اخبار

مشکلات ساکنان مسکن مهر ملایر با حضور وزیر جهاد کشاورزی بررسی شد

این پروژه سال ۱۳۹۹ بدون تکمیل نهایی و رفع نقایص و مشکلات آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.



منبع اخبار

وی افزود: دولت گام‌های مهمی در راستای احداث مسکن برای مردم و محرومان برداشته و در قالب طرح نهضت ملی مسکن این اقدامات در دست اجرا است.

شهردار ملایر نیز گفت: ساکنان این منطقه مشکلات زیادی از جمله ترانشه‌ها دارند که باید از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مجله خبری کشاورزی؛ “سیدجواد ساداتی‌نژاد” روز پنجشنبه در دیدار با ساکنان منطقه مسکن مهر ملایر گفت: دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است.

“مجید فرجی” بیان کرد: ساکنان این منطقه دارای مشکلات دیگری همچون زیرساخت‌ها، مدارس، مرکز درمانی، ترانشه‌ها، عابر بانک و دیگر خدمات شهری هستند که در اولویت باید رفع شوند.

وزیر جهاد کشاورزی نیز به نمایندگی از جانب رییس جمهور به شهرستان‌های ملایر و نهاوند سفر می کند.
استان همدان در مجموع پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی(آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی) دارد که این استان همواره به واسطع موقعیت خاص جغرافیایی به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور یاد می شود.

در جریان سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، نماینده ویژه دولت و وزیر جهاد کشاورزی همچنین از ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر نیز بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این پروژه قرار گرفت.