اخبار

طراحی لیبل و بسته بندی

با استفاده از طرحها و اشکال مختلف می توان یک حال وهوای متفاوت به بسته بندی محصول داد حتی اگر بسته بندی خیلی ساده باشد می توان با استفاده از الگوها به آن حالت خاص بودن داد. به عنوان رنگ در طراحی بسته بندی، نشانهای از امنیت و محافظه کارانه بودن محصول است. به عنوان نمونه استفاده از رنگ آبی قوی و آرام بخش به عنوان رنگ زمینه برای ارائه فرآورده ی اسپری پا بسیار حساب شده به نظر می آید و طراح توانسته با بهره گیری از توانایی رنگ آبی برای القا پاکیزگی و خنکی این حس را به مصرف کننده القا کند. چند سال دیگر همه به دنبال این هستند که با استفاده از تکنولوژی کمک کنند تا زندگی برای مصرف کنندگان راحت تر شود. ولی او اشاره کرد تا چند سال دیگر حتما باید تمام کشور ها در تمام نقاط جهان، خود را به این رقابت برسند وگرنه به زودی در این صنعت محو خواهند شد و کشور های رقیب جایگزین آن خواهد شد. وقتی شما عنوان کلی برند را پیادهسازی میکنید، مطمئن شوید بستهبندی خود را بطور مناسب به روز کردهاید. بازخوردها و نظر سنجی ها به شما کمک می کنند تا نقاط ضعف را شناسایی و اصلاح کنید و روی نقاط قوت وقت بگذارید تا بهتر از قبل شوید.

استفاده از رنگ ها و طرح های مناسب می تواند به بسته بندی جذابیت خاصی دهد واین نوع طراحی اگرچه ساده باشد اما درذهن های مشتری خوب اصول طراحی بسته بندی باقی می مانند. بسته بندی شکلات به بخشهای مختلف تقسیم میشود: از جلد شکلات که مستقیما اطراف شکلات را میپوشاند گرفته تا پاکتهایی که برای حمل چند جعبه شکلات طراحی میشوند؛ ظاهر و کیفیت بسته بندی در همه این بخش ها اهمیت دارد. بعضی اوقات رنگ و طرح روی جلد بسته بندی به انسان حس خیلی خاصی می دهد وموجب می شود که مشتری نسبت به آن کالا ترغیب و آن را خریداری کند. در آینده شرکت ها برای عرضه محصول به دنبال بسته بندی جدید می گردند و این کار طراحان و شرکت های طراحی بسته بندی را سخت می کند و همه باید به فکر استفاده از طرح های جذاب و خلاقانه مشتری پسند باشند. حداقل تیراژ برای طراحی و چاپ جدید ترین بسته بندی زعفران 1250 عدد می باشد. طراحی بسته بندی صنعتی در صنعتهای مختلف با استانداردهای مختلفی انجام می شود.

بسته بندی عالی نه تنها توجه مشتریان را در فروشگاه جذب می کند، بلکه محصولات را نیز افزایش می دهد. چیزی که کالا را پیچیده می کند، یعنی ظاهر، پاکت یا ظرف که پوشش را پوشش می دهد. پاکت ها بسیار محکم و مقاوم است و ادویه جات در این حالت می توانند به صورت بسیار بهداشتی بسته شوند. همانند سایر کالاهای تجاری ، قیمت یکی دیگر از عوامل مطرح در بازارهای جهانی می باشد و لذا صادرکننده ای میتواند در بازارهای جهانی حضور داشته باشد که علاوه بر برخورداری از توان فنی و مهندسی بالا، قابلیت ارائه ماشین به قیمت مناسب را نیز داشته باشد. مجموعه ظریف گرافیک در زمینه ی طراحی بسته بندی آماده مشاوره و همکاری با شماست تا نام تجاری و بازرگانی تان را با برترین نوع طراحی تبلیغات دنیا به نمایش بزارید.

