اخبار

بهترین برنج عطری ایرانی بهترین برنج ایران برای کدام شهر است

پاکستان در رتبه چهارم کشور های بزرگ صادر کننده برنج در جهان است. گندم بوده و یکی از منابع اصلی ارزآوری این کشور پس از صنعت نساجی است که فروش این محصول سهم عمده ای از ارزآوری قسمت کشاورزی این کشور است. شهر فریدونکنار شهر کوچکی است و برنج مرغوبی دارد اما تشخیص آن کار راحتی است. هنگام فشار صدای ضعیف مثل بلور یا شیشه شسته را بدهد و و رنگ ان شفاف تر از همه برنج ها است و همین طور در زیر دندان به شدت هم سفت است.

۳٫ برنج طارم صدری:

استان خوزستان آب و هوایی گرم و مرطوب دارد که برای کشت برخی از انواع برنج مناسب است. وجود چندین رود در این استان سبب شده است تا آب کافی برای کشت برنج عنبربو در دسترس باشد. برنج عنبربو که در استان خوزستان تولید می‌شود، دانه‌های ریزتری نسبت به برنج‌های شمالی دارد. شوشتر، دزفول، شادگان و خرمشهر مناطقی از استان خوزستان هستند که در آن‌ها برنج عنبربو تولید می‌شود. البته بسیاری از تولید کنندگان ایرانی نیز با انجام تحقیق و بررسی های بسیار این موضوع را ثابت کرده اند. اولین نکته ای که در ارزیابی کیفیت برنج در نظر گرفته می شود، ظاهر برنج است.

برنج سفید یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین برنج‌هایی است که توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع برنج‌ دارای لایه‌ای از سبوس می‌باشد که در بسیاری از کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که برنج‌ها در کارخانه از سبوس خود جدا می‌شوند، عطر و طعم بی‌نظیری پیدا می‌کنند. برنج هاشمی یک برنج دانه‌بلند محسوب می‌شود و یکی از خوش‌پخت‌ترین و مرغوب‌ترین برنج‌های ایرانی است. این معجزه ژنتیکی در دهه 60 توسط کشاورزی به همین نام کشف شد.

برنج سوشی تایلند علاوه بر عطر فوق‌العاده‌ای که دارد، به دلیل خاصیت چسبندگی و نرمی آن، جزو بهترین و محبوب‌ترین برنج‌های سوشی می‌باشد. بهترین کشورهای تولید‌کننده برنج قهوه‌ای نیز در شرق آسیا قرار دارند. برنج از ارزشمندترین و پرمصرف ترین غلات در سراسر جهان می باشد.برنج ایرانی که بیشتر در شمال ایران در گیلان و مازندران و در جنوب در خوزستان کشت می شودعطر و طعم مختلفی دارد. عطر و طعم برنج ایرانی با انواع برنجی که در دنیا وجود دارد فرق دارد. این محصول قوت غالب سفره های ایرانی می باشد و تقریبا همه غذاهایی که در برنامه غذایی ما وجود دارد در کنار برنج معنا پیدا می کنند. در نظر بسیاری از مردم، برنج هاشمی یا صدری گیلان را می‌توان به راحتی در گروه بهترین برنج ایرانی جای داد؛ برنجی با کیفیت و فوق‌العاده ممتاز…

برنج طارم ممتاز گلستان مقدار 4.5 کیلوگرم

عطری ترین نوع برنج ایران، برنج هاشمی است و کیفیت عطری آن در هیچ رقم دیگری وجود ندارد. برنج ایرانی شاید تنها برنج باکیفیت دنیا نباشد اما برای مصرف کنندگان ایرانی بهترین گزینه است. این برنج با کیفیت بالای خود یک غذای سالم است که می تواند در برابر برنج های خطرناک هندی سلامت جامعه ایرانی را تامین کند. agriculture-na همچنین از لحاظ قیمتی نیز برنج ایرانی در مقایسه با برنج های ارگانیک خارجی قیمت بهتر ومناسب تری دارد. این نوع برنج ممکن است با داشتن تفاوتی اندک از لحاظ کیفیت کمی پایین تر از برنج هایی که قبلا توضیح داده شد باشد اما به دلیل داشتن خصوصیات مناسب از لحاظ پخت مطلوب و کیفیت مناسب محصولی پرفروش است.