اخبار

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش

دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته-امن باش

این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. دوربین مداربسته سیم کارت خور از شبکه تلفن همراه برای انتقال داده های ویدئویی استفاده می کند و تنها با نصب یک سیم کارت درون دوربین می توانید داده های ویدئویی را منتقل کنید. دوربین سیم کارتی نوعی دوربین وایرلس محسوب می شود و به آسانی در هر مکانی بدون نیاز به wifi و اتصالات کابلی قابل نصب است. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می توان با صرف هزینه بیشتر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته استفاده کرد که از این طریق می توان با توجه به امکانات فیزیکی خاص آنها نظیر جویستیک، دوربین را به مراتب راحت تر کنترل کرد.

  • Coppyright © 2022 الرت ایران | فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن.
  • علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند.
  • مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید.
  • از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.

شاید در خیلی از مواقع با داشتن تصویر سیاه سفید، هیچ گره‌ای از کارفرما باز نشود. دستگاه ان وی آر هایلوک را می‌توان از بهترین نمونه‌های nvr موجود در بازار ارزیابی نمود. این دستگاه‌ها از کیفیت فشرده سازی 265+ استفاده می‌کنند که در نوع خود به روز ترین تکنولوژی به حساب می‌آید.

ویژگی های یک دوربین مداربسته مناسب

اگر این کار به خوبی انجام نشود می تواند منجر به هدر رفتن پهنای باند شده و همچنین در عملکرد کلی سیستم اختلال ایجاد کند. این روزهای از انواع سنسورها یا حسگرهای CMOS و CCD در دوربین‌های دیجیتال استفاده می‌شود. اصطلاح CCD سرنام عبارت Charge Coupled Device و اصطلاح CMOS سرنام عبارت Complementary Metal Oxide امن باش Semiconductor است. با اینکه این دو فناوری از نظر ماهیت تفاوت چندانی ندارند، اما در نحوه استفاده از نور دریافت شده و انتقال آن به صورت سیگنال‌های الکتریکی متفاوتند. زاویه دید دوربین های چشم ماهی با توجه به ثابت بودن لنز آنها هنواره ثابت است.

پکیج دوربین مداربسته سیم کارتی s10-1

بزرگترین مزیت یک سیستم دوربین مداربسته مگاپیکسلی داشتن تصاویر با وضوح بسیار بالاتر است. امروزه دوربین‌های دیجیتال از 0.1 مگاپیکسل تا ۵ مگاپیکسل متغیر هستند و این وضوح توسط دستگاه ضبط ویدئویی تحت شبکه حفظ می‌شود. این بدین معنی است که هنگام پخش فیلم‌های ضبط شده و گرفتن عکس از آن، جزئیات دقیقی را خواهید دید.

در مرحله اول سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده میشود. ۲-ریکاوری داده و گرفتن فایل پشتیبانی در این نوع شبکه بسیار سخت است. ماکسیمم مسافتی که POE انتقال می دهد 100 متر است این عدد در POC تا 200 متر است.

دوربین مداربسته تحت شبکه بوش مدل NDP-7512-Z30K

بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود. برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید.