اخبار

برنج پاکستانی چیست و چه فرقی با برنج هندی دارد؟ تورنگ چاپ

دومین ویژگی‌ برنج‌ های مرغوب، یکدست بودن آن است به معنی اینکه برنج مخلوطی از دانه ‌های چاق، لاغر، زرد، سفید، کوتاه، بلند، ریز یا نیم دانه نباشد چرا که برنج‌ هایی که مخلوطی از این ها هستند کیفیت کمتری دارند. برنج‌ هایی که حاوی دانه‌ های شکسته یا نیم دانه هستند پس از پخت بر کیفیت برنج اثر می‌گذارند و این ویژگی اهمیت بسیاری بر کیفیت، طعم و مزه برنج دارد. در کشور ما ۲ نوع برنج خارجی و داخلی موجود است که هرکدام قیمت‌ های مختلف با ویژگی ‌های متفاوتی دارند، اما محبوب ‌ترین برنج در بین ایرانیان برنج ایرانی است. دانه ‌های برنج فجر اندازه متوسط، انواع نوک‌تیز و رنگ سفید مایل به کرم است. برنج فجر را به دو شکل عطری و بدون عطر با توجه به بذر کشت می‌کنند.

علاوه بر آن یکی از معروف‌ترین نمونه‌های وارداتی برنج هندی به ایران،‌محصول برنج ۱۱۲۱ می‌باشد. این محصول معمولا دارای قیمت بسیارمناسبی در مقایسه با دیگر انواع برنج هندی را دارا بوده و در مقابل پس از پخت نیز دانه های آنها حدود دو برابر بلند شده و در اصطلاح ری خوبی در کنار عطر و طعم خوب دارند. قیمت عمده برنج ایرانی در فروشگاه اینترنتی بی واسط به نرخ کارخانه و ارزانتر از مراکز فروش عرضه می گردد.

بعد از برنج کشت دوم، برنج طارم و برنج هاشمی در رده های بعدی قرار می‌گیرد که از عطر و طعم بسیار بالایی برخوردار است و دانه‌های آن بلند است. اگر به دنبال بهترین برنج ایرانی هستید که علاوه دارا بودن ویژگی بهترین برنج ایرانی ، دانه‌های بسیار بلندی هم داشته باشد می‌توانید برنج کشت دوم را انتخاب کنید. هدف اصلی استارت آپ گالش حمایت از کشاورزها و رسوندن محصولاتشون به دست مشتریان نهایی هستش. در حال حاضر گالش دو محصول برنج طارم هاشمی (بهترین نوع برنج شمال) و آرد برنج رو عرضه میکنه.

از برند کیمیا قبلتر تهیه کرده بودم و متوسط بود ولی متاسفانه اینبار اصلا خوب نبود و تا بحال همچین برنجی از یک برند ایرانی ندیده بودم! پخت برنج مرغوب ایرانی در حجم بالا و در مجالس کمی سخت است چرا که فوت و فن‌های خاص خود را دارد. agriculture-na در صورت مهارت نداشتن و غفلت آشپز به سرعت حالت شفته و خمیر مانند پیدا می‌کند. لازم به ذکر است که هر چقدر برنج تازه تر باشد، احتمال سفت شدن آن بیشتر است اما وقتی برنج به مرور زمان کهنه‌تر می‌شود، کیفیت آن هم بهتر خواهد شد.

این برنج ها عطر و طعم کمتری دارند اما خوشپخت و خوش خوراک هستند. برنج منبع اصلی کربوهیدرات است و سرشار از پروتئین ها، فیبرها، ویتامین ها و مواد معدنی است. به طور کلی، برنج بیشتر کالری روزانه را برای بیش از نیمی از مردم در سراسر جهان تأمین می کند.

۱۰٫ برنج موسی طارم:

این نوع برنج ها محکم و شفاف هستند و پس از پخته شدن نرم شده و حجم و اندازه آن نیز افزایش می یابد. این گونه بیشتر در کشور هایی مانند اندونزی و هندوستان یافت می شود. بنابراین در ادامه مزیت‌ها، می‌توانیم بگوییم طارم، یکی از سالم‌ترین‌ها هم می‌باشد.

خرید اینترنتی برنج پاکستانی ارزان