اخبار

بهترین برنج دنیا برای کدام کشور است؟ مواد غذایی خوشبخت

یکی از فروشندگان معتبر این محصول سایت ما می باشد که خدمات ویژه ای را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین خرید آنلاین مزایای زیادی از جمله کاهش قیمت محصول و صرفه جویی در وقت و هزینه به همراه دارد. برنج فجر یکی از اقلام مصرف برنج است که توسط موسسه تحقیقاتی برنج کشور در راستای بهبود بهره وری برنج معرفی شد. این برنج اصلاح شده نیز حاصل تغییر ژنتیکی برنج های ایرانی با کیفیت است .یکی از کاستی‌های برنج خزر و سایر برنج های پر محصول اصلاح شده عطری نبودن آن است که خوشبختانه در این برنج تا حدودی بهبود پیدا کرده است.

افزایش 25 درصدی صادرات گاز ایران

در فصل برداشت محصول که هنوز برنج در اختیار کشاورزان است و نه واسطه‌ها! راستی در این صفحه روش پخت برنج دورود را به روش خودمون گذاشتیم. انواع ادویه و برنج متنوع ترین سبد محصولات برای مشتریان خود فراهم نماید‌.

فروش کیسه پرکن پودری ، فروش کیسه پرکن گرانولی

با خرید با ما همراه باشید تا به شما در خرید بهترین نوع برنج ایرانی کمک کنیم. البته برنج‌های هندی دانه‌ بلند نیز برای ظاهر بهتر غذا بین ایرانی‌ها محبوب هستند. این برنج‌ها هنگام پخت ظاهر خود را حفظ می‌کنند و به ندرت شفته در تهیه برنج آبکش می‌شوند اما از نظر طعم و عطر در جایگاه بسیار پایینی قرار دارند. برنج صدری دم‌سیاه بیشتر در استان گیلان کشت می‌شود و به دلیل کمیاب بودن این برنج، قیمت آن بالاتر از سایر برنج‌های مشابه است.

برای همین از بهترین کارخانه‌ها و کشاورزان چند نمونه برنج‌ هاشمی را گرفته و به چند سرآشپز حرفه‌ای دادیم تا از خوش پختی و کیفیت آن‌ها مطمئن شویم. نهایتاً agriculture-na.ir هاشمی را از بین این نمونه‌ها برای شما انتخاب کردیم. برنج های ایرانی با قیمت پایین دلیل بر کاملا بی کیفیت بودن آنها نیست . اما در هر حالتی برنج ایرانی با برنج خارجی قابل مقایسه نبوده و نخواهد بود . حتی نیم دانه ارزانترین برنج ایرانی از نظر بنده با نمونه سالم خارجی قابل مقایسه نیست .

داستان کشف برنج هاشمی از زبان خود آقای هاشمی

اما روش دوم تنها در استان های جنوبی ایران مخصوصا خوزستان رواج دارد. شیوه انجام کار بدین نحو است که پس از دوره اولیه رشد گیاه، هنگامی که اندازه نشاء به ۲۵ سانتیمتر رسید، آن را به زمین اصلی منتقل می کنند و گیاه ادامه رشد خود را در مکان جدید ادامه می دهد. همان طور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم، مبدا جغرافیایی کشت برنج به کشور های چین و هندوستان باز می گردد و تخمین زده می شود از هفت هزار سال پیش، بشر در این نواحی به کشت و برداشت برنج اقدام می کرده است. برنج طارم بسیار سریع تر از انواع دیگر برنج نرم می شود بنابراین به محض ظاهر شدن دانه های برنج روی آب آن را آبکش کنید. این برنج ۲۰-۲۵ روز زودتر از سایر برنج های ایرانی می رسد و برداشت می شود بنابراین برای کشاورزانی که امکان کشت دوم برنج را دارند بسیار مناسب است. این برنج نیز قد بلندی دارد و پس از پخت به طول دانه ۱۳ میلی متر می رسد و در میان انواع طارم، عطر آن بسیار قوی تر است.