اخبار

صادرات و واردات محصولات کشاورزی در ایران | agriculture-na

ایران به لحاظ سطح زیر­کشت و تولید، رتبه سوم جهانی انار را به خود اختصاص داده است. هند، چین، ایران، ترکیه و آمریکا کشورهای اصلی تولید­کننده انار در جهان هستند. این در حالی است که تا سال ۱۳۹۶ ایران بزرگترین تولید­کننده انار در دنیا بوده و هندوستان دومین کشور تولید­کننده‌ قلمداد می ­شد. اقلیم مناسب استان فارس باعث شده رتبه اول در تولید انار کشور را داشته باشد. با نام علمی درخت یا درختچه ­ای بزرگ، پرشاخ و برگ با پا جوش ­های زیاد، دو لپه­ ای و متعلق به یکی از کوچک­ترین خانواده گیاهی یعنی Punicaceae می ­باشد.

  • به این صورت که لوبیا چیتی از زمین کشاورزی مستقیماً به کارخانه تولید کنسرو لوبیا منتقل می ‌گردد.
  • همدان- در سال های اخیر شاهد صادرات سیر همدان به کشورهایی چون عراق، گرجستان، ترکمنستان و سایر کشورهای همجوار بوده‌ایم اما گویی امسال این چراغ خاموش مانده است.
  • از جمله مهم ترین منابع مواد مغذی هستند که، بدن برای بهبود عملکرد خود به آن نیاز دارد.
  • جالب آن است که بدانید انگور در ایران به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شود.
  • قارچ کم کالری و پر فیبر است؛ این خاصیت باعث شده تا قارچ گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در رژیم‌های غذایی باشد و به کاهش وزن کمک کند.
  • صادرات کالاهایی چون محصولات کشاورزی چندان آسان نیست، محصولات کشاورزی مانند همه کالاها برای صادرات نیازمند استانداردهای صادرات محصولات کشاورزیهستند.

برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله صادرات پرتقال از ایران را مطالعه کنید. بالا بودن نرخ مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات صنایع غذایی نسبت به سایر کشورها که به شدت قیمت تمام شده محصول ایرانی را در مقایسه با دیگر کشورها بالا می برد. گیاه سویا و محصول زراعی سویا از گیاهان بومی شرق آسیا به حساب می‌آید. سویا به خاطر روغن و پروتئین بالایی که دارد مورد توجه مردم است. سویا خاک کمی اسیدبری را می‌پسندد و می‌تواند تا ارتفاع 2000 متر از سطح دریا کشت شود.

واردات از گرجستان

سبزیجات قرمز مانند گوجه فرنگی و کلم بنفش دارای فیتوکمیکالها هستند. این ماده آنتی اکسیدانی موثر در برابر رادیکال‌های آزاد است و از بروز سرطان پروستات پیشگیری می‌کند. این سبزیجات شامل بروکلی، گل کلم، کلم بروکسل، کلم بنفش و کلم سفید بوده که دارای خواص ضد سرطانی هستند. خواص سبزیجات برای بدن بسیار زیاد است، اما باید بدانیم که از چه نوع سبزیجاتی استفاده کنیم تا بیشترین نتیجه را برای سلامتی در پی داشته باشد. بازار آنلاین به‌روز مارت با ارائه خدماتی مانند خرید اینترنتی سبزیجات، در تلاش است که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه خرید مواد غذایی شود.

تغییرات قیمتی کود در بودجه ۱۴۰۲ و گرانی محصولات کشاورزی در آینده

سیب زمینی در فصل هایی که دما در فصل رشد سرد تر است بهتر رشد می‌کند. تا کنون برخی از مجله خبری کشاورزی صادراتی ایران به دلیل آلودگی به سم و کودهای شیمیایی باز پس فرستاده شده‌اند. فعالان بخش خصوصی هشدار می‌دهند که بی‌توجهی به مقابله با این معضل به از دست رفتن بازارهای صادراتی منجر می‌شود. در بسیاری از منابع، قارچ به عنوان یک سبزی شناخته می شود؛ اما حقیقت این نیست.

صادرات دام زنده ایران

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت دومین پایانه صادراتی محصولات کشاورزی در مراغه خبر داد. صدها کشاورز با محصولات مختلف آماده تامین نیازهای شما هستند.اگر شما خریدار محصولات کشاورزی هستید همین الان درخواست خرید خود را ثبت کنید تا فروشندگان با شما تماس بگیرند. لزوم تسریع به طرح ساماندهی کارکنان دولت، تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری کارخانجات نساجی و رسیدگی به تعرفه گذاری صادرات محصولات کشاورزی از مهم ترین محورهای نطق میان دستور امروز …

http://3darchitecture.ir