اخبار

خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین

DNS به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از خدمات ضروری است که اینترنت روی آن کار می‌کند. از آنجایی که شبکه با کمک آدرس‌های IP کار می‌کند و انسان‌ها تمایل دارند نام وبسایت‌ها را به خاطر بسپارند، DNS آدرس IP وب سایت را ارائه می‌کند. خدمات پینگونت در راستای بالا رفتن میزان کارآیی، عدم قطعی شبکه، ارتقاء شبکه، کاهش چشم‌گیر هزینه‌ها، مدیریت و نظارت، عیب یابی شبکه، کاهش میزان ریسک در شبکه، افزایش امنیت، حافظت از اطلاعات و غیره ارائه می‌شوند. امروزه در هر واحد اداری، تجاری، آموزشی، درمانی و غیره، به خدمات شبکه نیاز است.

ضرورت به کار گیری خدمات شبکه چیست؟

برخی از شرکت ها و اشخاص توانایی انجام بخشی از این خدمات شبکه را خدمات کامپیوتری دارند. اما پیشگام رایانه با جمع آوری تیم متخصص و حرفه ای در تمام بخش های شبکه توانسته است تمام نیازهای کارفرمایان به خدمات شبکه کامپیوتری را پوشش دهد. تجمیع خدمات تخصصی شبکه در پیشگام رایانه موجب آن شده است که بسیاری از مجموعه های بزرگ و کوچک به پیشگام رایانه اعتماد کنند. بدین گونه کارفرمایان می توانند تمام خدمات مورد نیاز خود را از یک مجموعه واحد دریافت کنند و اطمینان داشته باشند که تمامی خدمات به صورت هماهنگ و در اسرع وقت انجام می شود. شرکت خدمات شبکه اعتماد شبکه پرهام مستقر در تهران با ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی شبکه از صفر تا صد، آماده همکاری با شرکت ها و ارگان ها جهت انجام تمامی خدمات شبکه در تهران، کرج و سایر نقاط ایران می باشد.

  • شبکه خود دارای انواع مختلفی می باشد که از جمله می توان به شبکه های LAN و شبکه WAN اشاره کرد.
  • در کنار تانل، برای برقراری ارتباط کاربران از راه دور با شبکه شرکت، نیاز به پیاده سازی VPN می باشد.
  • در حالی که بسیاری از شرکت‌های آی‌تی صرفاً اطلاعات اولیه در خصوص راهکارهای فناوری به شما ارائه می‌دهند، تیم ما علاوه بر ارائه جامع‌ترین راهکارهای تجاری و خدمات آی‌تی برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ در صنایع مختلف، تضمین کننده نتایج حاصل از مشاوره و راهکارهای خود می‌باشد.
  • خدمات دایرکتوری ابزارهایی را برای ذخیره این اطلاعات به صورت رمزی فراهم کرده و در صورت درخواست در دسترس قرار می‌دهند.
شرکت ها بر اساس تجارب خود می تواند به شما در زمینه شبکه کمک و اطلاع رسانی کنند. تجهیزات شبکه و سرور برای ایجاد ارتباط به دستگاه های موجود در یک شبکه خدمات کامپیوتری استفاده می شوند. پیشرفت تکنولوژی و ادغام شبکه های کامپیوتری مبتنی بر IP باعث شده است تجهیزات شبکه و سرور توسط مدیران شبکه و افراد بسیار مورد توجه قرار بگیرد. در برخی از شرایط کابر علاوه برراه اندازی شبکه های کامپیوتری، پشتیبانی از آن ها را نیز درخواست می کند که مسئله ای کاملا جداگانه است و به تخصص ویژه ای بستگی دارد . قبل از آن که بخواهیمپشتیبانی شبکه وخدماتراه اندازی شبکههای کامپیوتری را معرفی کنیم ابتدا بیایید بحثی پیرامون شبکه های کامپیوتری را مطرح کنیم و بررسی کنیم دلیل استفاده از شبکه های کامپیوتری چیست و چرا استفاده از آن ها اهمیت یافته است .

بالابودن تایم پاسخگویی و پشتیبانی شبکه شما باعث می‌شود که آپ تایم شبکه شما افزایش یابد. از دیگر خدمات آنها در ارتباط با جا به جایی و نقل مکان به دفتر جدید است. این کار باید به دقت انجام شود تا به سخت افزار ها و کال های شبکه صدمه ای وارد نشود. شبکه WAN که حروف اختصاری برای Wide Area Network می باشد دارای پوشش وسیع تری مانند یک شهر یا کشور می باشد و چند شبکه محلی را به هم متصل می کند. در شبکه های WAN مهم ترین عنصر روتر ها می باشند که بخش های مختلف شبکه ها را به هم وصل می کند و بین شبکه های مختلف مسیر یابی می کند.

نمونه خدمات کوشا شبکه

خدمات شبکه در تهران خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه نوین نت به صورت آنلاین

ناگفته نماند که خدمات شبکه در تهران تنها مختص شرکت‌های بزرگ نیست، و شرکت‌های متوسط و کوچک نیز متناسب با نیاز خود خدمات شبکه دریافت می‌کنند. این خدمات می‌تواند شامل نصب یک نرم افزار یا پیکربندی یک سیستم و یا پشتیبانی از شبکه یک سازمان باشد. پشتیبانی فنی موقعیتی است که توسط یک شرکت برای نظارت و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری رایانه های موجود بکار گرفته میشود. شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوط شبکه بهترین نوع سخت افزاری را که در دسترس دارند انتخاب می کنند سپس اقدامات لازم جهت نصب نرم افزار را انجام می دهند. مرحله آخر تعیین پروتکل های ارتباطی جهت اجرای شبکه است که باید تعیین شود.

به عنوان یک جایگزین، کاربر می‌تواند فایل خود را در رایانه شخصی‌اش به اشتراک بگذارد و دسترسی کاربران مورد نظر را فراهم کند. پس مهم است سطح بالای از دسترسی شبکه، بدون هیچگونه قطعی برای آنها برآورده شود. به ‌روزرسانی شبکه و زمان پاسخ ‌گویی برای حل‌ و فصل و رسیدگی به مسائل مربوطه به شبکه می‌تواند به سازمان‌ها این اعتماد را بدهد که شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. سرورها معمولاً در یک اتاق مخصوص با دمای کنترل شده نگهداری می‌شوند که اغلب از نظر فیزیکی در ساختمان یا فضایی متفاوت از کاربران قرار دارند.

شبکه چیست؟