اخبار

دکور مغازه طلا فروشی با ویترینی لاکچری

اگر تخصص در زمینه نصب کاغذ دیواری ندارید هرگز خودتان شروع به نصب آن بر روی دیوار ننمایید، زیرا ممکن است در طی چسباندن مشکلاتی ایجاد شود که قادر به رفع آن ها نباشید. علاوه بر این هر یک از انواع کاغذ دیوارهای دارای شرایط خاصی برای چسباندن و نصب هستند که باید به این مسئله نیز توجه نمود. کاربرد دارند نصب این محصول بسیار ساده است پشت آنها دارای چسب سرخود میباشد. در تصویر بالا می توانید ببینید که سنگ مرمر سفید رنگ به عنوان طاقچه روی سطح دیوارهای کرمی قرار گرفته است. به عنوان مثال قطعا یک مغازه طلا فروشی و یک بوتیک لباس فروشی نمی توانند از یک نوع و طرح کاغذ دیواری استفاده نمایند و هر کدام باید کاغذ دیواری را انتخاب نمایند که اجناس و کالاهای خود را به بهترین شکل ممکن در معرض تماشا قرار دهند تا بتوانند نظر مشتریان را جلب کنند.

طراحی داخلی جواهر فروشی

معمولا در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی نمای بیرونی مغازه ها طراحان سعی می کنند فاکتورهایی از قبیل انتخاب رنگ مناسب بر اساس فعالیت مورد نظر، متریال و سبک اجرای نما که پل ارتباطی اصلی مشتریان با مغازه می باشد و در اولین برخورد توجه مخاطب را به خود جلب می کند، نحوه چیدمان فضای داخلی مغازه و دکوراسیون داخلی، نورپردازی نما و فضای داخلی که هر کدام با توجه به فضا و پتانسیل مغازه در جایگاه خود بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. برای اینکه دکوراسیون داخلی جواهر فروشی منحصر به فردی داشته باشید بهتر است قسمتهایی را تاریک و قسمتهایی را با نور مناسب نقطهای تابیده شده روی جواهرات در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید یک فضا و دکوراسیون شیک برای داخل مغازه ایجاد نمایید باید شناخت کافی از انواع سبک های دکوراسیون داشته باشید.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

بسیاری از افراد به ویژه خانم ها، هنگامی حاضر به ورود به یک فروشگاه و خرید از آن می شوند که آن فروشگاه از دکوراسیون و طراحی داخلی قابل قبولی برخوردار باشد. شما می توانید برای نورپردازی ویترین از چراغ فروشگاهی توکار و برای فضای داخلی از چراغ فروشگاهی ریلی استفاده نمایید. انواع چراغ فروشگاهی به صورت روکار ریلی و یا توکار تولید می شوند که هرکدام می توانند سبکی از روشنایی را برای شما ایجاد کنند. اگر می خواهید فضای مغازه خود را مدرن نمایید و تغییراتی در دکوراسیون داخلی آن ایجاد کنید با ما همراه باشید تا بهترین طرح های مناسب مغازه را به شما معرفی کنیم.

طراحی و بازسازی طلافروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی به عنوان یکی ار شیک ترین و لوکس ترین مراکز تجاری و یا بازار شناخته شده است. به عنوان مثال به کارگیری تابلوهایی که بر مبنای قیمت بندی طلا، سکه و ارز در مغازه طراحی شده اند، می تواند در این فضا امری مهم و ضروری باشد. برای طراحی طلا فروشی زمانی، با توجه به درخواست کارفرما از سبک مدرن به عنوان گزینه مناسب برای طراحی استفاده شد و تلاش نمودیم تا از سیستم روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف استفاده کنیم تا محیطی ظریف، ساده و در عین حال منطبق با سبک طراحی این فضا داشته باشیم. طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی : تا به حال به خصوصیات دکوراسیون فروشگاه طلا و جواهرات فکر کرده اید؟

تعیین درجه و شدت نور استفاده شده در طراحی دکوراسیون ویترین طلا فروشی بسیار تخصصی است و با توجه به فضا، رنگ بندی و دکور تعیین شده قابل تغییر می باشد. برخی افراد ممکن است بر این باور باشند که مغازه عطاری احتیاجی به دیزاین و دکوراسیون داخلی ندارد، اما این تفکر صحیح نمیباشد. رنگ بندی: رنگ بندی یک جواهر فروشی، امری است که کاملا وابسته به سلیقه صاحب مغازه و طراح دکوراسیون است اما معمولا استفاده از رنگ هایی که در طیف رنگی سفید، قهوه ای و طلایی قرار دارند، مسئله رایجی است.

