اخبار

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا از ۰ تا ۱۰۰ به صورت کاملا حرفه ای

درست است که این خانه در میان ستاره ها واقع نشده ولی درخشش چراغ های روی سقف تیره که توسط طراح ساخته شده اند چیزی شبیه محیط فضا خلق هزینه طراحی داخلی ویلا می کند. همانطور که در عنوان اشاره شد، سه متریالی که بطور شاخص در فضا مورد استفاده قرار گرفته اند، بتن، چوب و آجر هستند. طراحی ویلای سه بعدی از جمله محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع ویلاهای ساخته شده در سال های اخیر بوده و با توجه به بهره مندی از تکنولوژی روز جهان مورد پسند بسیاری از خریداران واقع می باشد که در این روش طراحی شاهد کمی افزایش قیمت در هزینه های طراحی ویلا می باشیم اما بسیار ارزشمند است و سه بعدی سازی ویلا دید بازتری به مخاطب از نما و فضاهای داخلی ویلا خواهد داد و پیمانکار با استفاده از این این عکس ها می تواند برآورد هزینه ساخت را به مالک ارائه دهد. در این بخش قصد داریم نگاهی به نما، فضاهای داخلی و طراحی محوطه یک ویلا در منطقه Plymouth کشور انگلستان بیاندازیم.

تخته های چوب طبیعی که روی دیوارها به کار رفته، رنگ های تیره در طراحی دکوراسیون داخلی آن خنثی کرده و به محیط بافت و نور و گرما می دهند. شرکت طراحی ویلا این ساختمان را به شکلی طراحی کرده است که یک سالن یکسره و اُپن دارد که همه اتاق های عمومی را در خودش جا داده. مشکل این گونه افراد این است که نمی توانند به یکی از این دو سبک قانع شوند. یکی دیگر از راهکارهایی که از این طریق پیمانکاران ساختمان میتوانند از لغزش زمین برای طراحی ویلا استفاده کنند، روش کم کردن میزان زاویه شیب میباشد و از طریق پلکانی کردن و زهکشی خاک مورد استفاده از مصالح سبک می تواند این اتفاق صورت بگیرد و در راستای لغزش زمین بسیار مؤثر واقع میشود. برای تعیین کردن قیمت هر متر طراحی داخلی مغازه عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که توصیه می شود. کفپوش چوبی به همراه مبلمان و اکسسوری های چوبی به کار گرفته شده در قسمت های مختلف بویژه نشیمن، کمک زیادی به حس گرم بودن این ویلا نموده اند.

چوب به عنوان کفپوش و دیوارکوب، روی مبلمان و بخش دکوراسیون و … درطراحی فضاهای داخلی، دیوارها با بتن اکسپوز کار شده است و این بتن با کفپوش چوبی، هماهنگ شده است و در واقع توازن رنگ و انرژی با ترکیب و همبستگی این دو متریال برقرار شده است. استفاده از چوب در این ویلا، کاری هوشمندانه به نظر می رسد چرا که سبب ایجاد یک محیط گرم و پر انرژی شده است. آنچه در این نمونهها توسعه یافتهاست نوع جدیدی از بلوک ساختمانی شهری است که از تضاد دو بخش خانهای با حیاط مرکزی در جهت برخورداری از بهترین امتیازات از جمله: ناحیهٔ عمومی در نسبت به ایجاد تجمعی که در طراحی مشخصههای دسترسی و در طراحی خود حیاط مرکزی به چشم میخورد.

همانطور که در عنوان اشاره شد، با طراحی ویلای دوبلکس مدرن روبرو هستیم. به همین خاطر وجود منظره و چشم انداز زیبا در اطراف خانه اهمیت زیادی دارد. به طور کلی با تغییر چه کلی و یا چه جزئی می توان تاثیر زیادی روی محیط گذاشت و آن را طور دیگری جلوه داد . به طور کلی باید در نظر بگیرید که شهری که قصد ساخت ویلا در شمال در آن را دارید تا چه اندازه با ملاکهای شما و انتظاراتتان از شهر ویلای دلخواهتان مطابقت خواهد داشت. اما در حومه شهر بویژه بخش هایی که خانه های مسکونی در آن واقع شده اند، ساختمان ها بصورت یک یا دو طبقه و بصورت ویلایی هستند.

شهر ملبورن و دیگر شهرهای مهم استرالیا از معماری خاصی در مناطق مسکونی بهره می برند. در شیوه دوم به علت نوسانات بازار و تغییر قیمت ها ، ممکن است تا طرف سازنده دچار ضرر مالی شود. به خصوص اگر قصد دارید یک خانه ویلایی برای اوقات فراغت خود داشته باشید؛ در این صورت متراژ کم نیز میتواند جوابگوی نیاز شما باشد. را مشاهده نمایید. چنانچه به عنوان یک طراح و معمار، قصد طراحی ویلا دارید، می توانید از نما و فضاهای داخلی این ویلا، ایده بگیرید و چنانچه قصد ساخت یک ویلا دارید نیز می توانید با طراحان و مشاور خود در گروه معماری آوگون در تماس باشید.