او کشور های پیشتاز در صنعت بسته بندی را آمریکا و انگلیس دانست و گفت در تمام مسابقات طراحی که انجام شد و جوایزی که دریافت شد، این دو کشور از سایر کشور ها پیشتاز بودند. طراحان باید دائما تجربه کاری خود را در کار روزانه خود جمع آوری کنند، بی نهایت بیاموزند، به بهترین کارهای همسالان خود مراجعه کنند، و درباره سبک های طراحی بسته بندی خارجی بیشتر بدانند. طراحی بسته بندی فقط در مورد ظاهر زیبایی ظاهر نیست، مهمترین چیز این است که ویژگی های محصول را از طریق تصاویر بصری معرفی کنیم، اطلاعات را از محصول منتقل کنیم و در نهایت به هدف فروش کالاها و افزایش فروش دست یابیم.

هم چنین شما باید به رابطه ی دقیق بین محصول و نوع بسته بندی آن در محل (محل های) فروش فکر کنید. با توجه به شرایط حساس کنونی و گسترش ویروس کویید-19 خرید محصولات و مواد غذایی بسته بندی شده از جمله ادویه جات بیش از پیش برای خریدارن و مصرف کنندگان دارای اهمیت می باشد. این سی دی ها برای یک آلبوم موسیقی با نام Saliami Postmodern طراحی و تولید شده است. از دید یک خریدار محصولاتی که در قفسه وجود دارند، لازم نیست جزییاتی برای نمایش داشته باشند و شکل کلی محصول مد نظر است. هم چنین استفاده از رنگ های روشن مانند صورتی روشن و آبی و زرد روشن برای بسته بندی هایی که حاوی محصولاتی لطیف و ملایم بسیار به جا است. پس از نکاتی که در مقاله اول خواندید، می خواهیم شما را با قوانین دیگری برای بسته بندی محصول آشنا کنیم که به موفقیت بیشتر و در نهایت فروش بیشتر محصول تان برسید. در این مقاله می خواهیم در مورد تعدادی از طرح هایی که یک شرکت طراحی بسته بندی به کار برده است تا از بسته بندی محصولات استفاده مجدد شود، صحبت می کنیم.

تکنولوژی در صنعت بسته بندی هم قدم هایی برداشته است و همان طور که در مقاله تکنولوژی NFC دیدیم، استفاده از تکنولوژی در این صنعت باعث راحت تر شدن زندگی می شود. شرکتهای مختلفی در حال حاضر اقدام به ساخت بسته بندی لبنیات میکنند. 1) محصول خود را در ذهن داشته باشید و خود را به جای مشتری قرار دهید و این موارد را بررسی کنید، انگیزهی شما از خرید این محصول چیست؟ شرایط اقتصادی ، میزان تحصیلات آنها چیست؟ هر جنس و کالا، رنگ خاص خود را می طلبد و طراح می بایست با دانش و اطلاع کافی دست به انتخاب رنگ بزند.طراحی بسته بندی یکی از مهم ترین زیرشاخه های هنر تبلیغات است و نقش ارزنده ای را در جریان اقتصادی جوامع بازی می کند. این موضوع هم باعث آلودگی کمتر محیط زیست می شود و هم کمک می کند تا یک شرکت تولید کننده به فکر خلاقیت و ایجاد تنوع در محصولاتش باشد. دلیل استفاده از این رنگ در طراحی بسته بندی چیزی نیست جز حس اعتماد و خلاقیت در محصول. اگر بازار محصولات شما به شدت رقابتی شده است و از نوع محصول شما در بازار فراوان یافت میشود از این موضوع نهراسید بلکه راه دیگری را انتخاب کنید که متفاوت از بقیه رقبا شوید وآن این است که ابتکار عمل و خلاقیت جدید خلق کنید.

