اخبار

انواع روشهای نوین آبیاری در کشاورزی

بی شک رفع با کاهش مشکلات ناشی از شوری در بخش زراعی، به دانش و اطلاعات کافی، بهره گیری از فناوری های نوین و تخصیص اعتبارات کافی بستگی دارد. اين شرکت عضو انجمن صنفی توليد کنندگان قارچ خوراکی ايران است. • حبوبات – گیاهانی از تیره بقولات که برای تولید دانه کشت می‌شوند. غلات از نظر نشاسته بالا و به لحاظ پروتئین ارزش غذایی اندکی دارد.

دقت کنید؛ یکی از راه های داشتن معامله بهتر در محصولات کشاورزی، داشتن بسته بندی خوب برای آنهاست. امروز می خواهم در مورد صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی صحبت کنم. در آزمایشگاه آنالیز کود انواع آزمایش‌های شیمیایی (آلی، معدنی) میکروبیولوژی و برخی پارامترهای فیزیکی بر روی انواع کودها انجام می‌گیرد تا بتوان کود را مورد بررسی قرار داد. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.

نکات مهم در مورد صندوق بیمه محصولات کشاورزی

این دسته سموم نیز بیشتر در بهداشت مورد استفاده داشته ولی مهمترین ایرادی که برخی از این سموم دارند دیر اثر بودن تاثیر آنهاست از جمله این سموم می توان به کارباریل یا سوین و پروپوکسور یا بایگون اشاره کرد. • یک آفت کش لازم است روی هدف بخصوصی که مورد هجوم آفت بیماریهای گیاهی و علفهای هرز قرار گرفته بکار برده شود. آلودگی محیط زیست بوسیله آفت کشها در اثر دریفت(قطرات رانده شده به خارج از هدف ) آنها به خارج از مزرعه و بیرون از محدوده سم پاشی یکی از معایب کار بوده و انتفادی است که به آفت کشها می شود مخصوصا موقعی که اثرات سوء دریفت آشکار باشد .

نرخ انواع کود بیولوژیک درجه یک برای زراعت

شرکت گلخانه سازنهال رویش متخصص در زمینه طراحی وساخت گلخانه های مکانیزه و مدرن در سراسر کشور آماده‌ی انجام صفر تا صد پروژه های شما می‌باشد. تضمین ما ساخت گلخانه‌ای است مطابق با بالاترین استانداردهای صنعت کشاورزی مدرن که بهترین عملکرد را در پرورش محصولات و کشت گلخانه‌ای داشته باشد. agriculture-na به دلیل اینکه هم به عنوان یک میوه‌ی مجلسی مصرف می شود و هم در انواع سالاد استفاده می شود، میزان تقاضای آن توسط مردم بالا است؛ پس یکی دیگر از محصولات پر سود برای پرورش در گلخانه، خیار است. درآمد گلخانه خیار به قدری هست که بین لیست پرسودترین محصولات برای کشت در گلخانه قرار بگیرد.

بدین شکل که گاهی زمین آب مورد نیاز را از گیاه تامین می نماید. در این حالت گیاه رطوبت خود را از دست داده و دچار استرس کم آبی می شود. یکی دیگر از نتایج شوری آب آبیاری، افزایش غلظت نمک در اطراف ریشه گیاه است. دستگاهی که با هدف آماده‌سازی خاک برای کشت محصول طراحی شده است. این دستگاه از تیغه‌های دوار تشکیل شده که در تماس مستقیم با خاک قرار می‌گیرند.

وزارت نیرو موظف به نصب کنتورهای هوشمند چاه های کشاورزی شد

نوعی ماده معدنی سفید رنگ که دارای قابلیت جذب بسیار زیاد آب میباشد و نوعی ماده کمکی برای خاک است. نوعی خاک برگ است که دراثر انباشته شدن برگ ها درپای درختان تجزیه میشود.چون برگهای گوناگون در این خاک هست از نظر تغذیه خاک بسیار غنی میباشد که به جای خاک پیت نیز استفاده میتوان کرد. شوری پس از خشکی از مهم‌ترین و متداول‌ترین تنش‌های محیطی در سراسر جهان است.