اخبار

انواع سیستم های آبیاری در صنعت کشاورزی ایران پلی پک فناوری های نوین در بسته بندی

این نوع کشاورزی در مناطق گرمسیری که جمعیت زیادی دارند و میزان زیادی بارندگی وجود دارد، انجام می شود. در این نوع کشاورزی، برنج محصول غالب است، زیرا می تواند تعداد زیادی از افراد را در هر واحد مساحت استخدام و تغذیه کند. منطقه جنوب شرقی آسیا جایی است که بیشتر این نوع کشاورزی انجام می شود. این نوع کشاورزی مستلزم استفاده از قدرت دستی و حیوانات است و کشاورزان سعی می کنند با استفاده از کودهای مختلف، بهره وری را برای هر واحد سطح افزایش دهند. استفاده از ماشین آلات مکانیزه کشاورزی همانند تراکتور، تیلر و …

دستگاه پرکن شربت دارویی

مثلا زباله های شهری، ضایعات زراعی، کشاورزی، دامی جزء کودهای آلی هستند که ما در چرخه تولید آن ها سهم بسزایی داریم. به طور کلی کودهایی که از فضولات و پس ماندهای انسانی، حیوانی، گیاهی بدست می آیند مواد آلی می گویند . این نوع کودها علاوه بر اینکه خاک را حاصلخیزتر می کنند باعث جلوگیری از آلودگی خاک و آب نیز می شوند. یکی از مشکلات عمده در بخش کشاورزی میزان محدود اراضی زراعی است که این مشکل در کشور ما و در سایر کشورهایی که بخشی از اقتصادشان از طریق زمین های زراعی شکل میگیرد؛ وجود دارد. تنها راه حل جهت افزایش محصولات کشاورزی و رفع نواقص آن ها، افزودن کود است. هرچند استفاده از کودها رو به انقضاست اما همچنان تنها راه برطرف کردن عنصر اصلی یعنی خاک در کشورمان است.

به صورت گرانول بوده این سم را با چیزی مخلوط نکرده بلکه با دستگاه گرانول پاش و یا دستی آن را در جاهایی که به صورت طبیعی خیس یا مرطوب بوده و یا توسط خودمان خیس شده می پاشند. از این دسته سموم بهتر است در مواقعیکه حشرات به سایر سموم مصرفی در بهداشت جواب نمی دهند استفاده نمود. این agriculture-na سموم بیشتر با غلظت 5/2% یعنی 250 سی سی در 10 لیتر آب در بهداشت مصرف می شوند. رایج ترین کودهای فسفاته سوپرفسفات منفرد ، سوپرفسفات سه گانه ، فسفات مونوآمونیوم ، فسفات دی آمونیوم و مایع پلی فسفات آمونیوم هستند. کلرید پتاسیم معمولاً به صورت عمده به تولیدکنندگان کود عرضه می شود.

پرورش توت فرنگی در گلخانه‌ با متراژ پایین توجیه اقتصادی ندارد و به صرفه نخواهد بود و باید در متراژ های بالا توت فرنگی کشت کنید. نقش کلسیم در درخت پسته کلسیم یکی از عناصر پرمصرف در گیاهان است. ایران در تولید این نوع از صنایع خیلی موفق است و هم چنین می تواند آن ها را نیز صادر کند. همان طور که می بینید صنایع تبدیلی می تواند به ما کمک کند که درآمد بهتری داشته باشیم. یعنی بتوانید محصولات خود را درجه بندی کرده و به قول خودمان روی ارزش افزوده محصولات خود تاثیر بگذارد.

اختصاص ۲۰ درصد سهم منابع بانک‌ها برای اجرای کشاورزی قراردادی

کودهای آلی را می توان در برابر تحمل اسید و آنهایی که در شرایط خنثی یا قلیایی مناسب تر هستند، استفاده کرد. این خاک از تجزیه خزه ها و گیاهان باتلاقی و درشرایط صنعتی از تجزیه بقایای گیاهان بدست می آید. پیت معمولا در گلدان مخلوط با ماسه ،خاک برگ و کمپوست استفاده میشه.

اکسین یک هورمون گیاهی است که به عنوان تنظیم کننده بسیاری از فرآیندهای بیولوژیکی ، به ویژه IAA ، IBA و NAA ، نقش مهمی در رشد و نمو گیاه دارد. © Copyright ۱۴۰۱ خرید گوگرد مایع آلی|هیومیک اسید|پرسان کود. اگر گوگرد پودری و مایع خریداری می کنید حتما گوگرد شما معدنی باشد.شاید گوگردهای پودری پالایشگاهی درصد بیشتری از گوگرد را داشته باشند اما مشکل آنها در فرم و ترکیبات نامناسب است. بهتر است که به غیر از گوگرد از عناصری مانند کلسیم و یا پتاسیم و فسفر و یا کربن و نیتروژن هم در آن استفاده شده باشد که ارزش غذایی بالاتری را ایجاد کند تا تاثیرات بهتری داشته باشد. در آبیاری های که به شکل قطره ای و بارانی هست ایجاد رسوب ننماید. گوگرد مایع و یا پودری به فرم سولفاته باشد.که به راحتی و بدون هیچ مشکلی داخل خاک تجزیه شود و ریشه بتواند آن را دریافت نمایید.

ورود به سایت