اخبار

انواع کودهای کشاورزی

کود شیمیایی بر اساس نوع عنصر به انواع ازت دار، فسفری، پتاسیمی و غیره تقسیم بندی میشوند. کود شیمیایی از نظر ماکرو المنت (عناصر پر مصرف گیاه) بودن یا میکرو المنت (عناصر agriculture-na.ir کم مصرف گیاه) بودن نیز تقسیم بندی میشوند. کشت سبزیجات و گیاهان دارویی نیز، سود خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و از پرسودترین محصولات کشت گلخانه ای هستند.

می خواستم در مورد دستگاه وجین شالیزار اطلاعاتی به دست بیاورم. سلام جناب ابراهیم زاده عزیز، در حال حاضر تجهیز مد نظر شما ارائه نمی شود. سلام و عرض ادب، به روی چشم، در اسرع وقت فیلم مدنظر شما در سایت بارگذاری خواهد شد و ممنون بابت پیشنهاد سازنده حضرتعالی. سلام جناب رسولی عزیز، دروگر گندم چین 3و 4 چرخ BCS ایتالیا مناسب خواهد بود. مجموعه توانمند “ثمر” با اتکا به توانمندی پرسنل متخصص خود پذیرای نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان می باشد. 2022 © استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی اطلسی‌ها فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع مجاز است.

دو انتصاب جدید در وزارت جهاد کشاورزی

مهمترین گام برای دریافت این تسهیلات دریافت مجوزهای مربوطه برای کسب‌وکارتان از طریق جهاد کشاورزی است و سپس باید برای دریافت تسهیلات مذکور، در سامانه سیتا با آدرس (cita.maj.ir) ثبت نام کنید. بعد از ثبت‌نام و بارگزاری اطلاعات و فرم‌های خواسته شده در این پرونده متقاضی، در جلسه کمیسیونی که در جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود مطرح شده و درصورت تایید در این مرحله، برای اخذ مبلغ موافقت شده وام به بانک ارسال خواهد شد. محصول GMP نیز محصولی است که تولید آن‌ براساس عدم استفاده و یا مصرف در حد مجاز از مواد شیمیایی صورت می‌گیرد. آنالیز و کنترل در موارد مدنظر (به طور مثال عدم وجود نیترات، نیتریت،سرب، آنتی بیوتیک و …) مطابق با استانداردها و آیین‌نامه‌های مربوطه صورت می گیرد.

گفتگوی اختصاصی ایفتاتی آی با دکتر مهدی کریمی تفرشی ، مدیر جوان ، خوش فکر و کارآفرین نسل سوم صنایع غذایی گلها

این خاک از نوعی ماده معدنی سفید رنگ تشکیل شده که جذب آب بالایی دارد و نوعی خاک کمکی محسوب می شود. در بین ذرات جامد خاک حفره ها و خلل و فرج هایی وجود دارد که با استفاده از هوا یا آب پر می شوند. اگر خاک خشک باشد در این حفره ها هوا جای می گیرد و زمانی که خاک آبیاری شود، تمام این حفره ها با آب پر می شوند.

یکی دیگر از معایب های زهکشی در کشاورزی افزایش خطر آتش سوزی است که دلیل آن این است که رطوبت طبیعی خاک گرفته می‌شود و احتمال خطر آتش سوزی افزایش پیدا می‌کند. زهکشی باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی خاک شده و در نتیجه باعث ازبین بردن اکو سیستم طبیعی منطقه میشود و نتیجه این کار غیر قابل زیست شدن آن منطقه برای بعضی از موجودات مانند پرندگان به علت کم شدن رطوبت است. در این مقاله ما می‌خواهیم برای شما عزیزان زهکشی و انواع آن را توضیح بدیم تا شما به صورت کلی با مبحث زهکشی و دلیل پر اهمیت بودن آن آشنا شوید پس برای تکمیل اطلاعات خود در این باره حتما در ادامه این مقاله با تیم ماه کشت همراه باشید. با پرداخت مبلغی سالانه به‌حسابصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییانو عشایر می‌توانید از مزایای این صندوق استفاده کنید. مستمری از کار افتادگی و مستمری بازنشستگی می‌تواند دغدغه آینده شمارا کاهش دهد. یکی از شرایط بازنشستگی بیمه کشاورزی این است که فرد مورد نظر بالای 65 سال سن داشته باشد ودارای سابقه بیمه 15 سال باشد.

سولفید روی و کاربردهایش