سیاست خودروساز چینی برای کنترل بازار

سیاست خودروساز چینی برای کنترل بازار

در برزیل، BYD بر تجارت کشاورزی متمرکز است تا فروش وانت های هیبریدی را افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، بازار بالقوه وانت در این سگمنت بزرگ است، بنابراین مشتریان غیرکشاورزی اغلب در انتخاب وانت به این بخش نگاه می کنند.

بی وای دی ششمین مدل خود را امسال در برزیل عرضه کرد و کامیون هیبریدی آن می تواند با خودروهایی مانند تویوتا موتور و فورد موتور در آخرین پیشنهاد این خودروساز چینی برای تسلط جهانی رقابت کند.

BYD برزیل را به عنوان بخش مهمی از توسعه خارج از کشور خود می بیند زیرا به نظر می رسد به صعود در نمودارهای فروش جهانی ادامه دهد. BWD Shark بازار پیکاپ های برزیل را متحول می کند.

در اوایل این ماه، این شرکت پیکاپ هیبریدی شارک با قدرت 436 اسب بخار را برای پیش خرید با قیمت 66700 دلار در دسترس قرار داد و وارد بخش رقابتی پیکاپ های سایز متوسط ​​برزیل شد، جایی که مشتریان به طور سنتی کامیون های دیزلی یا بنزینی را ترجیح می دهند.

رویداد راه اندازی کوسه در گویانیا، پایتخت کشاورزی برزیل، آخرین اقدام تجاری BYD بود، زیرا قصد دارد در رتبه بندی فروش خودرو در بزرگترین بازار خود در خارج از چین قرار گیرد.

گسترش به برزیل بخش مهمی از استراتژی BYD برای ایجاد موقعیت مسلط در بازارهای نوظهور است، جایی که خودروساز با تعرفه واردات در ایالات متحده و اتحادیه اروپا مواجه است. هدف این است که حدود 70 درصد از فروش شارک را از مشتریان تجارت کشاورزی به دست آوریم. بازار بالقوه کامیون‌های وانت در بخش کشاورزی بسیار بزرگ است. انتظار می‌رود فروش سالانه شارک بین 10000 تا 15000 دستگاه باشد که آن را در زمره پنج کامیون برتر سایز متوسط ​​در برزیل قرار می‌دهد.

BYD در 9 ماهه اول سال جاری 51 میلیون و 203 دستگاه خودرو در برزیل فروخت که نشان دهنده افزایش بیش از 700 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این خودروساز به یکی از 10 خودروساز برتر جهان در بازار شلوغ خودرو چین تبدیل شده است.

این شرکت انتظار دارد که شارک پس از افزایش فروش 700 درصدی در 9 ماه اول سال 2024 شتاب بیشتری به دست آورد. در حال حاضر این خودرو دهمین خودروی پرفروش برزیل است، اما انتظار دارد تا سال 2027 در بین پنج خودروی برتر قرار گیرد.

در اواخر سال 2023، برای مدت کوتاهی از تسلا پیشی گرفت و به بزرگترین فروشنده خودروهای الکتریکی در سراسر جهان تبدیل شد.

برخی از مشتریان کشاورزی اولین پذیرندگان فناوری های جدید هستند و به دنبال انجام اولین حرکت هستند، حتی در بازاری که به طور سنتی طرفدار موتورهای دیزلی است. برزیل همچنین بخش مهمی از برنامه های جاه طلبانه BYD برای گسترش تولید در سطح جهانی است. به گزارش بلومبرگ، این شرکت برنامه هایی را برای سرمایه گذاری در بزرگترین اقتصاد آمریکای لاتین برای ساخت یک کارخانه فاش کرد.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1403080100130/%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B3%D9%84%D8%B7-%D8%A8%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1