اخبار

زمین مناسب برای کشاورزی بهرویش تولید و تامین نهاده های کشاورزی | agriculture-na

اولین تجربه خرید ملک خارجی خود را از شهر قونیه ترکیه آغاز کنید. املاک بزرگ کوهسار با مدیریت اقای فلاحت پیشه دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش املاک و مشارکت در ساخت در کلیه مناطق البرز فعال می باشد. جنبش فروش محصولات خانگی دهه 1960، مجددا از اوایل دهه 2000 محبوبیت خود را از سر گرفت. اگر به کشاورزی به دید شغل تمام وقت نگاه نمی کنید، اما اداره یک مزرعه کوچک و کشت زمین کشاورزی می تواند راهی عالی برای براورده کردن نیاز خانواده شما و سایر افراد جامعه باشد.

  • خرید زمین کشاورزی به خصوص در شهر های خوش آب و هوا به علت داشتن شرایط مطلوب، همیشه مخاطب خاص خود را دارد.
  • اهداف، مزایا و دلایل سرمایه گذاری در زمین کشاورزی ترکیه بسیار متعدد و گوناگون می باشد.
  • اگر هم علاقمند به خرید ملک در قونیه هستید، این شهر با جاذبه های توریستی، فرهنگ غنی و ملک های ارزان گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری ملکی آسیایی می باشد.

اگر خرید زمین ھای کشاورزی به ویژه در شمال کشور، بادقت و مشاوره انجام گیرد، برای صاحب زمین بسیارپرسود خواھد بود. در این زمینه می توانید با مشاوران باتجربه مستر ملک مشورت کنید. بسیاری از سرمایه گذاران برای این که بیشترین سود را از زمین کشاورزی کسب کنند، معمولاً حداقل 5 سال وحداکثر 10 سال آن را نگه می دارند. سرمایه گذاری روشی برای کسب دارایی بیشتر یا شروع یک کار در یک فرآیند زمانی مشخص است. معمولاً پروسه ی سرمایه گذاری علاوه بر پول، نیاز به تلاش و راھنمایی درست دارد. با این حال ریسک انجام آن می تواند برای ھر فرد موفقیت ھای زیادی را به ھمراه داشته باشد.

http://3darchitecture.ir

هدف کشور ترکیه از فروش زمین های کشاورزی خود، جذب سرمایه های خارجی در زمینه صنعت کشاورزی بوده، و با فروش و واگذاری زمین های کشاورزی به خریداران خارجی، این صنعت رشد قابل توجه ای پیدا کرده است. برخی از افراد قصد دارند به تازگی وارد تولید محصولات کشاورزی شوند. با وجود اینکه این دسته از اشخاص بر اساس سوابق کاری و تحصیلی اطلاعات کافی درباره تولید محصول کشاورزی مورد نظر دارند، اما ممکن است با چالش‌هایی روبه رو شوند و انتظارات‌شان برآورده نشود. یکی از موارد مهمی که ممکن است از دید این دسته از کشاورزان پنهان بماند، انتخاب زمین مناسب کشاورزی است. در صورتی که تصمیم به خرید زمین کشاورزی گرفته‌اید، بهتر است به نکات مهم پیش از خرید توجه کنید که در ادامه به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

خاک اسیدی:

ابتدا ببینیم که به چه زمین هایی هکتاری گفته می شود؟ زمین هایی که متراژ آن ها به ۱۰ هزار متر مربع و بالاتر می رسد زمین های هکتاری گفته می شود. گاه زمین های هکتاری کاربری مسکونی دارند اما در بیشتر مواقع این دسته از زمین ها کاربری باغی و زراعی دارند که البته نوع استفاده از آنها نیز متفاوت است. از کاربردهای زمین هکتاری علاوه بر زراعی ،تجاری و احداث کارخانه ها،باغی و کاشت درختان میوه و… میتوان به احداث استخرها و پرورش ماهی و آبزیان دریایی اشاره داشت. این کار، گاه به صورت شخصی انجام می شود و گاه توسط مراکز دولتی چون شیلات و …

خاک مناسب کشاورزی چیست؟

اشتغال زایی از طریق سرمایه گذاری در زمین های کشاورزی شمال مورد مهمی می باشد که قبلا در مبحث خرید زمین کشاورزی در شمال به آن اشاره شده است. خاک، یکی از منابع مهم تاثیرگذار درعرصه کشاورزی بین مجله خبری کشاورزی المللی است، زیرا حاصلخیزترین خاک ها منجر به افزایش تولیدات می شود. خاک زمین مناسب برای کشاورزی انواع محصولات زراعی، خاکی است که تخلخل کافی برای جذب اکسیژن و دفع دی اکسید کربن را داشته باشد.

نکاتی برای خرید زمین کشاورزی در ایالات متحده