اخبار

تحلیلی بر نرم افزار CRM رایگان-نرم افزار CRM

این نرم افزار CRM بر طبق نیاز کسب و کارهای ایرانی ساخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا فرآیند های مرتبط با مشتریان را مدیریت کنید. در صورتی که کسب و کارتان آنقدر گسترده شده که توانایی گردآوری اطلاعات مربوط به مشتریان را ندارید، جای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت شما خالیست. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش مدیریت telecom ارتباط برقرار کنید.

کارکرد نرم افزار CRM فارسی چیست؟

در این مقاله ما ضمن معرفی برترین و محبوب‌ترین شرکت‌های ارائه‌کننده نرم افزار crm به مدیران کمک می‌کنیم که انتخابی سریع‌تر و آگاهانه‌تر داشته باشند. اگر شما از آن دسته مدیرانی هستید که خرید بهترین نرم افزار crm برای‌تان به یک دغدغه تبدیل شده است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان با امکان ایجاد فرصت های فروش و بازارهای هدف، مشتریان بالقوه ی شما را طبقه بندی نموده و با نگهداری سوابق مذاکرات، مکالمات، مکاتبات ، م… بله، یکی از مهم ترین قابلیت‌های CRM آرین سیستم قابلیت استفاده به صورت تحت وب است. برای خرید نرم افزار crm و نصب آن لازم است در گام اول وب سرور IIS را نصب کنید و سپس به دنبال آن تنظیمات مربوط به وب سایت جدید را انجام دهید.

تحلیلی بر نرم افزار CRM رایگان-نرم افزار CRM

این سیستم به شما می‌گوید مشتری در مرکز هرگونه فعالیت کسب و کار است. بنابراین باید اهداف و چشم‌اندازهای خود را برحسب نیازهای مشتریان بچینید. با نرم‌افزار CRM عملیاتی، بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری در سازمان شما خواهند توانست که مشتریان فعلی و بالقوه را حفظ کنند و به آن‌ها خدمات بهتری را ارائه دهند. با این نوع نرم‌افزار می‌توانید اطلاعات مخاطبان هدف خودتان را طبقه‌بندی کنید و از آن برای خودکارسازی فرایندها استفاده نمایید.

CRM برای شبکه‌های اجتماعی، CRM برای حسابداری، CRM برای املاک، CRM برای وکلا، CRM برای شرکت ساختمانی، CRM برای شرکت بیمه و غیره و غیره. در ادامه باید به امکان مدیریت کمپین‌های بازاریابی از طریق نرم افزار CRM اشاره کنیم. خودکارسازی فرایندهای بازاریابی در این بخش شامل پایش تمام فعالیت‌های انجام شده کاربران در وبسایت و ثبت آن در CRM می‌شود. ابزاری که یک دید کامل از فرصت‌های بالقوه و لیدها به مدیران و کارشناسان می‌دهد و برای بخش‌بندی مشتریان دست آن‌ها باز می‌گذارد. CRMها می‌توانند داده‌هایی مثل علایق مشتریان و دیدگاه‌های آن‌ها نسبت به محصولات مختلف را ردگیری و دسته‌بندی کنند. داده‌هایی که می‌توانند برای تعریف و طرح‌ریزی کمپین‌های مختلف استفاده شوند یا برای بهبود کیفیت محصولات به‌کار روند.

کاربرد نرم افزار CRM در وفادارسازی مشتریان چیست ؟

در نرم افزار CRM می‌توانید با تغییر هرمرحله از فرایندهای مشتریان به وسیله‌ی ایمیل یا پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی سيستم crm کنید. گروه شرکت سامانه های مدیریت از جمله ارائه دهندگان خدمات نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM است. این شرکت بیش از دو دهه در صنعت فناوری اطلاعات سابقه دارد و گام های مشاوره، پیاده سازی و پشتیبانی را در دستورالعمل سازمانی خود جا داده است. علاوه بر این دوره های مشاوره ای و اموزشی را به دانشگاه ها و استارتاپ ها ارائه می دهد.

  • در صورت نیاز به مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پارمیس استار می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.
  • این به طور معمول حتی برای مشتریانی که تمایل به پرداخت هزینه در خلال استفاده رایگان دارند، نیز غیرممکن است و نمی توان کاربران آینده رایگان را از کاربران پرداخت کننده، متمایز کرد.
  • به عنوان مثال، پیش از زمانی که این سیستم به کسب و کار ها راه پیدا کند، هنگامی که شخصی با بخش فروش و یا بخش پشتیبانی تماس می گرفت، کارمند این بخش مجبور بود تا سوالات متعددی را از او بپرسد تا مشکل وی را به صورت دقیق درک کند.
  • سهند بر پایه اصول شش گانه ی رشد,مشتری محوری ,شفافیت ,احترام ,توسعه دانش پایه ریزی شده است.
  • امروزه بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌های بزرگ و کوچک از نرم افزارهای crm استفاده می‌کنند.