اخبار

باتری من خرید باتری خودرو ارسال و نصب باتری ماشین در شهر تهران و پردیس | نکاس باتری

فاز اول کارخانه با زیر بنای 6500 متر مربع در بهمن ماه سال 1393 توسط جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به منظور تولید انواع باتری خودرو‌‌های سواری، سنگین و نیمه سنگین با تنوع آمپراژ 50 تا 200 آمپر ساعت افتتاح گردید. صبا باتری (شرکت توسعه منابع انرژی توان) از جمله مجموعه های صنعتی وابسته به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد که همان شرکت سهامی باتریسازی نیرو (صبا) است که ده‌ها سال در ایران و جهان آن را با نام صبا باتری می‌شناسند. عواملی وجود دارند که قبل از خرید باید از آن ها اطلاع داشته باشید تا در هنگام خرید به آن ها توجه کرده تا باتری با کیفیت و مناسب خودرو را انتخاب کنید. موسس این مجموعه به عنوان یکی از اولین بنیان گذاران ایده فروش اینترنتی باتری ماشین می توان بر شمرد که اولین وب سایت فروش و سفارش باتری ماشین راه‌اندازی کرده است.

بازیافت هر ماده ای که ممکن است در طبیعت برای تجزیه با مشکل مواجه شود، به دلایل متعدد برای حفاظت از محیط زیست ضروری است، در این بین بازیافت باتری خودرو یک موضوع ایمنی و زیست محیطی است. برخی از مواد موجود در باتری خودرو مانند اسید سولفوریک خطرناک هستند و باید در شرایط مناسب دور ریخته یا بازیافت شوند تا به طبیعت، موجودات زنده و خود انشان ها آسیب نرسانند . با توجه به این موضوع، دفع صحیح باتری فقط این نیست که باتری خود را در سطل بازیافت بیندازید، برای دفع اصولی باید باتری را به مراکز مشخص برای بازیافت تحویل دهید. 60 تا 80 درصد باتری خودرو قابل بازیافت است، از این طریق می توانید در حفاظت از محیط زیست دخیل باشید. با مطالعه ادامه مطالب که در پایین این صفحه قرار داده شده و مربوط به انواع باطری ماشین است میتوانید شناخت بیشتری نسبت به برند های باتری ، قیمت ها و تفاوتهای آنها بدست آورید.

باتری موتورسیکلت ۷ آمپر صبا باتری

باتری من خرید باتری خودرو ارسال و نصب باتری ماشین در شهر تهران و پردیس | نکاس باتری

امداد باتری مشهد با دارا بودن امدادرسان‌های متخصص و دوره دیده، در زمینه فروش و نصب باطری ماشین به صورت اختصاصی در شهر مشهد فعالیت می‌کند. ما به صورت 24 ساعته و حتی در روزهای تعطیل در خدمت مشتریان عزیز هستیم و به امدادرسانی می‌پردازیم. تمامی باتری‌های موجود در امداد باتری مشهد اورجینال کارخانه بوده و با کارت گارانتی و ضمانت‌نامه کتبی خدمت مشتریان ارائه می‌شود.

تعویض باتری خودرو

همه چیز به نوع باتری خودرو شما، برند تجاری و میزان مراقبت شما بستگی دارد. سعی داشته باشید خرید مقرون به صرفه انجام دهید به جای اینکه باتری ای تهیه کنید که بی کیفیت باشد، اما ارزان. خرید مقرون به صرفه به این معنا است که شما باتری با کیفیت را با طول عمر سه ساله، با قیمت مناسب تهیه کنید، اما اگر باتری بی کیفیت را ارزان خریداری کنید، کمتر از یک سال دوام می آورد. باتری صبا توسط شرکت توسعه منابع انرژی توان ساخته می شود و این شرکت زیر مجموعه وازت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد. قیمت تمام شده این باتری ها با توجه به تولید انبوه آن نسبت به سایر تولید کننده های باتری پایین تر بوده و به همین ترتیب با قیمت مناسب تری به مصرف کننده می رسد.

نمایشگاه قطعات خودرو تهران – آبان ۱۴۰۱

برای دریافت این مجله تخصصی باتری ماشین آدرس ایمیل یا شماره تماس خود را در بخش عضویت وارد نمایید. یک یو پی اس آماده به کار در صورت بروز مشکلات رایج برق مانند خاموشی، کاهش ولتاژ یا افزایش ولتاژ به برق پشتیبان باتری متوسل می شود. هنگامی که برق ورودی از سطوح ولتاژ ایمن پایین می‌آید یا از آن بالاتر می‌رود، UPS به برق باتری DC تغییر می‌کند و سپس برای راه‌اندازی تجهیزات متصل آن را به برق AC معکوس می‌کند. این مدل ها برای لوازم الکترونیکی مصرفی، کامپیوترهای سطح ابتدایی، سیستم های POS، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات الکترونیکی اولیه طراحی شده اند.

  • خدمات امداد باتری آنتایم در حال حاضر فقط در شهر تهران و به صورت شبانه روزی است .
  • باتری ماشین همچنین نماینده رسمی فروش محصولات سپاهان باتری، صبا باتری، باتری سازی نیروگستران خراسان و باتری های کره ای با کیفیت درجه یک می باشد.
  • همکاران فنی کیان باتری در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
  • جهت ارتباط با ما، خرید و یا پیگیری محصولات خود میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • ما باتری کهنه شما را به قیمت روز باتری فرسوده کم کرده ایم و این کار هزینه شما را در هنگام خرید باطری پایین می آورد.
  • کارشناسان الوباتری سفارش شما را پردازش کرده و بعد از آماده سازی ارسال خواهند کرد.