اخبار

طراحی داخلی کافی شاپ

اگر شما میخواهید رستورانی با تم سنتی عربی تاسیس نمایید، چند کار مشترک با دیگر تمها برای انجام دادن وجود دارند از جمله در نظر گرفتن مساحت مناسب، چیدن میز و صندلی براساس تخمین تعداد مشتریان و فضای مطلوب آنجا، چیدمان وسایل و آکسسوار با نظم و سلیقه و … هنگام طراحی رستوران، مشتریان هدف خود را درنظر بگیرید. میتوانید از لوازم قدیمی خانه خود مثل گلدان ها بهره بگیرید. تمام چیزهای کوچک قدیمی شما به مشتریانتان کمک میکند تا شخصیت شما را بیشتر لمس کنند و رستورانتان را برای مدتهای طولانی به یاد داشته. چیدمان ۶ تایی و بیشتر از آن معمولا در رستورانهای خانوادگی انجام میشود.

اگر شما صاحب یک رستوران کوچک هستید، میتوانید از وسایل قدیمی خود برای تزئین استفاده کنید. مثلا بطری شیشهای قدیمی را با ساتن یا روبان تزئین کرده و به عنوان جاشمعی استفاده کنید. از لوازم قدیمی خود استفاده کنید. این رستوران کانسپت خود را یک گروه هنرمند چینی مربوط به سال ۱۹۳۹ قرار داده است و سالنی ویژه به همین نام نیز در آن وجود دارد. همچنین هیچگونه محدودیتی در تعداد دانلود کاربران ایجاد نشده و کاربر با خرید هر یک از اشتراک های ویژه میتواند بصورت نامحدود از سایت نال اکس به دانلود بپردازد. هر یک از این موارد بایستی در احداث و اجرای انواع هتل رعایت شود. این هماهنگی باعث میشود هارمونی به درستی و با رعایت استاندارد، حفظ شود. چگونگی هماهنگی و هارمونی رنگها توسط بهترین طراحان دکوراسیون داخلی ارائه شدهاست. همانطور که در عنوان اشاره شد، تلاش تیم طراحی این بوده که تمامی مواری را که ذکر شد، به شکلی ظریف و با یک هارمونی مثال زدنی، مانند قطعات پازل در کنار یکدیگر بچینند.

هرکدام که با روحیه شما سازگارتر است. فاصله بین میزها باید به اندازه ای باشد که در رفت و آمد خللی ایجاد نشود. طراحی دکوراسیون داخلی رستوران قجری را میتوان نمونهای عالی و مثالزدنی در بین سایر رستورانهای سنتی دانست. همچنین یک روش عالی برای افزودن آرامش به سالن ناهارخوری، افزودن سیمای آب به آن است. به طور مثال اگر رستوران در کنار ساحل واقع باشد، باید از نورهای پراکنده و منعکس شده در سطح آب استفاده کنید، این عامل باعث میشود مشتری احساس کند که با ساحل فاصله ی زیادی ندارد. اگر این ناحیه دارای پستی و بلندی باشد، کارکنان برای اجرای صحیح خدمات با مشکل مواجه خواهندشد. در مدل دوم که صاحب رستوران ترجیح می دهد تا تلفیقی از ظاهر مدرن و سنتی را داشته باشد، از میز و جایگاه های چوبی استفاده می کنند. تزئین فضای داخلی رستوران با کار های هنری، چه کلاسیک و چه مدرن، همیشه ایده خوبی است.

یکی از هزینه برترین تجهیزاتی که رستورانها احتیاج دارند و بسیار با اهمیت است تهویه رستوران میباشد. استفاده از گل چمچهای در طراحی دکوراسیون داخلی کافه میتواند گزینهی بسیار مناسبی باشد. البته استفاده از این اِلمانها برای زیباسازی و نزدیک کردن رستوران با سبک ایتالیایی است. طراحی داخلی رستوران مدرن محمد کباب در اصفهان! از دیگر مواردی که ممکن است اسباب ناراحتی میهمانان را فراهم کند، در دسترس نبودن پیشخوان ورودی است. اصل دیگری که در دکور رستوران مدرن لس آنجلس مورد توجه قرار گرفته است، توجه به مینیمالیسم است که باعث شده فضای خالی قابل توجهی در آن باشد و درنتیجه حس آشفتگی را به افراد منتقل نکند. طراحی آن با توجه به نوع رستوران متفاوت است.

رنگ بندی طبیعی صنایع دستی به منزل شما روح و جلاء تازهای میبخشد که خود نمادی از هنر و زیبایی اصیل ایرانی به شمار میرود. گاهی تلفیق دو سبک میتواند ایدهای نو به شمار رود و برای مشتریان نیز جالب باشد. در غیر این صورت رقابت بالا و در عین حال مشتریان کمتری دارید. خوشبختانه در نیویورک تعداد مناسبی از رستورانهای ایرانی تأسیس شدهاند که حال و هوای شما را خوب میکنند. برای الهام گرفتن در مورد روایت طراحی می توانید از حال و هوای مشتری های خود کمک بگیرید. پس از ارائهی اطلاعات مهم به کارفرما و دریافت تایید از کارفرما جهت میزان هزینه و مابقی مسائل ، متخصصین و کاربران ، به فعالیت خود ادامه میدهند . در ادامه با انواع روش ها برای دیزاین نما بیرونی رستوران آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند. نکات و ایدههای بسیار کاربردی برایتان آماده کردهایم که در ادامه متن برایتان بیان خواهیم کرد. در واقع رستوران دارهایی در کار خود بسیار موفق هستند که مخاطبان هدف خود را به خوبی می شناسند. همچنین برای تکمیل این فضا، داشتن صندلی های مناسب برای کودکان، منوی کودکان، اسباب بازی ها، فعالیت های رنگ آمیزی در طول اقامت آنها در رستوران و ایستگاه های تعویض نوزاد در فضای مناسب و مشخص را فراموش نکنید.

برای پر کردن فضا، قطعات بزرگی را انتخاب کنید. برای ایجاد گرما و صمیمت بیشتر از نور مناسب استفاده کنید. این ممکن است دور از ذهن به نظر برسد، اما طبق تحقیق، رایحههای مناسب میتوانند فروش شما را تا حدود زیادی افزایش دهند. بنابراین می دانند که چطور نظر آن ها را جلب کنند و برایشان تجربه ای شگفت انگیز از حضور در فضای رستوران رقم بزنند. شما همچنین میتوانید با اضافه کردن یک بار به سالن انتظار، تجربه مهمانان را بهبود بخشید. سالن انتظار میتواند تعدادی از مهمانان منتظر را در خود جایدهد. فضای تولیدی خود را برای داشتن یک سالن ناهارخوری بزرگتر فدا نکنید. در این مرحله به اینکه هر کدام چقدر فضا به خود اختصاص می دهند کاری نخواهیم داشت چرا که سایز هر اتاق به سبک رستوران شما و نوع خدماتی که ارائه می دهید بستگی خواهد داشت. اتاق های یک تخته یا همان یک نفره هتل الیزه برای گردشگرانی که تنها سفر نموده و یا افرادی که با اهداف کاری به شیراز سفر می کنند، بهترین گزینه برای اقامتی راحت و به یادماندنی محسوب می شوند. در واقع یکی از راه های رونق بخشیدن به چنین کسب و کارهایی، شناخت واقعی از هویت کاری است که انجام می دهید.

پس این زمان انتظار، خود راهی برای کسب درآمد به وسیله سفارش نوشیدنیهاست. در زمان طراحی دکور رستوران باید به دو نکته طراحی داخلی کافه و رستوران اساسی توجه کنید. الانه با پیشرفت علم و مدرن شدن سبک های معماری با استفاده از نرم افزارهای سه بعدی میتوان بازسازی داخلی رستوران مدرن را به نحو احسن و مانند سبک های مدرن پیاده کرد. در معماری رستوران های سنتی و مدرن وسعت، مقیاس، سازماندهی، برنامه ریزی و انواع فضاها از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. هدف طراحان از خلق چنین فضایی ایجاد فضایی مطابق با سبک معماری بومی منطقه بوده و بدینمظور پلان رستوران به سه بخش اصلی تقسیم شده .. این سه بخش شامل فضای ورودی ، فضای اصلی نشیمن و فضای نشیمن گلخانه ای میباشد. مورد دوم که به اندازه اولین مورد در خلق تجربه ای دلنشین برای مشتری ها تأثیرگذار است، نحوه گردش کار یا عملکرد شما در فضای رستوران است. کازابلانکا در کشور مراکش، تاریخی غنی دارد که تأثیراتش را نه تنها در معماری، بلکه در آشپزی آن هم میتوانید تجربه کنید. از طرفی غذاهای ایرانی زیادی هستند که با فرهنگ کشور ترکیه اشتراکهای زیادی دارند. به عنوان مثال می توان با استفاده از صنایع دستی یا عناصر سنتی روایتی از تاریخچه غذاهای خوب و آشپزی را در فضای رستوران به نمایش گذاشت.

اینکه گیاهان آفت نداشته باشند و حشرات یا حیوانات موذی در بین آنها حرکت نکنند از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژهای شود. اگر مشتری ها غذای خود را سرد تحویل بگیرند یا به راحتی نتوانند یک نوشیدنی سفارش بدهند، همه اثرات مثبت طراحی دکور شیک و جذاب شما از بین می رود و تأثیر بدی بر تجارت شما می گذارد. همانطور که به آن اشاره شد اصلی ترین جایی که بخش زیادی از فضای رستوران را به خود اختصاص می دهد سالن غذاخوری آن است. جایی که در آن منو شما متولد میشود. که شاید نتوان آن را در طرح ها و ایده هایی به سبک و سیاق معمولی یافت. مردم زمانی به رستوران شما میآیند که آن را ببینند. شیک بودن نمای خارجی در طراحی داخلی رستوران باعث میشود تا بیشتر افراد و مردم نمای داخلی رستوران را فضایی شیک و لوکس تلقی کنند از همین رو مشتریهای رستوران نیز بیشتر خواهد بود. طراحی رستوران و کافی شاپ نیز بخاطر عمومی بودن از همین اصل پیروی می کند. این رستوران که در نزدیکی میدان ونک قرار دارد، طی چند سال اخیر توانسته مشتریان ثابت خود را به دست بیاورد. متخصصان طراحی داخلی میگویند که تماشای آشپزخانه در حال کار یک رستوران برای مشتریان بسیار جذاب است.

در رستورانهای کوچکتر و کافه ها چیدمان میزها اغلب به صورت ۲ و ۴ نفره است. در این مقاله می خواهیم در مورد عناصر مختلف برای طراحی دکور رستوران صحبت کنیم و به شما بگوییم که هر یک از آن ها تا چه اندازه روی تجربه و رفتار مشتری ها تأثیرگذار است. در این مقاله قصد داریم شما را با دکوراسیون فست فود تنورک آشنا کنیم. همانطور که ملاحظه فرمودین کلیه نکات مذکور در این مقاله می تواند راهگشای شما برای راه اندازی فست فود ایتالیایی باشد. از همه مهمتر، منو باید متناسب با سبک، آرم تجاری و هویت فست فود باشد. اگر می خواهید نمای کلی دکوراسیون رستوران خود را تغییر دهید و حال و هوای جدیدتری به آن ببخشید، استفاده از روکش های چوبی برای دیوار یا نقاشی های دیواری بزرگ از نمای یک رستوران قدیمی ایتالیایی یا تصویری از یک کافه در فضای باز، می تواند فضای رستوران شما را کاملا دگرگون کند. گرافیتی (نقاشیهایی بر روی دیوار یا دیگر سطوح، که معمولا بدون اجازه و در انظار عمومی کشیده میشود.) میتواند یک راه ارزان و زیرکانه برای تزئین رستوران شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که ورودی رستوران شما به طرز عالی و مناسب طراحی شدهاست. یکی از ایده های عالی برای داشتن فضایی ایده آل با یک نورپردازی زیبا این است که از یک نور متمرکز و زیبا بالای هر میز استفاده شود، در حالی که فضای اتاق یک فضای نیمه تاریک است و نور ها روی هر میز متمرکز شده اند. بسته به نوع غذایی که در رستوران سرو می شود، فضای مورد نظر برای هر نفر با هم تفاوت دارد. به قسمتهای پشتی رستوران فضای کافی اختصاص دهید. بعد یک تصویر ذهنی از فضای رستوران بههمراه وسایل مورد استفاده ایجاد کنید. یکی از عوامل تأثیرگذار در طراحی دکور رستوران شیک، مخاطبان هدف شما است. کمی ریسک کردن همیشه خوب است. طراحی داخلی رستوران باید مطابق با نیازهای مشتریان باشد؛ وجود کمی حریم خصوصی برای زوجها، فضای باز برای خانوادهها و گوشهای خلوت برای جلسات کاری. هنوز تعداد کمی از رستوران های هتل جذابیت خود را بر اساس «قابلیت اجرا» قرار داده اند. در این میان موقعیت مکانی قسمت های مختلف از فضای رفت و آمد مشتری ها گرفته تا محل نشستن آن ها و نحوه چیدمان مبلمان، همگی در عملکرد و گردش کار رستوران تأثیرگذار هستند.