در طراحی این فضا مسائل امنیتی دسترسی به ویترین و گاوصندوق کاملا رعایت شده است و فضای نمایش طلاها بر روی دیوارها بنابر درخواست کارفرما به کمترین مقدار است و نمایش طلاها فقط از طریق ویترین صورت می گیرد. این امر سبب قدرت و اصالت گرفتن، طراحی فضای داخلی برند و یا خردهفروشی در انتقال یک تجربه شگفتانگیز و داستان برند است که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم. در ابتدای عملیات بازسازی طلافروشی با برچیدن کامل کلیه وسایل ازجمله درشیشه ای سکوریت ورودی، بالابر انتهای مغازه و هر چیز دیگری که در مغازه بود، فضای را برای پیاده سازی طرح آماده ساختیم. نورپردازی فضای طلا فروشی نیز از جمله حیاتی ترین مواقعی میباشد که می بایست مد نظر قرار گیرد. نورپردازی دکوراسیون ویترین مغازه در شب دید زیبایی ایجاد می کند و همچنین در دکوراسیون مغازه کوچک دارند با استفاده از ترفندهای نورپردازی و خطای دید، فضا بزرگتر جلوه می کند.

در بحث دیوارهایی که در دو طرف ورودی مغازه موجود میباشد سعی کردیم که هم تنوع را حفظ کنیم و هم فضایی مناسب جهت ارائه کالا را به فروشنده داده باشیم که این امر به زیبایی هر چه تمام تر در بحث معماری و دکوراسیون داخلی صورت پذیرفته است. مغازه طلا فروشی ذکر شده واقع در جنوب کشور است و کارفرما در مرحله بتون ریزی و دیوار کشی برای طرحی خاص جهت دکوراسیون مغازه طلا فروشی اعلام نیاز کردند که تیم طراحی شرکت معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت مشغول به طراحی متناسب با طراحی داخلی طلا فروشی و براورد نیازهای امنیتی و زیبایی شناسی این حرفه کردند. یکی از بهترین متخصصان در زمینه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی، گروه طراحی و معماری بام می باشد که می تواند در زمینه های مختلف طراحی به ویژه طراحی داخلی مغازه طلا فروشی، کمک شایانی را به شما بکند.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

چیدمان اصولی و حساب شده فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی به مشتری ها کمک می کند تا در کوتاهترین زمان و بدون کلافگی کالای مورد نظر خود را پیدا کنند. برای نورپردازی در داخل مغازه طلا فروشی می توانید از چراغ آویز ها و لوسترهای لوکس و تجملاتی استفاده کنید که این امر خود به تنهایی در جذب مشتریان و داشتن دکوراسیون لوکس نقش بسزایی را ایفا می کند. همچنین اهمیت طراحی دکوراسیون طلافروشی، رنگ بندی مناسب، طراحی ویترین، شیشه لمینت، سیستمهای امنیتی، عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی داخلی طلا فروشی و سایر سوالات دیگر که در این راستا برای شما مطرح میشود، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

طراحی داخلی طلا فروشی

با طراحی پویا همچنین میزان خلاقیت و سلیقه خود در کار را به مخاطبانتان نشان میدهید و توجه آنان را به برند و محصولات خود جلب خواهید کرد. همانطور که گفته شد نورپردازی فروشگاه ها و ویترین مغازه ها حائز اهمیت است و می تواند یکی از عوامل اصلی در جلب توجه و نظر مشتری باشد. همانطور که در بالا هم گفته شد مهمترین موارد در طراحی نمای بیرونی مغازه و دکوراسیون داخلی مغازه نورپردازی مناسب میباشد. استفاده از سقف های کاذب کنافی و جدید می تواند باعث شود دکوراسیون مغازه منحصر به فردتر به چشم بیاید. در بخش طراحی سقف کاذب فرمها به گونه ای است که هم بتواند به وسعت فضا کمک کرده باشد و هم بتوان به زیبایی هر چه بیشتر بحث نور پردازی را سامان داد و در عین حال فرم سقف بتواند فضای مغازه را به محیطی زنانه نزدیکتر کند . بنابراین کمک گرفتن از متخصصین در این زمینه کاملا ضروری می طراحی مدرن طلا فروشی باشد.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

مات و یا شفاف شدن این شیشه های هوشمند با به کارگیری از جریان الکتریسیته صورت می پذیرد که با قطع شدن این جریان، ریموت دیگر قادر به انجام فعالیت خود نخواهد بود. در این حالت زیبایی مغازه بیشتر به چشم میآید و افراد را به خود جذب میکند. این جذابیت فقط مخصوص مشتریها نیست. در گذشته ویترین ها فقط کاربرد معرفی اجناس را داشتند ولی امروزه نقش عمده ای در جلب و جذب مشتری نیز دارند بنابراین فروشگاه های بزرگ با داشتن دکورهای مختلف و جذاب با یکدیگر رقابت می کنند همچنین برای یک مشتری هیچ چیز آزار دهنده تر از ویترین و دکور تکراری و یکنواخت نیست بنابراین فقط کافی است اندکی خلاقیت در استفاده از چراغ های ویترین و چراغ های دکور به کار برد تا نظر افراد را جلب نمود.

