اخبار

صادرات و واردات محصولات کشاورزی در ایران | agriculture-na

حمل به شیوه هوایی، روشی مطمئن و پرسرعت برای حمل محموله با حساسیت های بالا است. این روش حمل می تواند به بازارها و زنجیره هایی که به سرعت حمل در بار خود نیاز دارند به بهترین وجه ممکن خدمت رسانی نماید. در این روش، مجله خبری کشاورزی از هر مدل و هرگونه و با هر فرمت ماندگاری، ابتدا به دقت بسته بندی می شوند و سپس به صورت اکسپرس و در شرایط ویژه با هواپیماهای باری حمل می شوند.

  • در پروسه باربری محصولات کشاورزی، بسته بندی متناسب با نوع محصولات، توجه به عوامل محیطی آسیب رسان و داشتن تجهیزات نگهداری از محصولات کشاورزی حائز اهمیت است.
  • در واقع دریاهای ایران حکم یک منبع طبیعی برای رونق هر چه بیشتر اقتصاد کشور را دارد.
  • سبزیجاتی نظیر قارچ، مارچوبه، گشنیز، جعفری، تره فرنگی و …، نمونه‌هایی از این کالاها هستند.
  • یکی از چالش های اساسی در بخش کشاورزی این است که اساسا تولید محصولات کشاورزی در کشور ما صادرات محور و بر اساس تکمیل زنجیره تولید نیست.

صادرات رب گوجه فرنگیو صادرات گوجه فرنگی، دو گروه از منابع درآمدزا هستند که برای رونق اقتصادی کشور، نقش حیاتی ایفا می کنند. صادرات رب از گروه مواد غذایی و صادرات گوجه از گروه صادرات میوه و سبزیجات تازه بسیار مورد توجه قرار دارد. بازارهای کشورهای همسایه، کشور ترکیه و بخصوص کشور روسیه، مکان خوبی برای فروش و صادرات این دو ماده غذایی هستند. این قوانین با برقراری ارتباط با دستگاه های مسئول از قبیل اتاق های بازرگانی یا با وزارت صنعت و معدن یا توسط دیگر صادر کننده ها و نهایتا کشورهای مقصد، قابل دستیابی هستند. این موضوع آنقدر اهمیت دارد که به دلیل تغییراتی که ممکن است در قوانین پیش آید باید برای هر بار صادرات محصولات کشاورزی باید قوانین مربوطه را بررسی نماییم.

۶۴ پروژه بخش کشاورزی آذربایجان شرقی آماده بهره برداری است

استان فارس با سطح زیر­کشت ۲۱ هزار هکتار و تولید یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن محصول گوجه فرنگی در فصول مختلف حدود ۱۱ درصد از سطح زیرکشت و ۱۷ درصد از تولید این محصول، مقام نخست کشوری را دارد. چین پس از هجدهمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در سال ۲۰۱۲ وارد عصر جدیدی شد. ابتکار کمربند و جاده چین که در سال ۲۰۱۳ توسط رئیس‌جمهور «شی جین پینگ» آغاز شد، چارچوبی را برای یک برنامه توسعه زیرساختی تجارت جهانی محصولات کشاورزی فراهم می‌کند که عمدتا بر توسعه مسیرهای عرضه کالاهای کشاورزی در آسیا و آفریقا متمرکز است.

راه‌اندازی ۲۰ ‌مرکز «روستا بازار» در استان اصفهان

افرادی که میوه مصرف می‌کنند از بدن سالم تری برخوردار هستند و احتمال ابتلا به بیماری های مزمن در آن ها بسیار کمتر است. میوه می تواند خطر سکته و سایر بیماری های قلبی و عروقی را در کاهش دهد. میوه ها دارای آنتی اکسیدان هایی هستند که از بدن در برابر بیماری های مختلفی از جمله سرطان محافظت می‌کند. برخی میوه‌ها دارای مقادیر ناچیزی از چربی، سدیم، و کالری هستند، اما هیچ یک از آن‌ها کلسترول ندارند. ویتامین C موجود در میوه‌ها، در رشد و ترمیم بافت‌های بدن موثر هستند.

صادرات توتون

انواع پمپ آب برای افزایش سطح فشار مناسب تا‌مین آب شرب خانگی و یا گردش آب در تاسیسات ساختمانی و حتی م… مصرف بیش از حد مجاز کود باعث شده مواد زائد جذب زمین و ریشه گیاهان شوند و بسیار نگران کننده است. او علت را در ارزان بودن کود و عدم رعایت میزان مصرف آن توسط کشاورزان می‌داند که بیش از نیاز زمین، کود مصرف می کنند. رکوردشکنی صادرات خرما از استان دیالی/ ۱٧ نوع خرمای عراق در بازار ۱٦…

http://3darchitecture.ir