اخبار

صفحه نخست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

تجربه سال های متمادی از انحصاری بودن اجازه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ، باعث شد تا تصمیم گیران به ایجاد صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سطوح مختلف به صورت قانونمند توسط شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی همت گمارند. وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت آغاز سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دست‌اندرکاران بخش کشاورزی به ویژه کشاورزان سخت‌کوش، پرتلاش و زحمتکش و همکاران خدوم وزارت متبوع، بر اهمیت حمایت از تداوم تولید تا سطح پایداری در کشور تاکید کرد. با هدف افزایش همکاری‌ها و فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گر… © کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به ” شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی” میباشد. گروه‌های آموزشی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش‌های مختلف از داخل و خارج از کشور دانشجو می‌پذیرد. امکان ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه تا مقطع دکتری، ارائه خوابگاه دولتی به کلیه دانشجویان، اعطای انواع وام‌های تحصیلی، ازدواج، مسکن و…، اینترنت رایگان، امکانات ورزشی، پوشش بیمه رایگان، فراهم کردن بهتر اشتغال برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و… از جمله ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی است.

تماس با سازمان

راه حل ویژه بعدی که می خواهیم با آن بیشتر آشنا شویم، محاسبه شبا از طریق شماره کارت بانکی است. راه حل اولی که شبکه استعلام به شما پیشنهاد می دهد تبدیل شماره حساب به شماره شبا کشاورزی است. اطلاعیه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدو…

سپس در ادامه با وارد کردن شماره کارت خود و کلیک بر روی محاسبه شبا، شماره شبا خود را دریافت کنید. پس از چند ثانیه می توانید نام صاحب حساب مد نظر خود را مشاهده کنید و پس از پرداخت کارمزد بانکی شماره شبا خود را دریافت کنید. نشست معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با عوامل اجرایی آزمون‌های در استان گلستان، چهارم … کشاورزی دانش و هنر کشت و پرورش گیاهان به منظور به دست آوردن محصول می باشد.[۱] کشاورزی مهم‌ترین پیشرفت در ظهور تمدن بشری غیرمهاجر بود. توسعه کشاورزی و پرورش گونه‌های اهلی توسط انسان باعث افزایش غذای موجود و شکل‌گیری شهرها شد. کشاورزی متمرکز که بر اساس کشت تک‌محصولی است، در قرن ۲۱ بیشترین خروجی را به خود اختصاص داده‌است، اگرچه هنوز، زندگی نزدیک به ۲ میلیارد انسان به کشاورزی معیشتی وابسته است.

نظرات کاربران

کلیه حقوق این سایت متعلق به دانشگاه علوم agriculture-na.ir و منابع طبیعی ساری می باشد. مراسم اختتامیه گرامیداشت هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با … پرداخت تسهیلات ویژه برای خرید تضمینی محصول جو استان کردستان در راستای تأمین نهاده های مورد نیاز زیر بخش های دام و طیور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان تسهیلات ویژه 40 میلیارد ریال پرداخت کرده است. گرگان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گلستان از پیش بینی کشت پاییزه در بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان خبرداد. چهاردهمین کنگره ملی مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران توسط پردیس کشاورزی و منابع طبیعی- گروه مهندسی مکانیک بیوسیستم به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود. مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از افزایش 10 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های این شهرستان هفت ماه امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر علی متولی عضو هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری طی حکمی … این لایجه در تاریخ ۶ دی ۱۳۷۹ به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید و در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۷۹ توسط شورای نگهبان تایید شد. طی حکمی از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جویبار منصوب شد.

سپس شماره حساب بانکی خود را به صورت صحیح در فیلد شماره حساب بالا وارد کنید، پس از آنکه از درست بودن آن اطمینان حاصل کردید بر روی دکمه محاسبه شماره شبا کلیک کنید. شما به آسانی می توانید با استفاده از شماره شبا، انتقال های بین بانکی خود را به راحتی انجام دهید و کمترین کارمز ممکنه را پرداخت کنید. اطلاعیه مهم معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص ثبت نام از پذیرفته‌شد… اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام از پذ… همزمان با فرارسیدن فصل برداشت تریاک برای کشاورزان خشخاش‌کار افغانستان، مولوی هبت‌الله آخوندزاده، رهبر طالبان با صدور فرمانی کشت، تولید و خرید و فروش هر گونه موادمخدر و نشئه‌آور را در افغانستان «ممنوع» کرد.