از سال های دور سودای فعالیت در کمپانیهای بزرگِ طلاوجواهر دنیا را داشته و فقط به یک دلیل، موقعیت های خوب بین المللی از او دور شده است. یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی یک طلافروشی نور و روشنایی مناسب است. استفاده از رنگ بندی مناسب و دکوراسیونی حرفه ای و نور پردازی مناسب افراد بیشتری را به سمت ویترین مغازه شما جلب می کند. منحصر به فرد باشید و توجه ها را به خود جلب کنید. نورپردازی فروشگاه با استفاده از انواع چراغ های فروشگاهی امری است که تاثیر آن بر میزان فروش غیر قابل انکار است و باید بر اساس اجناس و کالاهای آن فروشگاه انجام شود به طور مثال جنسی که قرار است در مغازه شما و یا در ویترین درخشش بیشتری داشته باشد باید به گونه ای نورپردازی گردد که تمامی نگاه ها را به سمت خود جلب نماید.

زیرا درهنگام ورود مشتریان دیوارهای مغازه بیش از هر چیز دیگری توجه آن ها را به سمت خود جلب می کنند. در آرک مایان با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانیم برای شما طرح هایی کاملا منحصر به فرد و استاندارد پدید آوریم.طرحی که هم در عین حال از زیبایی بصری بالایی برخوردار بوده و هم تمام اصول امنیتی و حفاظتی در آن رعایت شده است.دکوراسیونی مدرن که چشم هر بیننده را به خود خواهد دوخت و نمایی شیک و زیبا به مغازه شما می بخشد.در این زمینه نمونه کارهای مختلفی توسط آرک مایان به انجام رسیده است که پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره حضوری و تماشای آخرین نمونه کارهای ما به دفتر شرکت مراجعه نمایید.

همچنین برای مغازه های عرضه کننده کالاهای لوکس و مزون های لباس طرح های کلاسیک و کاغذ دیواری هایی که دارای رنگ های گرم مانند کرم و قهوه ای هستند می توانند جلوه خاصی به مغازه ببخشند. اجرای امنیت به معنی زیبا نبودن فضای داخلی مغازه نیست بلکه می تواند از شمای سه بعدی برای محیط داخلی مغازه استفاده کرد به طوری که از هزینه های اضافی در امان باشید و همینطور ظاهری بسیار جذاب به مغازه خود بدهید. طراحی داخلی جواهر فروشی: طراحی داخلی فروشگاه های مختلف چه در ابعاد بزرگ و چه در فضاهای کوچک بایستی تابع استانداردهایی هم از نظر زیباشناسی و هم از نظر عملکردی باشد تا مخاطبین را به خود جذب کرده و نیازهای آنان را پاسخگو باشد.

امروزه با توجه به فضای رقابتی بین کسب و کارهای مختلف در راستای دستیابی به موفقیت بیشتر در زمینه های مختلف کاری، صاحبان مشاغل همواره در صدد انجام بهترین روش های روز دنیا هستند. برای دکوراسیون مغازه طلا فروشی می توان از سبک های مختلف و متنوعی استفاده کرد. نورپردازی و استفاده از متریال های مناسب در دکوراسیون باعث خواهد شد تا مشتریان و خریداران بتوانند از فاصله دور هم کسب و کار شما را شناسایی کنند. در نورپردازی از نور آبی استفاده کنید.

دکور مغازه طلا فروشی

همانطور که می دانید نورپردازی یکی از ارکان اصلی در طراحی دکوراسیون یک فضا می باشد و می تواند هویت آن فضا را مشخص نماید به همین دلیل توجه به این امر امروزه گسترش زیادی یافته است و در واقع در هر مکان افراد به دنبال استفاده از عنصر نور جهت تزئین فضای مورد نظرشان می باشند. تمامی موارد باید با توجه به فعالیت، محصول یا خدمت ارائه شده باشد برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی و نمای مغازه کفش فروشی بسیار متفاوت از مغازه طلافروشی یا مزون لباس عروس می باشد. بهترین کاغذ دیواری های ممکن برای مغازه هایی که کالاهای اسپرتی مانند لباس ورزشی یا کفش می فروشند کاغذ دیواری های سه بعدی هستند که فوق العاده جذاب می باشند.