اخبار

انواع شیشه های مورد استفاده در ساختمان سازی-آریس تفلون

این پارچه نسوز پر کاربرد، نه تنها غیر سمی است، بلکه به علت وجود رزین تفلون روی سطح آن، قابل به کارگیری در محیط‌های بهداشتی و صنایع تفلون اختصاصی صنایع غذایی غذایی می‌باشد. سیلیکون نسوز سیلیکون ها یک گروه بسیار مفید و همه کاره برای پلیمرهای مختلف هستند. در برابر شرایط جوی مانند رطوبت و نور مقاومت خوبی دارند و خواص لاستیکی خود…

این نوع شیشه ها معمولا در پنجره های بیرونی ساختمان ها ، در استدیو های آهنگسازی و ضبط صدا به عنوان عایق صوتی و حرارت مورد استفاده قرارمیگیرند. تفلون ایران تأمین کننده ورق تفلون خالص ، ورق تفلون کربن ، ورق تفلون برنز ، ورق تفلون شیشه ، ورق تفلون گرافیت و ورق تفلون گرافیت کربن است. تفلون به دلیل خواصی مانند سرعت سایش کم ، مقاومت در برابر حرارت تا 260 درجه ، مقاومت در برابر اسید و قلیا ، مقاومت در برابر ضربه نسبتاً زیاد ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های مهم پارچه تفلونی

شیشه های که توسط شبکه های سیمی یا توری فلزی مصلح شده است را شیشه مصلح یا سیمی میگویند ، این نوع شیشه معمولا در مناطقی که خطر شکستن شیشه وجود دارد و از نظر امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار است مورد استفاده قرار میگیرد. لازم به ذکر است برای عایق کرد این پنجره ها معمولا از لاستیک epdm استفاده میشود . کاربرد این نوع شیشه در پنجره ها می باشد زیرا این نوع شیشه بدون خمیدگی و تخت میباشد. لاستیک های ساده ، همانطور که از نامشان پیداست ، بصورت بدون نخ و کاملاً ساخته شده از لاستیک خالص و البته در کیفیت های مختلف ، به صورت عاج تک لایه دو لایه صاف و یکدست ساخته می شوند و عرضه می شوند. آیا در زمینه فراورده های نسوز نیاز به مشاوره دارید؟ با ما تماس بگیرید.

کربنات سدیم، کربنات پتاسیم و خرده شیشه، سیلیکات سدیم و سلیس گدازآورها می باشند در آب حل می شوند و از شفافیت شیشه به تدریج کم می کنند به همین علت است که اغلب شیشه های مصرف شده درگلخانه پس از چند سال کدر می شوندو نور از آن ها به خوبی عبور نمی کند. شیشه قزوین که در زمینه شیشه های فلوت – شیشه های شیت – جام شیشه فعالیت می کند. طی محاسبات انجام شده وزن یک مترمربع شیشه تک جداره با ضخامت 2 میلی متر برابر 5 کیلو گرم می باشد و یک مترمربع شیشه 4 میل وزنی معادل 10 کیلو گرم خواهد داشت. ادبیات معاصر یک دوره ی فراموش ناشدنی برای فعالان این حوزه است، چرا که آثار بسیار فاخری در ادبیات معاصر بوجود آمد که در آن دوره بسیار منحصر به فرد و تاثیرگذار بوده است. که در دو جنس استیل و آلومینیوم و در دو رنگ مشکی و نقره ای موجود می باشند.لازم به ذکر است رنگ های یراق آلات آلومینیومی همگی آنادایز بسیار با کیفیت وارداتی می باشد.

انواع شیشه های مورد استفاده در ساختمان سازی-آریس تفلون مواد تشکیل دهنده این محصول کاملا بهداشتی بوده و بهترین جایگزین برای آزبست می باشد. درهم تنیدگی و انسجام الیاف آزبست، مقاومت گرمایی آن را افزایش داده و در برابر آب، روغن، و عوامل شیمیایی، نفوذ ناپذیر می‌کند. در واپسین سال‌های قرن 20، متخصصین متوجه سمی بودن غبار آزبست، و خطر آن برای سلامت سیستم تنفسی شدند. از طرفی سطح صاف و یکنواخت و ضریب اصطکاک پایین این پارچه به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این ویژگی همچنین از فرسایش قطعات جلوگیری می کند و طول عمر تجهیزات را افزایش می دهد.

