اخبار

قیمت برنج امروز ۸ مهر ۱۴۰۱ برنج طارم کیلویی چند؟ تجارت‌نیوز

agriculture-na.ir ایرانی دارای عطر و طعم بسیار لذیذ می باشد و در مقایسه با برنج های وارداتی، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. برنج طارم دم سیاه که زیر مجموعه برنج صدری به حساب می آید، از با ارزش ترین و محبوب ترین برنج های ایرانی می باشد که در میان مصرف کنندگان برنج، از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. برنج طارم دم سیاه از نظر کشت دارای سختی زیادی می باشد و همچنین نسبت به سایر برنج ها، کم بازده است و به همین سبب نسبتا محدود می باشد. وزارت جهاد کشاورزی قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد و خواستار نظارت و بازرسی بر رعایت این قیمت‌ها شد.بر این اساس هر کیلو برنج طارم درجه یک ۶۵ هزار تومان و برنج طارم درجه دو ۶۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین قیمت هر کیلو برنج هندی۳۰ هزار تومان و برنج پاکستانی ۳۱ هزار تومان اعلام شده است.

خودرو

سپس یادتان باشد که برنج را حداقل دو ساعت الی 24 ساعت در آب و نمک بخیسانید. بعد از این مدت، برنج خیس خورده را در قابلمه بریزید و سطح آب برنج را به شکلی تنظیم کنید که تقریبا یک بند انگشت بالاتر از ارتفاع برنج در قابلمه باشد. انواع مختلف برنج از نظر کالری، کربوهیدرات، پروتئین و فیبر تفاوت های بسیار جزئی با هم دارند.

برنج ایرانی هاشمی تحفه فوق اعلا مجلسی

این کشاورز خوش قلب بذر این برنج را به سایر کشاورزان داد و آنها نیز این برنج را کشت دادند. به دلیل کیفیت خوب برنج هاشمی در بیشتر شهرها و نقاط ایران بخصوص در گیلان و مازندران در شهرهایی مانند فریدونکنار و آستانه اشرفیه کشت می شود. در سال ۱۳۸۵، ۶۲۰٫۰۰۰ هکتار سطح زیر کشت برنج بوده و ۲۶۱۲۱۷۴٫۳۴ تن شلتوک برنج تولید شده‌است. برنج از مهم ترین غلات و اقلام غذایی جهان است که ده ها راه مختلف برای دسته بندی آن وجود دارد، اما به طور کلی برنج دانه ای است در اندازه های بلند، متوسط و کوتاه. برنج هایی که در دسته بندی اصلی قرار می گیرند رایج ترین برنج هایی هستند که می توانید از سوپر مارکت ها و خواربار فروشی ها تهیه کنید. علاوه بر این دسته بندی، برنج های خاص دیگری هم وجود دارند که با گذشت زمان بیشتر به بازار معرفی می شوند.

برنج هاشمی ممتاز

ایران تا دهه ۱۳۴۰ش، جزو صادرکنندگان برنج بود، اما پس از آن به واردکنندۀ برنج بدل شده است. برنج یکی از مواد غذایی بسیار پرمصرف در کشور ما و سراسر جهان می باشد. این محصول دارای انواع بسیار متفاوتی است و برنج نیم دانه اعلا، یکی از انواع این محصول است که دارای طعم مناسبی است و طرفداران خود را دارد.

این محصول دارای انواع بسیار متفاوتی است ولی در کل برنج ایرانی از هرنوع برنجی خوش طعم تر است. با توجه به گرانی های اخیر در زمینه افزایش برنج باید به سایتی مراجعه کرد که قیمت برنج را مصوب و منصفانه عرضه می کند که این سایت بهترین پیشنهاد جهت خرید برنج ایرانی و خارجی می باشد. ممنون از سایت معتبر شما که مرغوبترین وبا کیفیت ترین انواع برنج ایرانی و خارجی مخصوصا برنج فجر شمال به صورت انبوه عرضه و در دسترس من مشتری قرار میدهد. برنج دانه بلند ایرانی، از انواع برنج ایرانی محبوب و معروف میان عموم مردم می باشد که با توجه به برخورداری از قیمت مناسب محبوبیت بالایی بین مصرف کنندگان دارد.

جهت انتخاب وزن و خرید محصول مورد نظر خود، روی دکمه زیر کلیک کنید. این محصول دارای 4 وزن 10 کیلویی، 5 کیلویی، 3.5 کیلویی و 1 کیلویی می باشد. برنج کهنه تیره تر و برنج تازه شفاف تر است، اگر برنج یک شکل ولی دو رنگ است حتما با کهنه قاطی دارد. چند روز برنج را در ظرفی خیس کنید، اگر کپک زد ایرانی است و اگر کپک نزد تقلبی است. برنج بینام قبل از پخت طولی به اندازه ی ۶٫۵ میلی متر دارد. حتی کارشناسان هم به راحتی نمی توانند این کار را انجام بدهند ولی خب می شود کمی کارشناسانه تر خرید کرد.