اخبار

بهترین برنج ایرانی کدام است ؟ خبرآنلاین

در زیر لیست بهترین برنج ایرانی را می‌بینید و توضیح هر کدام را با تفصیل می‌خوانید و با آن‌ها آشنا می‌شود. در انتهای این مقاله انواع برنج ایرانی را می‌شناسید و می‌توانید مثل یک حرفه‌ای برنج بخرید. برنج طارم عطری دارای خاصیت عطری بالا و طعمی بسیار دلنشین است. با اینکه طارم عطری دانه‌های ریزتری دارد ولی از نظر کیفیت پخت با برنج‌های هاشمی و علی کاظمی برابری می‌کند و به همین دلیل می‌توان در مجالس و مهمانی‌ها هم از آن استفاده کرد. زیرا بخش اعظم مواد معدنی و مغذی برنج، در حالت آبکشی خارج می‌شود. به همین دلیل است که می‌گویند آب برنج حاوی ویتامین و خواص شفابخش است.

برنج‌های دانه بلند پاکستانی بیشتر در سند کشت می‌شوند و معمولاً حاصل‌خیز تر از برنج ایرانی و دیگر انواع برنج باسماتی هستند. در پروسه برنج دودی گلستان شالی قبل از ورود به مرحله پوست کنی به روش سنتی به‌وسیله در مجاورت قرارگرفتن با هیزم، خشک می‌شود سپس لایه شلتوک از روی برنج برداشته می‌شود. در این روش رنگ برنج تفاوت چندانی با برنج سفید نداشته و عطر و طعم آن ملایم خواهد شد. یکی از راه های مهم برای خرید برنجی که هندی است و با سایر برنج های بی کیفیت مخلوط نشده است این است که به دنبال بهترین برنج هندی های بازار باشید.

برنج دمسیاه حاج تبارک اله کریمی – 5 کیلوگرم

طارم خشک تر و سفت تر بوده و هاشمی پس از پخت چرب تر و نرم تر از طارم است. قیمت نزدیک و تقریبا برابر این دو نوع برنج نشان از این دارد که تفاوت چندانی از نظر کیفی ندارند. میلیون ها پرنده مهاجر agriculture-na به مدت ۵-۷ ماه در این تالاب های دائمی که همان شالیزارهای کشت برنج هستند، زندگی کرده و با افزودن کود طبیعی (فضله های پرندگان) حاوی ازت و فسفر موجب غنی تر شدن خاک این شالیزارها می شوند.

فروشنده‌ها

موقع جوشاندن برنج داخل آب آن می توانید دو قاشق آبلیمو یا سرکه بریزید تا رنگ آن سفید شود و قد بکشد. بعضی نیز در پایان کار وقتی می خواهند برنج را آبکش کنند کمی یخ داخل برنج می ریزند تا بهتر قد بکشد. برخی آشپزهای خبره و قدیمی از مقدار کمی زاج کوبیده استفاده می کنند. که در صورت تهیه چلو برای اینکه برنج سفیدتر شود یک قطعه کوچک زاج (به اندازه یک فندق) را کوبیده در آب برنج و یا نصف شیشه ماست را بتدریج بعد از ریختن برنج داخل ظرف می ریزند.

بهترین برنج دنیا چیست ؟

در حال حاضر تنوع زیادی در نوع برنج‌های شمال وجود دارد اما برنج هاشمی یا سدری گیلان و برنج محلی طارم مازندران بهترین نوع برنج‌های ایرانی محسوب می‌شوند. برنج‌ها از نظر عطر پخت و یا شکل ظاهری مثل هم نیستند و تفاوت کمی دارند. شما می‌توانید بر اساس ذائقه خود یکی از بهترین برنج های ایرانی را انتخاب کنید. طبق نظر اکثریت مردم ایران، برنج طارم هاشمی، برنج طارم محلی و برنج صدری دم سیاه جزو بهترین برنج‌هایی هستند که در خطه شمال کشورمان ایران کشت می‌شوند. همچنین انواع برنج ایرانی شمال با برند های برنج هاشمی، برنج طارم فریدون کنار،برنج دودی ،…با پایینترین قیمت برنج ارائه می گردد. برنج‌های ایرانی به ۲ دسته برنج‌های کم‌محصول و با کیفیت بالاتر مثل هاشمی، طارم و دم‌سیاه و برنج‌های پرمحصول مثل شیرودی، فجر و خزر تقسیم می‌شوند.

خرید آنلاین برنج از راه های آسان برای دسترسی فروشندگان و خریداران عمده بهم می باشد. بنابراین با خرید اینترنتی برنج می توانید این محصول را باکیفیت مناسب و ارزانترین قیمت با حذف هزینه های حاشیه ای این محصول را تحویل بگیرد. با اینکه برنج علی کاظمی از برنج هاشمی تپل تر است و بازی جمال را به برنج هاشمی باخته اما برنج علی کاظمی بسیار خوش عطر و طعم است و رقابت تنگاتنگی با برنج هاشمی دارد و مشتری های پروپاقرص بسیاری جذب کرده است. عزیزانی که شغلشان خرید و فروش برنج است می‌توانند برنج عمده را با قیمت ارزانتر خریداری کنند لطفا برای اطلاع از قیمت برنج عمده با شماره زیر تماس بگیرید. عکس‌های استفاده شده در سایت توسط کشاورز و از محصول گرفته شده و واقعی و منحصر به برنج آریا است.