اخبار

بهترین هتل ایران چیست؟ آشنایی با لاکچری‌ترین هتل ایران و امکاناتش مجله مِستر بلیط | ariabooking

به نظر مریم، زندگی رو باید زندگی کرد و به دنیا سخت نگرفت، هر جا که دلت شاده، همونجا باید بود. حتی هتل های یک ستاره هم تقریبا در همه ساعات شبانه‌روز، پذیرش مهمان دارند، اما بعضی از آنها از ابتدای صبح تا آخر شب پذیرای مسافران‌اند. منظره شهر از هتل‌آپارتمان شمس بسیار دیدنی است، چون رو به دروازه‌قرآن قرار دارد و همین موضوع باعث جذابیت این هتل می‌شود.

مجاورت این هتل با حرم مطهر، خارج بودن از طرح ترافیک، سرویس رایگان شبانه روزی، اینترنت رایگان و متراژ بالای آپارتمان‌ها، از مزایای این هتل هستند که آن را در لیست بهترین هتل های مشهد قرار داده است. این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های 5 ستاره خاورمیانه در مشهد محسوب می‌شود. این هتل زیبا دارای ۵ رستوران و کافه است یکی از رستوران ها پانوراما است و نمایی ۳۶۰ درجه دارد. از امکانات رفاهی هتل الماس می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، خدمات ماساژ، پاساژ اختصاصی و فروشگاه‌های متنوع، ترانسفر رایگان و …اشاره کرد. رستوران‌ها با معماری سنتی، سقف‌های کاربندی، دیوارهایی با نقاشی‌های منحصر به فرد و نهر جاری آب و فواره‌های زیبا همراه با غذاهای لذیذ، محیطی آرام و دلنشین را به یادگار می‌گذارند.

هتل سنتی منوچهری کاشان

البته این اتاق‌های صفوی که چشم‌اندازشان رو به باغ است خیلی پرطرفدارند و برای رزرو کردن‌شان معمولاً خیلی زود باید اقدام کنید. دورتادور باغ، اتاق‌هایی قرار گرفته که همچنان حس و حال همان کاروانسرای قدیمی را دارند. اگر دوست دارید به عصر حجر برگردید و در دنیای غارنشین‌ها زندگی کنید، هتل صخره‌ای لاله انتخاب خیلی بامزه‌ای خواهد لیست بهترین هتل های ایران بود.

این هتل دو ستاره از امکانات خوبی برخوردار بوده و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری شیراز دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیز، متناسب با مبالغ پرداختی، عمده نیازهای شما را برآورده می‌کنند. هتل ۳ ستاره رودکی در خیابان کریم‌خان زند واقع شده و انتخاب خوبی برای مسافران با بودجه‌های متوسط رو به بالا است. هتل رودکی اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود و فاصله اندکی تا جاذبه‌های گردشگری نظیر ارگ کریم‌خانی یا باغ جهان‌نما دارد. اتاق‌های هتل رودکی از نوع یک‌تخته و دوتخته است و پنجره برخی از آن‌ها رو به خیابان‌های زیبای شیراز باز می‌شود. یکی دیگر بهترین هتل های شیراز، هتل امیرکبیر است که در بلوار امیرکبیر و در میان باغ زیبای جنت قرار دارد.

۴- هتل درویشی مشهد

معماری هتل مدینه الرضا مشهد اسلامی بوده و تنها هتل مناسب مشهد برای جانبازان و معلولین می باشد. یک حمام سنتی ایرانی که میزبان قدیمی ترین مراسم سنتی ایرانی ها از حمام عروس و حنابندان تا حمام زایمان است، نیز بخشی از این مجموعه به شمار می رود. مجموعه ورزشی، سالن سمینار، گالری صنایع دستی و آژانس مسافرتی را هم به این مجموعه اضافه کنید تا کلکسیون امکانات رفاهی هتل زندیه کامل شود.

  • هتل بین‌المللی صخره‌ای لاله کندوان واقع در روستای زیبا و تاریخی کندوان، سومین هتل صخره‌ای در دنیا و اولین بوتیک هتل ایران است.
  • هتل ویستریا تهران نیز مانند دیگر همتایان خود دارای مجموعه آبی، سالن بدنسازی، رستوران، کافی شاپ و …
  • هتل بزرگ پارک حیات مشهد از بهترین هتل‌ های مشهد بوده و در رستوران‌های خود با غذاهای ایرانی و فرنگی از مهمانان پذیرایی می‌کند.
  • رستوران اصلی هتل که در تمام مدت شبانه روز غذا سرو کرده، هم منوی کاملی از غذاهای ایرانی و فرنگی را ارایه می‌کند.

بهترین هتل ایران چیست؟ آشنایی با لاکچری‌ترین هتل ایران و امکاناتش مجله مِستر بلیط | ariabooking