اخبار

راکت بازرسی فلزیاب بدنی ZK-D100S موبایل‌یاب بازرسی بدنی گروه مهندسی رسا | zoomfing

بهترین راکت بازرسی بدنی از نظر مصرف کننده این است که قدرت تشخیض بالای داشته باشه و قیمت به صرفه داشته باشد. اما از نظر تولید کننده بهترین راکت، راکتی می‌باشد، که قدرت شناسایی بالای، جنس بدنه مقاوم در برابر ضربه ، باتری قابل شارژ به همراه دستگاه و همچنین سبک و قابل حمل بودن ، یک دستگاه را به بهترین راکت بازرسی مشخص می‌شود. با توجه به نکات که گفته شده است ، راکت بازرسی بدنی D180 جز بهترین ها در ایران می‌باشد. چرا که این دستگاه بیشتر کاربرد امنیتی دارد و بسیار مهم است که در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. توصیه می‌شود در زمان خرید راکت فلزیاب به این 5 فاکتور مهم توجه داشته باشید.

جدیدترین سری راکت بازرسی بدنی یا راکت فلزیاب که با داشتن دقت و حساسیت بالا امکان شناسایی اشیاء و قطعات الکترونیکی در رده بالایی برخوردار هست. با استفاده از راکت بازرسی بدنی کنکور می‌توان از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل و … به جلسه کنکور جلوگیری کرد،و از انجام عمل خلاف قانون نظیر تقلب جلوگیری خواهد کرد. با استفاده از راکت فلزیاب کنکور میتوان از هدر رفتن وقت داوطلبان جلوگیری کرد، بطوری که میتوان در کمتر از 30 ثانیه هر فرد را به صورت کامل و بدون لمس فیزیکی افراد بازرسی کرد. بازرسی داوطلبان کنکور در زمان ورود به جلسه امتحان یکی از چالش های همیشگی برای برگزاری کنندگان است، که این کار با استفاده از دستگاه راکت بازرسی بدنی کنکور بسیار آسان شده است.

  • این راکت قابلیت تشخیص انواع فلز( آهنی و غیر آهنی ) و مدارهای الکتریکی ، امکان کشف انواع سلاح گرم و سرد و دیگر اشیا مانند ساعت هوشمند و گوشی تلفن همراه و فلش مموری پنهان شده، در سطح پوشش افراد را دارا می باشد.
  • ما پیشنهاد می‌کنیم ردیاب‌ای انتخاب کنید که طیف وسیعی از شناسه‌های هدف را ارائه می‌دهد، که تطبیق‌پذیری را می‌افزاید و جستجوی شما را ساده‌تر می‌کند.
  • موبایل یاب هایی که توسط ما تولید میشوند دارای صفحه بزرگتری بوده که این امر باعث شده تمام قطعات فلزی در کمترین زمان شناسایی شوند.
  • دستگاه‌ های بازرسی ما از قیمت حدود 1 میلیون تومان شروع شده و تا بالای 10 میلیون هستند.
  • از آنجایی که این دستگاه ها با تشخیص فلز به کار رفته در تلفن های همراه به غربالگری کمک می کنند، خاموش کردن موبایل هیچ تاثیری در عدم شناسایی آن ندارد.
راکت بازرسی فلزیاب بدنی ZK-D100S موبایل‌یاب بازرسی بدنی گروه مهندسی رسا | zoomfing

هنگامی که راکت از سوژه عبور می کند، در صورتی که جسم فلزی در داخل میدان الکترومغناطیسی وجود داشته باشد، یک میدان بزرگ تر در اطراف آن ایجاد می شود. این میدان جدید توسط سیم پیچ گیرنده شناسایی شده و یک هشدار به صورت بوق، ویبره یا چراغ قرمز برای اپراتور ارسال می شود. مسئله دیگر این است که بازرسی بدنی سنتی و کنترل افراد بسیار زمان بر بوده و اکثر نگهبانان و بازرسی کنندگان پس از بازرسی چند نفر خسته شده و کیفیت بازرسی کاهش پیدا خواهد کرد.

راکت بازرسی بدنیZK D180

برای خرید و اطلاع از قیمت راکت فلزیاب بازرسی بدنی و راکت موبایل یاب، با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید. از طرف دیگر باید بدانیم سرعت کلی عملکرد این راکت ها، به مراتب کمتر از گیت بازرسی می باشد و به جای آن، دقت عمل این راکت ها از اکثر گیت ها بیشتر می باشد. راکت های بازرسی هر دستگاهی که در آن از برد الکترونیکی استفاده شده باشد را به راحتی پیدا می کنند. راکت بازرسی بدنی برای تشخیص و کشف انواع قطعات الکترونیکی و فلزی همراه افراد کاربرد zoomfing.ir دارد.

طلایاب فلزیاب معدنیاب