تعریف شیشه

این لایه‌ها خواص و کیفیت محتویات درون بسته‌بندی را حفظ کرده و از ورود هرگونه آلودگی به داخل جلوگیری می‌کنند و به این ترتیب برای مدت طولانی از محتویات خود محافظت می‌کنند. پارچه تفلون دار خاصیت دی الکتریک دارد و هم در نیروگاه ها به به عنوان عایق بندی کابل ها و تجهیزات نیروگاهی و هم در سایر مکان هایی که نیاز به عایق کاری کابل ها و سیم های برق داریم، از آن استفاده می شود. گاما صنعت جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با استانداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد. علت آن‌که نام تفلون را اغلب در حوزه تولید ظروف نچسب شنیده‌ایم، ضریب اصطکاک بسیار اندک آن می‌باشد اما کاربردهای تفلون، بسیار گسترده‌تر می‌باشد. تحمل حرارتی تفلون، به 300 درجه سانتیگراد می‌رسد و برای استفاده طولانی مدت، در محیط‌های با دمای بالا تا 260 درجه سانتیگراد، عملکرد مثبتی دارد.

چاپ کارتن پلاست یکی از دلایل محبوبیت این محصول در بین مصرف کنندگان می باشد . بدلیل سطح صاف و سیقلی براحتی میتوان به روی ورق پلاست عملیات چاپ را انجام داد . یکی از استفاده های که در کاربرد ها در طراحی معماری در شیشه های رنگی بوده. که از هزاران سال در نمای ساختمان های مشهور به کار می رفت و امرزوه در ایران نیز در اکثر بناهای تاریخی شاهد آن هستیم. بعضی از انواع شیشه پیرکس با نام های تجاری دیگر به بازار عرضه می گردد که بعضی از انواع آن در مقابل مواد شیمیایی نیز مقاوم است. شیشه لمینت هم مقاومت بالایی در برابر شکستن دارد و هم به دلیل وجود لایه PVB میانی، در هنگام شکستن با الگویی عنکبوتی شکسته و قطعات شیشه شکسته فرو نمی ریزد.

اگر بخواهیم به توضیح این ویژگی منحصر به فرد شیشه های آنتی رفلکس بپردازیم باید بگوییم که این شیشه ها خاصیت اب گریزی داشته و همین مسئله باعث می شود تا در صورت برخورد آب و یا بخار به آن ها اثر این دو به سرعت از روی شیشه پاک شده و شاهد حل این مشکل می باشیم. شیشه های کنترل گرمایشی بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که بخش اعظمی از شیشه مورد نظر ما را شیشه تشکیل داده باشد. شیشه های کنترل کننده انرژی با وجود لایه های متصل بر روی آن ها مانع از جذب اشعه های ماوراء بنفش می شود.با انجام عمل جذب و انتقال و انعکاس سبب کنترل انرژی مصرفی در ساختمان ها می شود. وامّا نوع دیگری از شیشه های کنترل گرمایشی وجود دارد که شیشه های بازتابنده ( رفلکس ) نام دارد.

ورق های لاستیکی پرکاربرد در صنایع مختلف را می توان به دو روش جداکننده و پرس با عرض حداکثر 1500 میلی متر و ضخامت 1 تا 50 میلی متر در طراحی دو طرف صاف و یک طرف آجدار تولید کرد. روش پرس تولید ورق لاستیکی با پرس مواد اولیه بین صفحات پرس دستگاه و روش تولید کلندری با حرارت دادن و پختن مواد اولیه ای که از بین غلتک های دوار دستگاه کلندر عبور می کنند تولید می شود. اهمیت این سوال ما را بر آن داشته تا در این مقاله به بررسی ویژگی های پارچه فیبر فلون و کاربردهای آن بپردازیم. پارچه فیبر فلون یکی از پرطرفدارترین مواد مقاوم در برابر آتش است که علاوه بر مقاومت حرارتی خوب، خاصیت ضدعفونی خوبی نیز دارد. نانو شیشه کد EC-211 شرکت دانش بنیان نانوفراز محصولی بر پایه سیلان حاوی نانوذرات سیلیکای اصلاح شده و الکل، مبتنی بر تکنولوژی نانو، کاملاً سازگار با محیط زیست، مخصوص سطوح شیشه ‏ای و سطوح صیقلی مثل آینه ها است که اثر آب گريزي فوق‏ العاده اي را بر روی این سطوح ایجاد مي نمايد.

  • شیشه های مشجر در مکان های مختلف قابلیت استفاده دارند و در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به کار برده می شوند.
  • قدیمی ترین شیشه ها، در حدود 3500 سال قبل از مسیح در مصر تولید می شده است.
  • الیاف شیشه، خواص مکانیکی و شیمیایی چشمگیری داشته و تحمل حرارتی آن، به 650 درجه سانتیگراد می‌رسد.
  • در عملیات تکمیل از روشهای مختلفی از جمله با ایجاد الگوهای نامنظم دائمی توسط غلتک هایی با طرح کرپ بر روی سطح پارچه از طریق اعمال گرما و فشار به دست می آید و یا با استفاده از روشهای شیمیای این الگو های نامنظم بدست می آیند.
  • برای اطمینان از قوی بودن محصول نهایی، تولیدکنندگان شیشه معمولی را با عملیات شیمیایی یا حرارتی پردازش می کنند، که خواص افزایش استحکام را ارائه می دهد و در نتیجه شیشه را سخت می کند.