اخبار

تهران پی ال سی فروشگاه اتوماسیون صنعتی اجرای پروژه مشاوره آموزش

علاوه بر اتوماسیون زیمنس ، محصولات فشار ضعیف و فشار متوسط زیمنس هم موجود می باشد. PLC ها یک کنترل کننده نرم افزاری هستند که اطلاعات را به صورت باینری از ورودی دریافت کرده و آن را مطابق با برنامه ذخیره شده در حافظه‌اش پردازش کرده و به صورت فرمان‌هایی برای اجرا کننده‌ها و گیرنده‌ها ارسال می‌کند. این وسیله را اصولا در زمینه‌های صنعتی همچن اتوماسیون خط تولید کارخانه‌ها، طراحی BMS و ایجاد فرآیند اتوماتیک در دستگاه‌های صنعتی است. PLC S زیمنس، کنترلر انعطاف پذیر و پرقدرتی است که در حوزه اتوماسیون صنعتی کلیه نیازهای شما را برای کار با دستگاه‌های مختلف برطرف می‌کند.

محصولات این شرکت علاوه بر ژاپن و قاره آسیا، در قاره آمریکا و اروپا نیز به فروش می رسند. به همین دلیل است که این برند در کشورهای مختلف جهان دفتر فروش دارد. PLC به عنوان یکی از مهمترین قطعات و کنترلرهای صنعتی در ایران و دنیا شناخته می شود. به طوریکه همینک جزء جدانشدنی بخشهای صنعتی و فرآیندهای اتوماسیون صنعتی شناخته می شود. اما برای درک بهتر اینکه plc چیست و چه کاربردهایی در صنعت دارد پیشنهاد میکنیم به منوی بالای سایت و بخش مفاهیم اولیه نگاهی بیندازید.

دسترسی سریع

برخی از مشهورترین محصولات و سری‌ های کنترلر منطقی ال اس عبارتند از سری XGT ، سریXGB ، سری Smart I/O و سریGLOFA-GM . در کل قیمت plc زیمنس بیشتر از دلتا است، اما بسته به نوع پروژه و خواسته برنامه‌نویس، می‌توان مدل زیمنس یا دلتا را تهیه کرد اما در کل، پی ال سی‌های زیمنس محبوب‌تر و کار با آن‌ها بهتر و آسان‌تر می‌باشد. پی ال سی و کامپیوتر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و به همین دلیل بیشتر قطعات این دو دستگاه شبیه به یکدیگر است. مهم ترین اجزای پی ال سی plc عبارت هستند از ماژول ورودی، ماژول خروجی، واحد پردازشگر مرکزی یا ماژول منبع تغذیه که در پی ال سی به صورت کامپکت یا ماژولار نصب می شوند. معمولاً پی ال سی هایی که دارای ساختار یکپارچه یا کامپکت هستند نسبت به پی ال سی های ماژولار قیمت پایین تری دارند.

اینورتر DELTA سری C2000 سه فاز ۱٫۵Kw

تهران پی ال سی فروشگاه اتوماسیون صنعتی اجرای پروژه مشاوره آموزش

فروشگاه پی ال سی وان با هدف کمک به صنعت اتوماسیون و ارتقا سطح آموزش در مورد سخت افزار های مختلف می باشد که در اینجا به محتویات فروشگاه اشاره plc 1200 زیمنس می کنیم . Ontroller است که به معنای کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی ست. یک سیستم هوشمند الکترونیکی و صنعتی است که در بخش‌های تولیدی همانند خط مونتاژ، ماشین‌های رباتیک، موتورها و… بین اجزای مختلف ارتباط ایجاد می‌کند.

  • کارخانه سازنده PLC زیمنس برای آن نرم افزاری تولید می کند، پس از نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر و نوشتن برنامه دلخواه می‌توان آن را از کامپیوتر وارد پی ال سی کرد.
  • تمامی موارد فوق باید بر اساس پروتکل و ملاحظات درون دیتاشیت محصول انجام شوند.
  • در هنگام خرید plc ها ، باید به یک سری از فاکتور های پر اهمیت توجه کنید.
  • ویژگی خوبی که در این نوع PLC دیده می‌شود این است که می‌توان متناسب با قدرت CPU تعداد زیادی ورودی و خروجی را اضافه کرد.
PLC ایرانی به دلیل کارایی بالا، قیمت اقتصادی و قابلیت‌های آن توانسته است بخشی از سهم بازار را در اختیار گیرد. در همین راستا شرکت Atech ای‌ تک توانسته است plc برند دلتا و لوگو زیمنس را بومی‌ سازی و باز طراحی کند و با قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه خارجی آن به بازار عرضه کند. حتی امکان این هست که LOGO PLC را به سایر پی ال سی‌های زیمنس مانند S متصل کنید.

سری پی ال سی زیمنس s7-1200