اخبار

تعمیر و سرویس پروسسور رادیولوژی و پروسسور دندانپزشکی | asilight

در این صفحه علاوه بر پروسسور ها, تبدیل های بلندگو به RCA (های لول) و همچنین اکولایزر و کراس‌اور های پسیو و اکتیو را نیز مشاهده کنید. از ایجاد سبدهای خرید طولانی مدت بپرهیزید، لیست پروژه ایجاد کنید و قطعات مورد نیازتان را در این بخش ذخیره کنید. شما می توانید از طریق تاریخچه سفارشات و پنل کاربری خود در فروشگاه، مراحل آماده سازی سفارش خود را مشاهده نمایید.

پروسسور چیست؟

نسل دوم پردازنده های انترپرایزی Intel Xeon Scalable، علاوه بر اینکه 56 هسته را فراهم می‌کنند و با سیستم‌های Wolverine برابری می‌کنند، پشتیبانی از Optane و DRAM سریع‌تر و پیکربندی های جدید هم مجموعه ای اس آی لایت فراهم می‌شود. سورپرایز دیگر اینتل، پشتیبانی سخت افزاری بسیار عالی از Spectre Meltdown Mitigations در کنار کارایی بالاتر است. تفاوت اصلی میکرو پروسسور ها و میکرو کنترلر ها قابلیت افزایش حافظه RAM آن ها میباشد.و تفاوت دیگر آن ها اینه که میکروکنترلر ها برای یک هدف خاص استفاده میشود و برای یک سیستم چند منظوره نمیتوان آن را از آن استفاده کرد. میکروکنترلر یا ریز کنترل گر یک تراشه IC است که برای کنترل دستگاه‌های دیگر برنامه ریزی شده است.می‌تواند به تنهایی ابزارهای دیگر را کنترل کند. به عبارت دیگر یک میکروکنترلر، مدار مجتمع کوچکی که از یک CPU کوچک و اجزای دیگری مانند تایمر، درگاه‌های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال و حافظه تشکیل شده‌ است.

  • آخرین نسل پردازنده های اینتل، نسل 11 است که قرار است در فصل اول سال 2021 به بازار عرضه شود.
  • به عبارت دیگر یک میکروکنترلر، مدار مجتمع کوچکی که از یک CPU کوچک و اجزای دیگری مانند تایمر، درگاه‌های ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال و حافظه تشکیل شده‌ است.
  • پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل تعداد هسته‌های پردازش بیش‌تری به همراه دارند.
  • ویدیو پروسسور وظیفه تبدیل رزولوشن ورودی به رزولوشن تلویزیون شهری را برعده دارد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر بودجه کافی برای خرید لپ تاپ ایسوس دارید حتما به این دسته بندی سری بزنید. معمولا پردازنده سلرون جزء کم مصرف ترین پردازنده هایی است که در حال حاضر وجود دارد. این پردازنده ها بیشتر ۲ هسته‌ای هستند و چهار مگابایت حافظه کش دارند از آن ها به عنوان Dual Core نیز نام برده می شود. اگر بخواهیم به نمونه هایی از این موارد اشاره کنیم N4000 و N4020 جزء نمونه های خوبی از پردازنده های سلرون هستند. موارد استفاده این پردازنده ها بیشتر در لپ تاپ های اقتصادی و لپ تاپ های دانش آموزی است.

تعمیر و سرویس پروسسور رادیولوژی و پروسسور دندانپزشکی | asilight

با ایجاد “لیست پروژه” می توانید قطعات یک پروژه را در یکجا ذخیره کنید، با همکاران و دوستانتان به اشتراک بگذارید، هر زمان نیاز داشتید دوباره قطعات این پروژه را سفارش دهید. در شرکت ها، مهندسین می توانند لیست پروژه خود را ایجاد و برای خرید، لینک پروژه را به بخش بازرگانی شرکت ارسال نمایند و کالاهای خریداری شده لیست را بر روی پنل خود چک نمایند. متاسفانه به علت کمبود زمان، امکان راهنمایی و پشتیبانی در زمینه راه اندازی و آموزش کار با ماژول ها و دیگر تجهیزات برای واحد پشتیبانی فروشگاه میسر نبوده و در این موارد می‌توانید به انجمن های تخصصی برق و الکترونیک ECA مراجعه کنید.

نصب سیستم صوتی بر روی پژو 207

در یک فرایند مشابه، میکروهای ۸ بیتی از توان کمتری برای کار استفاده می‌کنند، و در برخی عملکردها می‌توانند توان بسیار کمتری نسبت به پردازنده‌های ۳۲ بیتی مصرف کنند. همان‌طور که تکنولوژی در مدارها پیشرفت می‌کند، این امکان وجود دارد تا پردازنده‌های پیچیده‌تر و بیشتری را در یک تراشه قرار داد. اندازهٔ داده‌ها می‌تواند بزرگتر شود، و در اینصورت ترانزیستورهای بیشتری می‌توانند در تراشه قرار داده شوند و در نتیجه اندازه لغات می‌تواند از ۴ بیت به ۸ بیت افزایش یابد و در نتیجه به ۶۴ بیت برسد.