اخبار

برنج ایرانی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

برنج جزو ثابت سفره های ایرانی هست.هر ایرانی حداقل یکبار در روز برنج میخورد این غذا واقعا لذیذ هست. تنوع بالاوقیمت مناسب برنج توی این مجموعه باعث رضایتمندی مشترهاهستش وخیلی راحت بایه تلفن میشه قیمت هارومقایسه کرد. انتخاب برنج فریدون برای مشتریان بسیار راحت تر شده و با اطمینان کامل می توانند به امر خرید بپردازند. برنج برای تقویت پوست فوق العاده می باشد به عنوان نمونه برای رفع چین و چروک مفید است و باعث استحکام پوست می شود و این به دلیل آنتی اکسیدان های فراوان آن می باشد که به بهبود الاستیسیته پوست کمک می کند.

نمایشگاه ایران اگروفود ۲۷ لغایت ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

برای همه عزیزانی که قصد خرید این نوع از محصولات رو دارند این مجموعه رو پیشنهاد می کنم. استان های شمالی کشور به دلیل برخورداری از شرایط ویژه آب و هوایی بستر مناسبی برای کشت انواع برنج میباشند. برنج گیلانه یکی از انواع جدید برنج می باشد که بسیار خوش پخت و خوش طعم است و از نظر مرغوبیت و پخت شبیه به برنج هاشمی می باشد. سلام.ازشما برنج ایرانی اصل خریداری کردم.پخت عالی ای دارد. نوآوری های ارائه شده در تولید این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات به وجود آورده است …

معرب پرنگ که به هندی پتیل گویند و آن مس و جست ممزوج باشد به تازی آنرا ارزیز نامند . ( اسم ) آلیاژی از مس و قلع و روی ( بنسبت ۶۷ قسمت مس و ۲۳ قسمت روی ) و گاهی سرب و از آن ابزارهای مختلف مانند سماور و سینی و غیره سازند پرنگ . به ازای هر پیمانه به یک و نیم پیمانه آب و یک چهارم قاشق چایخوری نمک به آن اضافه می کنیم و به مدت ۳ ساعت در گوشه ای میگذاریم تا خیس بخورد. برای خیس کردن برنج باید از آب ولرم استفاده کنیم زیرا آب ولرم باعث میشود برنج زودتر خیس بخورد. به ازای هر پیمانه به سه پیمانه آب و نصف قاشق چایخوری نمک به آن اضافه می کنیم و به مدت ۳ ساعت در گوشه ای میگذاریم تا خیس بخورد. خزانه آماده کاشت را به وسیله نیروهای انسانی و یا دستگاه های مخصوص، در زمین های شخم زده نشا میکنند.

هزینه ارسال در هنگام ثبت سفارش به صورت خودکار از طریق اداره پست یا باربری محاسبه می‌گردد. بسته به حجم سفارش شما از طریق پست یا باربری ارسال می‌گردد. اولین نشانه این نوع برنج، یک دست بودن دانه های آن می باشد. به طوری که وقتی مقداری از آن را روی دست خود می ریزد، همه آنها از اندازه های تقریبا یکسانی برخوردار می باشند. من میخوام در زمینه برنج فعالیت کنم ایا امکانش هست کمک کنید و ببینم چجوری میتونم کار خودم رو شروع کنم. بگم که لطفا از سایت خریداری کنید چون هم جنسش خوبه هم قیمت مناسبی داره.

برنج پارس | مرجع تخصصی برنج ایرانی

وزارت دفاع روسیه روز شنبه ۱۶ مهرماه اعلام کرد که سرگئی سوروویکین، فرمانده نیروهای هوافضای کشور را به عنوان فرمانده نظامی در جنگ با اوکراین تعیین کرده است. صدا و سیمای ایران پنج‌شنبه، ۱۴ مهر نسخه‌ای از اعترافات اجباری سسیل کولر و ژاک پاری، agriculture-na.ir زوج فرانسوی بازداشت شده در ایران در اردیبهشت ماه را منتشر کرد که خود را مامور اطلاعاتی فرانسه معرفی کرده بودند. در حال حاضر، علاوه بر سیامک نمازی، عماد شرقی و مراد طاهباز، دیگر شهروندان ایرانی‌-آمریکایی نیز در ایران زندانی هستند.