ویلا در دو طبقه طراحی و اجرا شده است که مطابق اصول معماری وآنچه همه می دانیم، فضاهای عمومی در طبقه اول و فضاهای خصوصی در طبقه دوم جانمایی شده اند. در این قسمت قصد داریم با همراهی شما، به بررسی معماری و طراحی یک ویلا بپردازیم که بر اساس سبک مدرن طراحی و اجرا گردیده است. قطعا در شروع هر پروژه ای ، هزینه طراحی ویلا جزو مهم ترین موارد پروژه به شما می آید . چیدمان فضای پذیرایی به گونه ای باشد که فضا برای عبور و نشستن به اندازه کافی بین گل میزها و کاناپهها باشد حد اقل فضای عبوری cm 60 در نظر گرفته شود متراژ مناسب مورد نیاز سالن پذیرایی 30 متر مربع میباشد. برای طراحی داخلی ویلا لازم نیست که از لوازم گران قیمت استفاده کنید؛ کافی است که ایدههای جدید را بررسی کنید و آنچه نیاز دارید را خریداری نمایید. باز هم باید به مرحله بعدی، یعنی طراحی داخلی ویلای خودتان بیاندیشید.

که می تواند باعث زنده به نظر رسیدن طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی هنگام باز سازی ویلا و منازل شود. پس سبک طراحی ویلا لوکس تنها به کیفیت و نوع ساخت ویلا اشاره ندارد و شامل طرح های مختلفی می باشد که بر طرح داخلی و خارجی ویلا نیز اثر گذار است. سرویس خواب خیلی بزرگ در اتاق خوابهای کوچک علاوه بر اشغال فضای اتاق، زیبایی اتاق را نیز از بین میبرند. اما به طور کلی ویلاهای فلت ارزانترین نوع ویلا در بین سایرین در نظر گرفته میشوند. ویلا معمولاً در اطراف شهرها و مناطق خوش آب و هوای کشور ساخته میشوند و غالبا استفاده تفریحی دارند. برای مثال توجه به تهویه، نورگیری مناسب، کاربردی بودن فضاهایی که طراحی میشوند و هم چنین موارد اقلیمی در این زمینه ضروری به نظر میرسد. در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم تا بتوانید با انتخاب طراحی متناسب با فضا و هزینه شما، فضای سبز زیبا و کاربردی برای ویلا، باغ و یا حیاط خود ایجاد کنید.

رنگ روشن سنگ ها در کنار بافت گرم چوب و برنز به کار رفته در فضای داخلی هارمونی ایجاد کرده است. طراحان برای خلق یک فضای گرم، دست به دامن چوب شده اند. در آشپزخانه ما با دکوراسیون مینیمال روبرو می شویم که طراحان با قرار دادن یک جزیره گرانیت خاکستری دست تراش به زیبایی آن افزوده است. خانه های لاکچری معمولا دارای دکوراسیونی با طراحی درخشان، مجلل و خاص هستند و عناصر و لوازم به کار رفته در آن گران قیمت می باشد. ویلا های نما شیشه ای دارای یکی از منحصر به فردترین و خاصترین ایدهها برای طراحی نمای خارجی یک ساختمان هستند زیرا در زمان ساخت اینگونه ویلاها از زیبایی و جذابیت شیشه برای ساختمان استفاده شده است تا نمای آن را بگونه ای جلوه دهد که نظر هر بینندهای را به خود جلب کند همانطور که مطلع هستید مواد اولیه و مصالح شیشهای یکی از عناصر اصلی در زمان طراحی داخلی ساختمان محسوب میشود اما زمانی که برای طراحی خارجی ویلا مورد استفاده قرار بگیرند میتوانند نمایی شیک و تماشایی برای ساختمان ویلا به وجود بیاورند. چوب رنگ قهوه ای تیره و روشن در بخش های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و همینطور بتن.

خرید میز قهوه یا میزهای تزیینی کنار سالن به زیباتر شدن ویلای شما کمک میکند. رنگ تیره نزدیک به مشکی و رنگ سفید. در طراحی دکوراسیون داخلی بالای نشیمن سبز و قرمزی که فضای سنگینی دارد، یک سقف طوسی تیره کار شده. پس طراحی نمای خارجی ویلا باید به صورتی انجام شود. با توجه به اینکه تمام زمین های شمال کشور برای ساخت و ساز مناسب نیستند، در حال حاضر خرید ویلا به سخی انجام می گیرد چرا که در مناطقی که طرفدار بیشتری برای خرید ویلا وجود دارد اغلب زمین ها ساخته شده اند و دیگر زمینی برای ساخت ویلا وجود ندارد، به همین دلیل اگر شما قصد ساخت ویلا یا خرید در این مناطق را دارید باید دقت و صبر بیشتری داشته باشید.

ما به کمک تکنیکهای به روز در طراحی، سعی بر ایجتد ارتباط بین فضاهای داخلی با محیط بیرون هستیم و همواره بر توجه به محیط زیست و احترام به طبیعت باور داریم و افتخار ما اینست که مشتریان ما از فضاهای دلانگیزی که ما برای آنها ایجاد میکنیم لذت میبرند. این اختلاف سطح، سبب ایجاد حجم معماری باکس مانند شده است که توسط راه پله به یکدیگر متصل اند. همانطور که می دانید، بطور عمومی در طراحی داخلی ویلا ، فضاهای عمومی و خصوصی از یکدیگر جدا می شوند. در طراحی داخلی که بر اساس سبک مدرن صورت گرفته است، فضاهای خصوصی نظیر اتاق خواب ها در طبقه بالا و فضاهای عمومی در طبقه همکف قرار گرفته اند. تعداد افراد ساکن: استفاده از ملک به صورت ویلاست و افراد ثابتی در آن سکونت ندارند. ویلایی که بررسی آن به دلیل ویژگی های متمایزی که دارد خالی از لطف نخواهد بود. شاید بتوان در یک ویلای بزرگ، از برخی فضاهای کوچک که در قالب پرت قرار می گیرند، چشم پوشی کرد؛ اما زمانی که شما با یک محوطه محدود روبرو هستید، چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فضای مسکونی را مشاهده نمایید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضاهای داخلی این ویلا، نما، محوطه و …