعه، شکوفایی و رشد کشور دارد

مهدی پور تاکید کرد: موضوع اساسی که امروز جامعه ما به آن نیاز دارد رفع تبعیض، کاهش فاصله طبقاتی، محرومیت زدایی، ایجاد فرصت های شغلی و رفع بیکاری است که با افزایش تولید و گسترش کارگاه های تولیدی و صنعتی محقق می شود.

وی با بیان اینکه مانند بسیاری از مجامع کشورهای دموکراتیک جهان، مسئولیت اصلی تدوین و اجرای سیاست های بهینه در توسعه ملی و منطقه ای را بر عهده دارد، اظهار داشت: جایگاه شورای اسلامی، قانون گذاری، نظارت و اختیارات گسترده است. شورای اسلامی نمایندگان مردم در شورای اسلامی ضامن طراحی و اجرای قوانین و برنامه های اجرایی هستند.

وی با اشاره به اینکه مجلس قوی و به تعبیر مقام معظم رهبری از مجلس، مجلس قوی تأثیر بسزایی در توسعه، آبادانی و رشد کشور دارد، خاطرنشان کرد: مجلس قوی، قانون‌گرایی را تسهیل می‌کند و حفاظت را تضمین می‌کند. حقوق بشر شهروندان از طریق استقرار، توسعه و تحکیم دموکراسی.

وی افزود: نمایندگان مجلس می توانند با صدور قوانینی در تسهیل و تسریع امور مربوط به راه اندازی کارگاه های تولیدی و رشد و افزایش تولید نقش اساسی و همیشگی داشته باشند به گونه ای که عاملی برای گسترش عدالت اجتماعی شود.

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان ضمن دعوت از همه آحاد مردم به ویژه همکاران در شرکت شهرهای صنعتی برای حضور در انتخابات 1402 تاکید کرد: مشارکت و مشارکت مردم در انتخابات آتی بدون توجه به سلیقه جناح بندی، طرفداری و جانبداری. رقابت انتخاباتی به خودی خود دستاورد بزرگی را به همراه دارد که باعث تقویت اعتماد به نفس ملی، گسترش باور به توانایی و امید به آینده و افزایش قدرت ملی و بین المللی ایران سربلند در دنیای پیچیده امروز می شود.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1402120603417/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%84%D9%88%D9%87-%D8%A8%DB%8C-%D9%86%D8%B8%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%85%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C