اخبار

خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان-ترازنت

• زمانی که شرکت ‌های نرم افزاری پاسخ درستی برای حل مسائل پشتیبانی حرفه‌ای شبکه نمی دهند. آینده نگری و پیشنهادات به موقع برای نصب بروزترین نرم افزارها و یا سرویس ها از دیگر وظایف شخص متخصص است. سازمان‌هایی که دارای کارخانه، دفتر مرکزی و یا شعب مختلف می‌باشند، بابت یکپارچگی اطلاعات نگرانی نخواهند داشت. همه‌ی این مجموعه‌ها در قالب یک شبکه کامپیوتری می‌توانند اقدام به انتقال اطلاعات کنند. موارد فوق خدماتی بودند که شرکت پشتیبانی آنها را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهند. اما یک سری از کارها هستند که جزو خدمات شرکت پشتیبان محسوب نمی شوند.

  • استفاده از Network Services موجب می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا کند.
  • شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات مطلوبی برخوردار نیستند ، با مشکلات زیادی روبرو هستند.
  • با توجه به اهمیت نظارت و نگهداری‌، شرکت این امکان به شما می دهد که بخواهید تعمیر و نگهداری سیستم های کامپیوتری خود را به شرکت واگذار کنید.
خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه 24 ساعته️ شبکه ارغوان-ترازنت

تغییرات در شبکه سازمانی می تواند فرآیندها و کنترل های امنیتی سنتی را مختل کند. بنابراین، همانطور که سازمان ها برای مجازی سازی شبکه های کامپیوتری خود تلاش می کنند، امنیت سایبری باید در برنامه ریزی، اجرا و مدیریت شبکه در نظر گرفته شود. سازمان‌ها مزایای بالقوه زیادی را در در برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه مشاهده می‌کنند، از جمله افزایش انعطاف‌پذیری شبکه، هزینه کمتر، مدیریت بهبود یافته و همچنین بهبود امنیت. پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات یکی از راه حل های با کیفیت و کارآمدی است که به اطمینان از عملکرد روان سیستم های کامپیوتری و تسهیل کار هر مشتری کمک می کند.

حضور فعال و زمان‌بندی شده

برای مثال برای راه اندازی سرویس فایل سرور لازم است پروفایل های مختلف با ویژگی های مختلف تنظیم شود. سپس براساس نیاز کارفرما و با هماهنگی کارفرما یکی از پروفایل های برای شرکت مورد نظر راه اندازی گردد. پشتیبانی از این سرویس هم با توجه به ویژگی های پروفایل انتخاب شده صورت می پذیرد. وجود این پروفایل یکی از موارد قایل ارزیابی برای دانش و تجربه افراد و تیم های پشتیبانی شبکه می باشد. پس این‌طور می‌توان نتیجه گرفت که شبکه سازمان شما در صورتی که عملکرد عالی و صحیح داشته باشد می‌تواند سکوی پرتاب شرکت شما به سمت اهدافتان با سرعتی باورنکردنی خواهد بود.

برخی از مهندسان شبکه در حوزه خاصی از راه حل های پشتیبانی تخصص دارند در حالی که برخی دیگر عمومی تر هستند و به محض انجام وظایف، به آنها رسیدگی می کنند. شرکت شما دارای سرور(هایی) است که حاوی داده ها و نرم افزارهایی مانند ایمیل یا فایل های مشتری است. پشتیبانی شبکه ارتباط بین سیستم شما و منابع موجود در سرورها را پوشش می دهد. هر دو بیمه برای کارهای پزشکی است، اما هر کدام کار متفاوتی انجام می دهند. در تعریفی دیگر، یک شبکه کامپیوتری مجموعه ای متشکل از تمام «چیزهایی» است که سازمان برای اشتراک‌گذاری، ذخیره و پردازش اطلاعات، ارائه خدمات و انجام کار استفاده می‌کند.

البته مثل تمام پروژه‌های برونسپاری دیگر باید در انتخاب شرکت پشتیبانی شبکهبسیار دقت کرد و این موضوع بدون امضای یک قرارداد پشتیبانی شبکهمحکم و دقیق امکان‌پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال، خدمات 24×7 گرانتر از ساعات اداری به تنهایی است. هرچه شبکه کامپیوتر و خدمات مورد نیاز شما برای پشتیبانی پیچیده تر باشد، به نیروی متخصص تری نیاز دارید و این امر باعث افزایش هزینه خدمات شما می شود. به عنوان مثال، مدیریت یک روتر سیسکو از یک روتر میکروتیک پیچیده تر است. یک سرور HP تیز از یک سرور Supermicro، به دانش و تجربه بیشتری برای پشتیبانی نیاز دارد. چه یک آنتی ویروس مرکزی داشته باشید، چه از مجازی سازی سرور استفاده کنید، چه از طریق فیبر نوری بین سوئیچ ها ارتباط برقرار کنید یا استفاده از پلتفرم VoIP بر هزینه خدمات تأثیر بگذارد.

شرح وظایف معمول پشتیبان شبکه

برای ایجاد ساختار قابل اطمینان در زیرساخت شبکه، پشتیبانی از شبکه اهمیت بالایی دارد. با رشد سازمان ها و اضافه کردن برنامه های کاربردی دیجیتال و مبتنی بر ابر، تقاضا برای خدمات اینترنتی سریع و بسیار قابل اعتماد در مکان های شرکتی افزایش می یابد. تقویت شبکه MPLS با راه‌ حل‌های اینترنت همراه و پهنای باند می‌ تواند به سازمان‌ها کمک کند تا نیازهای اتصال را به روش‌های مقرون‌ به‌ صرفه برآورده کنند. هر مدار اینترنتی نشان دهنده یک بردار در شبکه شرکتی است که به محافظت در برابر بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری از جمله باج افزار نیاز دارد. شرکت پیشگام رایانه خدمات امنیت شبکه مدیریت شده را ارائه می دهد که می تواند به متمرکز کردن محافظت در برابر حملات مبتنی بر وب کمک کند و در عین حال قابلیت های پیچیده مدیریت ترافیک شبکه را در چندین نوع انتقال شبکه فعال می کند. شرکت پیشگام رایانه با داشتن کادر فنی و متخصص در تمامی حوزه های شبکه توانسته است کلیه نیازهای شرکت ها را پوشش دهد.