اخبار

انواع خاک در کشاورزی آریاصاف- دستگاه های تصفیه آب صنعتی

این نوع بافت نرمتری دارد و آب را بهتر از Soil های شنی در خود نگهداری میکند به همین علت مواد مغذی بیشتری در Soil نگهداری میشوند و برای کشت محصول بهتر است. عمل کشاورزی، مطالعه ی ارتباط بین موجودات زنده و محیط زیست آنها است. این یک کشاورزی زیست متمرکز است که موجب افزایش محصول در هر منطقه ی واحد، در هر نهاده ی انرژی، در هر نهاده ی آب و غیره می شود. کشاورزی پایدار شامل استفاده از هم کاشتی و کشاورزی عمودی است. کشاورزان و دامداران می‌توانند با پرداخت مبلغ سالانه به صندوق بیمه کشاورزی روستاییان و عشایر بعد از چندین سال نسبت به شرایط سنی بازنشسته شوند.

بذر میخک

کشاورزی پایدار نیز مانند کشاورزی آلترناتیو به صورت یک اصطلاح جامع و کلی مورد استفاده قرار می گیرد(یانگ و برگ، 1986). در ادامه این نوشته از سایت فرات پلیمر به معرفی انواع خاک مناسب برای کشاورزی می پردازیم؛ تا انتها ما را همراهی کنید. با یک سیستم آبیاری مناسب، رطوبت مورد نیاز خاک برای رشد بذر تضمین می شود. بازدهی تولید محصول در زمین های کشاورزی آبیاری شده در مقایسه با زمین های کشاورزی دیم بیشتر است.

کود ارگانیک ماده ای است که بصورت طبیعی در معادن و یا باقی مانده ی موا گیاهی یا جانوری به وجود آمده است و هیچ نوع ماده ی شیمیایی در آن بکار نرفته است. در بسیاری از کشور های پیشرفته ی دنیا که عملکرد چندین برابری از محصولات کشاورزی در واحد سطح دارند مهم ترین نکته ی موفقیتشان استفاده ی درست و بجا از این همه تنوع کود محرک رشد است. برای بهترین انتخاب در کود مورد نظر ابتدا باید نیاز گایهمان را بشناسیم.

برای تولید کودهای کشاورزی به بیشترین شکل قابل استفاده ، هر یک از ترکیبات مختلف ، نیترات آمونیوم ، کلرید پتاسیم ، فسفات آمونیوم و سوپرفسفات سه گانه دانه بندی شده و با هم مخلوط می شوند. یک روش دانه بندی شامل قرار دادن مواد جامد در یک درام چرخان است که دارای یک محور مایل است. با چرخاندن طبل ، تکه های کود جامد شکل های کوچک کروی به خود می گیرند.

در این روش زمین را تقسیم‌بندی می‌کنیم دور هر قطعه یا کرت، دیوار خاکی کوتاهی قرار می‌دهیم و توسط جوی آب در حال گردش بین این قطعات آبرسانی صورت می‌گیرد. صنایع تبدیلی به صنایعی گفته می شود که پس از تولید محصولات کشاورزی برای عرض آن به بازار انجام می شود. یعنی هر فرآیندی که موقع عرضه این محصولات agriculture-na.ir به بازار انجام می دهیم؛ بنابر این صنایعی که در گیر این کار شوند، جزء صنایع تبدیلی به حساب می آیند. کودهای آلی معمولاً به طور طبیعی و ارگانیک تولید شده و معمولاً چیزی به آن افزوده نمی‌شود. کودهای آلی حاوی کربن بالایی بوده و سبب بهبود خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی خاک می‌گردد.

کود درختان میوه

بسیاری بر این باورند که با آبیاری درست و منظم زمین می‌توان محصول زیادی برداشت کرد و هر چیزی را در زمین کاشت. درست است که آبیاری در کشاورزی بسیار مهم است اما همه‌ی کار نیست چراکه آب نمی‌تواند تمامی نیازهای یک گیاه را تامین کند. نایلون ضد عفونی کننده با ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به تقویت خاک کشاورزی کمک می کند. اهمیت نایلون های کشاورزی اگر از نایلون گلخانه ای بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. این نوع نایلون از خاک کشاورزی در مقابل عوامل بیماری را محافظت می کند و از این طریق هزینه های مصرف کودهای شیمیایی برای از بین بردن این میکروب ها کاهش می یابد.