اخبار

انواع کودهای کشاورزی پترو کیمیا

با استفاده از روش مبارزه شیمیایی هر چند نتیجه رضایت بخشی حاصل می گردد ولی به تدریج اثرات سوء آن بر روی جانوران خون گرم، ماهی ها و سایر اجزا محیط زیست آشکار می گردد. علاوه بر این بروز پدیده مقاومت در حشرات و آفات به سموم، موجب افزایش سمپاشی ها و استفاده از سموم جدید بر علیه آفات می‌شود بدون آن که به اثرات سو آن توجه شود. به طور کلی این کودها در دو مجموعه‌ی کودهای معدنی و کودها طبیعی دسته‌بندی می‌شوند.

میکرو ریز مغذی جنوبگان

با پیشرفت علم و شناخت نیازهای اصلی درختان، گل‌ها و گیاهان خاک‌های تخصصی تولید و به بازار عرضه شدند. امروزه با اضافه کردن عناصر ضروری و حتی ریزمغذی و انواع محرک‌های رشد به برخی از خاک‌ها نیاز غذایی گیاهان کامل‌تر برطرف شده و قدرت جذب بالاتر خواهد رفت. اما کشاورزی متمرکز موجب احتمالات قابل توجهی در زیست شناسی توده ی زمین و هم چنین بدنه های آبی می شود. استفاده از آفت کش ها باعث کشته شدن گیاهان مفید دیگر و حشرات مفید می شود. این کودهای شیمیایی و آفت کش ها، خاک و هم چنین منابع آبی را آلوده می کنند و باعث اثرات مضر و زیان آوری بر روی حیوانات، گیاهان و هم چنین انسان ها می شوند. چون کودهای شیمیایی و آفت کش ها، زیست تخریب ناپذیر هستند، تمایل دارند در خاک انباشته شوند و پس از چندین سال آن را غیر حاصل خیز سازند.

علاوه بر شوری خاک، امروزه شوری آب‌های در دسترس نیز مشکلات ناشی از شوری را مضاعف می‌سازد. در اختلاط کودها باید توجه داشت که کدام ترکیبات قابلیت اختلاط با یکدیگر را دارند و در صورت وجود این قابلیت، مقدار مصرف آن‌ها هنگام مخلوط کردن دچار چه تغییری می‌شود. در این مقاله سعی شده ضمن تعریف و روشن ساختن مفهوم کود، خوانندگان عزیز را با انواع آن آشنا کرده و کاربرد و روش استفاده‌ی بهینه معرفی شود. این دستگاه برای استفاده های زمین های زراعی بسیار مفید است و به وسیله آن سه حرکت مهم را در کمترین زمان و با بالاترین سرعت انجام می دهد. به منظور اطلاع دقیق از وضعیت کنونی خاک زمین کشاورزی خود پیشنهاد می شود.

خرید اینترنتی خاک

نیتروژن باعث رشد شاخ و برگ و افزایش رنگ سبز در گیاهان می‌شود. همچنین باعث تسریع در جوانه‌زنی بذر، افزایش فتوسنتز و در نهایت بالا رفتن کیفیت محصول می‌گردد. تا کنون 16 عنصر برای رشد و نمو گیاهان، ضروری تشخیص داده شده است. کربن، اکسیژن و هیدروژن از عناصری هستند که گیاه از طریق آب و هوا دریافت و نیاز خود agriculture-na را تأمین می‌نماید، اما درخصوص بقیه عناصر باید از طریق خاک و یا کوددهی، نیاز گیاه تامین گردد. نحوه آبیاری هر گیاه و نشا متفاوت و حساس است و نیاز به صرف زمان و دقت بالا دارد. در حالی که استفاده از تجهیزات گلخانه ای تولید شده که قابل تنظیم و کنترل نمودن باشند در بهبود کیفیت و سرعت کار موثر خواهند بود.

گندزدایی از محصولات کشاورزی با استفاده از انرژی هسته‌ای

اقداماتی که روی خاک زمین کشاورزی انجام می‌شود، صرفا مربوط به بعد از کشت محصول نیست. دستیابی به خاک با کیفیت، استاندارد و غنی برای کشت محصول بدون استفاده از دستگاهی به روتیواتور در کشاورزی مدرن بسیار دشوار و زمان‌بر است. باید برای حفظ سلامت دستگاه از لوازم یدکی روتیواتور با کیفیت استفاده شود. در این مطلب بررسی خواهیم کرد که روتیواتور چیست و چه کاربردهایی در حرفه کشاورزی دارد. سلام، بنده تو کار ادوات کشاورزی و تعمیر و فروش موتور آلات کشاورزی و صنعتی و ساختمانی هستم.