اخبار

فروش سقف کاذب کناف-کناف آوگون

طرح کناف سقف پذیرایی مستطیلی یکی از پرطرفدارترین مدل های کناف محسوب می گردد. زیرا هم می توان آن را به صورت ساده اجرا نمود و هم اینکه به کمک آن به فضای سقف حجم بخشید. به طور کلی در انتخاب انواع سقف کاذب کناف پذیرایی باید به دکوراسیون و معماری داخلی سالن پذیرایی توجه ویژه ای داشت. اگر چه ممکن است طرح های مدرن و لوکس کناف زیبا به نظر آیند ، اما برای دکوراسیون های ساده بهتر است از طرح ساده استفاده گردد.

در اینجا با انواع این مدل از سقف های کاذب و انواع زیرسازی آن آشنا خواهیم شد قیمت سقف کاذب بستگی به نوع جنس آن و کیفیت و برند آن سقف بستگی دارد اگر بخواهیم سقف کاذب ارزان را نام ببریم. که این سقف کاذب مشبک از انواع تایل ساده، تایل حصیری، تایل تخم مرغی، تایل های پانچ دار می باشد. که در ادامه با انواع مختلف سقف کاذب ارزان و قیمت سقف کاذب آشنا خواهیم شد. در دنیای مدرن امروزی بیشتر افراد به دنبال ساختمان‌های لوکس و زیبا می‌گردند.

همانطور که از نام این نوع سقف کاذب مشخص است، با ماده ای به نام پی وی سی ساخته می شود. این ماده از یک نوع پلاستیک است که از گرم کردن مونومر وینیل کلرید در کاتالیزوری حاوی یک راکتور ساخته می شود. تایل سقفی یا سقف کاذب پی وی سی یکی از پرکاربردترین انواع سقف کاذب می باشد و به دلیل اینکه در طرح و رنگ ها متنوع وجود دارد، زیبایی بی نظیر را به محیط می بخشد.

فروش سقف کاذب کناف-کناف آوگون

خلاقیت و نوع آوری در اجرای کناف سقف و دیوار این روزها به حدی بالا رفته است که هر مجموعه ای طرح های کناف خاص خود را دارد . بدین منظور نمیتوان طرح خاص شناخته شده ای را مطرح کرد چرا که شاید هر روزه یک یا چند طرح جدید اجرا میشود که ثبت رسمی ندارند و تنها توسط اجرا کنندگان کناف کار کد گذاری میشوند . کارشناسان دکو آرت ایران به شما مشاوره تخصصی انتخاب کاغذ دیواری میدهند که در کنار مشاوره کناف سقف و دیوار میتوانید نسبت به ست کردن استاندارد و بی نظیر طرح ها تصمیم درستی بگیرید .

  • شناخت این ویژگی ها میتونه به شما در انتخاب صحیح سقف مورد نطرتون کمک کنه.
  • تیم کناف کار ما در تهران یکی از مهمترین بخش های اجرای کناف را در نورپردازی کناف میداند اما این بدین معنی نیست که نقص های کار خود را با با یک نورپردازی جذاب پوشش دهیم .
  • بین انواع سقف های کاذبارزان ترین سقف های کاذبگچی و بعد از سقف کاذب گچی سقفهای pvc ارزان قیمت ترین محصول در بازار است.
  • مرسوم‌ترین روش برای محاسبه‌ی قیمت در سقف‌های کاذب دکوراتیو، ارائه‌ی قیمت بر اساس مساحت سایه انداز است.
  • بسیار استفاده شده و اجرا و نصب سقف کاذب بسیار سریع و آسان می باشد.

سقف رابیتس، نوعی از سقف های کاذب است که در دو طرح برجسته و مسطح ساخته می شود. در هنگام نصب سقف رابیتس، این نوع سقف حالت چسبندگی به ملات ها دارد اما با این حال آسیب نمی بیند و این می تواند از مزیت های سقف رابیتس باشد. سقف کاذب گچی، نوعی دیگر از سقف های کاذب است که به تایل گچی نیز معروف است.

مرکز فروش سقف کاذب کجاست؟

از جمله مزایای تایل اکوستیک می توان به انطباق پذیری با تمام دیوارهای ساختمان اشاره کنیم. ضمن اینکه هنگام استفاده از این نوع سقف به مصالح جانبی و مکمل و یا ایجاد باکس که ضریبی از ابعاد تایل باشد، نیاز نیست. همچنین از سقف کاذب تایل اکوستیک می توان برای تزئین و نماکاری ساختمان هم استفاده کرد. سقف کاذب کناف ،یکی از محصولات شرکت کناف است که به دلیل سبکی، انعطاف پذیری بالا، هرینه پایین و…، امروزه در طراحی و معماری داخلی اکثر ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی، استفاده میکنند‌‌. امروزه دکوراسیون کناف، یکی از پرطرفدار ترین و پرتقاضا ترین سبک دکوراسیون می باشد. علاوه بر خصوصیات منحصر به فرد کناف که دست تیم اجرای کناف را باز گذاشته است.

سقف کاذب کناف در سعادت آباد

از پی وی سی به عنوان دیوار پوش هم استفاده میشود در میان انواع دیوار پوش ها، دیوارپوش پی وی سی و دیوار پوش ام دی اف از اجرای سقف کاذب کناف همه رایجتر هستند. برای اجرای یک سقف کاذب خوب باید یکسری موارد را در نظر داشته باشیم. بعد از اتمام نصب کناف، باید برای برق‌کشی و نصب روشنایی و نقاشی ساختمان هم هزینه‌ای در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که برخی از متخصصان کناف هزینه درزگیری، بتونه‌کاری و برش محل نصب ‌هالوژن را جدا محاسبه ‌‌می‌کنند. اجرای نورمخفی کناف سقف بصورت پنهان و در پشت کناف قرار میگیرد تا نور مستقیم چشم مخاطبین را آزار ندهد.