این بسته بندی همان طور که مشخص است کاملا از مواد بازیافتی استفاده شده است و یک بسته بندی سبک برای کفش های شرکت نیوتن است. همان اندازه که باور داریم از اطلاعات بیهوده نباید در طراحی و بسته بندی جعبه استفاده کرد؛ همان میزان نیز بر این باور هستیم که اطلاعات ضروری باید روی بسته بندی آورده شوند. همانطور که مشاهده کردید روشهای پایه واقعا روشهای سختی هستند. رنگ پایه را براساس پیامی که میخواهید به بازار هدف منتقل کنید انتخاب کنید. طراحی بسته بندی موفق می تواند شرکت را به فرآیند توسعه جدید منجر شود و بازار جدید را باز کند. به طور معمول تولید کننده ترجیح مب دهد محصول را در ابعاد نسبتا بزرگ تهیه کند. آبی تیره محصول را حرفه ای تر، مهم و محافظه کارانه و آبی کمرنگ محصول را خلاقانه تر نشان میدهند.

بهترین نوع طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار این است که محتویات داخل بسته بندی دیده شود تا مشتری به راحتی بتواند در مورد کیفیت محصول نظر بدهد. این محصول از یک ورق پلاستیکی سبک و قابل بازیافت به همراه یک برچسب بسته بندی شده است که به دلیل مقابله با رطوبت باعث حفظ طراوت سالاد داخل آن می شود. از آن جا که ادویه در مقابل رطوبت و اکسیژن خواص اصلی خود را از دست می دهد پاکت بسته بندی ادویه می بایست نسبت به عبور دو مورد فوق از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این نوع بسته بندی همراه با قیمت مناسب، دارای مقاومت و چاپ پذیری بالایی است، اما بیشتر برای بسته بندی های خانگی یا فله ای عمده مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت جعبه مواد غذایی باید از مقواهای بهداشتی استفاده شود به همین دلیل اغلب از مقواهای ایندربرد یا پشت سفید برای چاپ و بسته بندی جعبه استفاده میکنند. با اضافه کردن چند رنگ دیگر به رنگ طراحی بستهبندی میتوانید پیامهای مختلفی با رنگ سفید ایجاد کنید. شما میتوانید با ترکیب رنگ سیاه و چند رنگ دیگر در طراحی بستهبندی پیامی را به مشتریان بالقوه خود بفرستید. رنگ نقرهای هم اثری مشابه دارد.ترکیب رنگ سیاه و قرمز میتواند ترکیب جذابی را ایجاد کند، تا حدی که این ترکیب بخشی از میراث مردم اسپانیا به شمار میرود.

ارائه رنگها و طرحهای گوناگون گرافیکی باعث میشود تا نظر افراد به محصول ما جلب شود و احتمال خرید محصول را بیشتر میکند. زمانی که می خواهید برند خود را به سایر افراد معرفی کنید باید از عناصر بصری و متنی جذابی استفاده کنید. زمانی که به عنوان رنگ در طراحی بستهبندی انتخاب میشود محصول، مقتدرانه تر، گران تر و با ارزش تر نشان داده شود.رنگ سیاه یک مقدار رمز و راز، ترس و از سوی دیگر ظرافت و کلاس را به محصول میافزاید. Door To AirPort (سرویس درب به فرودگاه پست بین المللی تی ان تی): در این سرویس، بسته شما از جلوی درب تحویل گرفته می شود و در فرودگاه مقصد مورد نظر تحویل داده می شود.

صادرات کالاها بیش از آن که به کیفیت محصول وابسته باشد در گرو طراحی خوب بسته بندی و مورد پسند خریدار است. رنگ آبی موجود در طراحی بستهبندی میتواند به آرامش خریدار کمک کند. بسته بندی های آینده سنسورهایی خواهند داشت که هم کیفیت بالاتری دارند و هم سنسورهایی روی آن ها تعبیه شده است که از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند. طراحان همواره برای دادن یک ایده منحصر به فرد و خلاقانه باید زمان زیادی را صرف کنند.وقتی با مدیرعامل یک شرکت طراحی معتبر به نام Natalie chang در مورد آینده بسته بندی محصولات صحبت شد، آینده صنعت بسته بندی را در چند نکته خلاصه کرد.