اخبار

خرید انواع ابزار باغبانی ادوات کشاورزی با کیفیت و تضمینی کلبه کشاورز

مثلا وقتی گندم را تبدیل به آراد می کنید، می توانید از آن نان و ماکارانی تولید کرده و اینها جزء فناوری و تولید نیز قرار می گیرد. استفاده از تمامی محتوای سایت کشاورزی خاص فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. این چسبها موش را زنده گرفته و لذا بایستی آنها را با همان وسیله در زیر خاک مدفون کرد. متداول ترین مبارزه با موش ها در اماکن استفاده از سموم است که طی آن مواد خوراکی مورد علاقه این حیوان را به سموم مختلف آغشته می کند . برای طعمه گذاری در اماکن مسکونی بهتر است که از جعبه یا لوله های مقوایی ، یا قطعات لوله های پلیکا استفاده نمود تا ضمن محافظت از سم منع از پراکنده شدن آن در مکان شده و نیز قابل جمع آوری باشد . این مواد در کشتی ها ، ها÷یماها ، انبارها و سایر اماکنی که امکان مسدود نمودن کامل آنها وجود دارد جهت از بین بردن موش ها استفاده می شوند .

تراریخته به اختصار انگلیسی موجودات دستکاری شده ژنتیکی هستند. تراریخته محصولاتی هستند که با وارد کردن نوعی ژن خاص به گیاه، ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت در برابر شوری یا کم آبی و در برابر آفت‌ها پیدا می‌کند. اما با خواندن این مقاله متوجه خوهید شد که با روش های گوناگونی ما میتوانیم تا 90…

استفاده از هورمون ریشه زا زاک تکثیر برخی از گیاهانی را که قلمه زدنشان به سختی میباشد، خیلی آسانتر میکند. چاله کن ( گود کن ) وسیله ای میباشد که چاله کن با چرخش قطعه ای به اسم مته، خاک را بهم می زند و با عمق و قطر زمین … چمن ها دارای انواع مختلفي هستند و کاشتشان بر اساس ویژگی هایشان صورت میگیرد. پیت ها ph اسیدی دارند و با اضافه کردن آهک ویا خاک های آهکی میتوان ph مورد نظر بدست آورد. از عواقب سمپاشی‌های بی رویه می‌توان شیوع بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان های مختلف و غیره و همچنین به کاهش متوسط عمر در جامعه اشاره کرد. بافت های گیاهی و حیوانی که روند تجزیه شدن را طی کرده و بطور کلی دارای رنگ سیاه یا قهوه ای تیره بوده و به اسم « هوموس » نامیده می شود.

انواع آب های مورد مصرف در آبیاری بر اساس میزان قلیایی بودن

در صورت عدم دسترسی به چنین آزمایشگاه هایی می توان از دستگاه EC Meter نیز استفاده نمود. به طور کلی شوری آب در مقایس های مختلفی اندازه گیری و اعلام می شود. تولید گیاهان روغنی و لیفی برای تهیه مواد خام صنایع تبدیلی در کشاورزی، در هر صورت عملیات برداشت از چیدن محصول تا نگهداری و انبار و ذخیره کردن محصولات را در بر می‌گیرد. به گونه ای که انواع مختلف آن ها کار باغبانی و کشاورزی شما را تسهیل بخشیده اند تا شما بتوانید به راحتی و بدون دردسر از آن ها استفاده به عمل آورده و به خوبی از وجود این ابزارآلات کشاورزی مختلف بهره مند شوید. سلام، همکاران واحد مشاوره فنی جهت ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت خرید کالا با شما تماس خواهند گرفت اما متاسفانه شرکت در حال حاضر هیچ گونه نمایندگی به هیچ کجای کشور اعطاء نمی کند، در صورت تغییر شرایط، این موضوع به اطلاع شما خواهد رسید. با سلام و عرض ادب، من یه کارگاه جوشکاری کوچک دارم توی روستا و ماشین آلات کشاورزی و دامداری با ایده های نو می سازم.

پلی ال (Polyol) و کاربردهایش

Soli فوق با مواد آلی،آهک و کود ها ترکیب می شود تا بسته به نوع گیاه کاشته شده از میزان اسیدیته کاسته شود. گیاهان ریشه ای، حبوبات، کلم و اسفناج به راحتی در این زمین ها ، رشد agriculture-na.ir می یابند. مدیریت چرای دوره ای متمرکز شامل استفاده از گله ها و رمه های نشخوار کننده و غیر نشخوار کننده برای چریدن و پی علف گشتن در قطعه ای از مرتع، مزرعه و یا چراگاه است.