اخبار

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته

کلاسهای آموزش نصب دوربین مداربسته در سفیر قرن، در کارگاه های مجهز و با استفاده از دستگاه های به روز دنیا به صورت کاملا عملی تدریس می شود و تمامی مباحث مربوط به روش نصب دوربین مدار بسته، از سوکت زدن گرفته تا آموزش انتقال تصویر از دوربین روی موبایل یا روی کامپیوتر و عیبیابی آن را خواهید آموخت و به صورت حرفهای برای کار در بازار این رشته شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران آماده خواهید شد. در صورتی که قصد دارید دوربین مدار بسته را روی گوشی خود نصب کنید، بایستی ابتدا نرم افزارهای مربوط به انتقال تصویر دوربین بر روی موبایل را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. را نیز مشخص کنید و سپس اقدام به خرید سیستم مورد نیاز خود کنید. همچنین باید میزان بودجه خود را برای خرید دوربین و تجهیزات جانبی آن مشخص کنید. اطلاع دقیق از اینکه چه فضاهایی نیاز به دوربین دارند تا حدودی می تاند نوع سیستم مداربسته ما را مشخص کند. از ویژگی های دوره های آموزشی نصب دوربین مداربسته و راه اندازی آن این است که در آن تلاش کردیم تا موضوعات و مطالبی کاملا عملی و کاربردی به صورتی آموزش داده شود که تمام کار آموزان با هر سطح از معلومات و در هر پایه از مقاطع تحصیلی رشته های دانشگاهی غیر مرتبط یا مرتبط با گرایش برق ساختمان و یا حتی مقاطع زیر دیپلم قادر به یادگیری مطالب در این دوره باشند.

به صورتی که پس از پایان دوره بتوانند به صورت مستقیم و کاملا کاربردی وارد بازار کار شده و کسب در آمد مستقل داشته باشند. از آنجایی که روز به روز تکنولوژی های پیشرفته تری در دوربین های مداربسته به کار می رود، نصب دوربین مدار بسته روز IP و آنالوگ به روز بازار کار بزرگ تری پیدا میکند و تبدیل به یکی از مشاغل حرفه ای و پردرآمد شده است. برای آشنایی با این دوره و سر فصل های آن با کارشناسان ما تماس بگیرید. در این دوره به معرفی انواع دوربینهای تحت شبکه میپردازیم. منابع تغذیه انواع دوربینهای مداربسته و تقویتکنندههای دوربین، نصب و سیمکشی، تنظیمات منوی دستگاههای ان وی آر و دی وی آر، سختافزار دستگاهها، تنظیم منوی دستگاهها، انواع دوربین مداربسته، و برنامهریزی دوربینهای چرخشی و آموزش انواع شبکههای کامپیوتری را یاد میگیرید. به خصوص که در برخی از محیطها نصب دوربین مداربسته جزو الزامات است و همین امر باعث افزایش تقاضا برای نصب دوربینهای مدار بسته شده است. در مرحله اول بایستی یک نقشه کلی از منطقه مورد نظر که قصد نصب دوربین را در آن جا دارید، تهیه کنید. البته برای نصب دوربین روی گوشی بایستی در محلی که دوربین مدار بسته را در آن جا نصب کردید، اینترنت وجود داشته باشد و دستگاههای ذخیرهساز تصاویر دوربین را به اینترنت وصل کنید.

مرکز آموزش های تخصصی سفیر قرن علاوه بر کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته، دوره دیگر سیستم های حفاظتی و نظارتی یعنی دوره آموزش برق ساختمان را نیز بر گزار می کند. همچنین آموزشگاه سفیرقرن انواع دوره کاربردی مانند دوره آموزش سانترال را نیز در آموزش های خود جای داده است. همچنین میتوانید از طریق همکاری با مدیران پروژه، مدیران ساختمان، مهندسین برق و … شما میتوانید بعد از گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته و یادگیری نحوه نصب دوربین مدار بسته با فروشندگان دوربین مدار بسته یا تجهیزات مرتبط، همکاری داشته باشید. فضای جلوی دوربین نباید به گونهای باشد که میدان و عمق دید دوربینها را کاهش دهد. توجه کنید که در بعضی محلها نصب دوربین در فضاهایی که در معرض دید افراد باشد میتواند بسیاری از فعالیتهای مجرمانه را کاهش دهد. دوره آموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته در دو سطح خدمت هنرجویان محترم ارائه می شود که می توانید هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی در کلاس ها حضور داشته باشید.

در این دوره آموزشی به معرفی اجزای اصلی دوربین مداربسته خواهیم پرداخت. به این ترتیب با انواع سیستمهای آنالوگ، سیستم HD، سیستم IP و انواع کابل دوربین مداربسته آشنا خواهید شد. سپس نحوه اتصال انواع کانکتور دوربین آنالوگ را خواهید آموخت و با طراحی کابلکشی در مکانهای مختلف آشنا خواهید شد. خوشبختانه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته سفیرقرن علاوه بر تکنیک های نصب انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه و دوربین های آنالوگ و دیجیتال و راه اندازی آن ها، نحوه فروش و بازاریابی دوربین ها را نیز به شما آموزش داده است. در این دوره ها شما علاوه بر یادگیری نحوه نصب دوربین مداربسته به صورت حرفه ای، نحوه فروش و بازاریابی دوربین های مداربسته و تعمیرات و خدمات جانبی آن را نیز فرامی گیرید و علاوه بر اینکه یک نصاب حرفه ای هستید می توانید اقدام به فروش و بازاریابی انواع دوربین های مداربسته کنید. علاوه بر این فروش دوربین های مداربسته نیز خود می تواند یک منبع درآمد عالی باشد به خصوص برای افرادی که به تکنیک های فروش و بازاریابی مسلط هستند.