اخبار

بک لینک – آیا اندازه گیری مهم است؟

در ادامه میخواهم فاکتورهای اصلی یک بک لینک معتبر که باعث افزایش قدرت سئو سایت میشود را به شما معرفی کنم. این تصمیمی است که خود شما باید بگیرید. جنس بدنه کیس رایانه از فاکتورهای بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژهای داشت. برای داشتن یک کامپیوتر خوب حتماً باید یک پردازنده مناسب انتخاب کنید که به خوبی از عهده نیاز شما بر آید. برخی از کاربرها اقدام به باز گذاشتن درب کیس میکنند تا هوای درون محفظه سریعتر خنک شود اما این کار باعث برهم خوردن جریان ورودی و خروجی مناسب هوا میشود. هوا از یک سمت درب کیس وارد میشود و از سمت دیگر توسط فن خارج میشود اما با باز بودن درب کیس این فرآیند دچار اختلال میشود. اگر به دنبال ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ در حدود 30 میلیون هستید میتوانید به روی این مدل حساب باز کنید، لپ تاپی که از پردازنده مرکزی نسل 12 اینتل استفاده میکند و شرایط بهتری از نظر توان پردازشی دارد. دلیل آن نیز این است که کیس به خودی خود تنها یک بدنه است و فقط به عنوان یک محفظه از قطعات حفاظت میکند.

جنس بدنه کیس میتواند از جنس فلز، فولاد، آلومینیم، پلاستیک و چوب باشد. لپ تاپ HP Omen 16 – C0002DX-A از 1 ترابایت حافظه داخلی SSD بهره میبرد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که میتواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند. بیهای 2.5 اینچی و 3.5 اینچی برای بیشتر کیسها طراحی شده است. ابعاد در نظر گرفته شده برای این مدل برابر 205 در 400 در 483 میلی متر میباشد که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید آن را روی میز قرار دهید. بدنه کیسها به عنوان یک پایه برای نصب قطعه های دیگر مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین در هنگام خرید بدنه کیس (کیس اسمبل نشده)؛ ارتفاع خنککننده پردازنده، طول کارت گرافیک، محل نصب پاور، جایگاه اسلات توسعه، جایگاه فن، سینی درایو و ابعاد خود کیس بسیار حائز اهمیت هستند. قیمت کیس گیمینگ ممکن است بسیار متفاوت باشد و به عواملی مانند مدل، کیفیت، امکانات، ظاهر، ابعاد و… مدل Slim 9i یکی از بهترینهای لپتاپهای 14 اینچی بازار است، و مدل ThinkPad X1 Nano نیز یکی از بهترین لپتاپهای بسیار سبک و قابل حمل است که کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد.

با استفاده از صفحه پروفایل تجاری گوگل میتوانید به شکلی قابل توجه، سئوی محلی وبسایت را بهشکل چشمگیری بهبود دهید. داشتن امکانات جانبی مانند فنهای رنگی و نشانگر دمای داخلی قابل توجه هستند. در کیسهای واترکولینگ نشانگری برای نشان دادن دمای داخل کیس وجود دارد. وظیفه سیستم خنک کننده، خنک کاری رایانه است که گرما موجود در قطعات و محفظه کیس از داخل به خارج منتقل شود. هردو خنک سازی بطور کلی، به یک فن و یک رادیاتور نیاز دارند تا گرما را خارج کنند. خنککنندهها نیاز به فضای سطح زیادی دارند و برای جذب حرارت اضافی تولید شده توسط GPU طراحی شدهاند. در سناریوهای دیگر ، بشریت قادر است کنترل زمین را در دست بگیرد و آن را حفظ کند، چه با ممنوعیت هوش مصنوعی، چه با طراحی ربات هایی که مطیع آن باشند (مانند کارهای آسیموف) و چه با ادغام انسان با روبات ها. در نهایت عملکرد نزدیک به RTX 2070 را در آزمایش ما، حداقل در سناریوهای ردیابی غیر پرتو ارائه می دهد. ممکن است دربهای بی که به هیدن (hidden) معروف هستند در دراز مدت خراب شده و همچنین باعث خرابی درایو نوری شوند. دربهای پنجرهای کیس که بخش شیشهای دارند، با مدیریت کابل صحیح باعث زیبایی بیشتر کیس میشود.