اخبار

مفتول مسی خالص بقطر 8 میلیمتر سناماین | foulka

به منظور ساخت این محصول از آلیاژ مسوار که از دو فلز قلع و مس تشکیل می‌شود استفاده می‌کنند. مس موجود در این آلیاژ سبب بهبود ویژگی سخت‌کنندگی را دارد. در بیان ویژگی و مشخصات ظاهری این محصول باید بگوییم رنگی بین زرد و قرمز دارد و دقیقا هم‌رنگ مس است. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به خاصیت چکش‌خواری و انعطاف‌پذیری اشاره کرد. در مواد تشکیل‌دهنده این محصول، 85 درصد قلع، 5 تا 10 درصد آنتیموآن، 2 درصد مس و نقره استفاده می‌شود.

فروشگاه سیمند کابل یکی از بزرگترین و کامل ترین فروشگاه های حوزه سیم و کابل در ایران می باشد که با داشتن تیم پشتیبانی و مشاوره خود امکان خرید آسان و آنلاین را نیز به شما می دهد. این فروشگاه همچنین با داشتن سابقه بسیار طولانی در زمینه انجام پروژه های صنعتی،میتواند به کمک نمایندگی های مجاز خود در شهرستان آماده خدمت رسانی به شما نیز باشد. در اصل باید سیم های مسی مفتولی کاملا یکپارچه باشند و هادی موجود در لایه سیم از هم گسسته نشود، از طرفی نیز مدل های رایج این نوع سیم افشان در بازار برای انتقال جریان برق نیست و نباید از آنها در ارسال جریان برق شهری یا کارهای عمومی استفاده کرد. سیم مفتول های مسی از لحاظ ابعاد نیز انواع مختلفی دارند، از ۰٫۱ میلی متر تا ۱۰ میلی متر میتوان انواع آن ها را یافت؛ البته سایر ابعاد این مفتول ها نیز در اندازه های ۱٫۳۸، ۲، ۴، ۶، ۸، ۱۰ است. قیمت مفتول مسوار بر اساس عواملی نظیر ضخامت میلگرد بکار رفته، کیفیت، برند سازنده، ضخامت لایه مسی و… تعیین می‌شود.

لیست قیمت سیم مفتول مسی

در نهایت باید گفت قطر این مفتول در زمان تولید 0.07 تا 10 میلی‌متر بوده و وزن هر کلاف مفتول مسوار نیز 15، 30 و 50 کیلوگرم است. همچنین طول هر شاخه در زمان تولید 20 ، 100، 200 و 300 سانتی‌متر است. این مفتول، در واقع یک محصول فولادی است که با قطر بین 0.4 تا 4 میلی‌متر تولید می‌گردد. همین مسئله در بروز ویژگی‌هایی از جمله چکش‌خواری، انعطاف‌پذیری و شکل‌پذیری نقش مهمی دارد.

یکصد و نود و سومین شماره هفته‌نامه الکترونیکی پایگاه خبری، تحلیلی فلزات‌آنلاین منتشر شد

این سیم‌ها عایق الکتریکی هستند و سیم های مسی مفتول را ایمن می‌کنند. جنس این عایق‌ها در ساخت مفتول مسی معمولا آمیزه پلمیره پی وی سی ‎است . لازم به ذکر است که مفتول مسی در دو نوع مختلف برحسب ولتاژ در بازار، دسته‌بندی می‌شوند.

  • در ابتدا بهتر است با روش و فرآیند تولید این محصول به طور کامل آشنا شوید.
  • خرید سیم مفتول با هادی مسی با عایق PVC کمک می‌کند تا در محیط‌های مختلف از جمله داخل ساختمان و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.
  • از سیم مفتول های مسی در مقاوم سازی ساختمان به صورت مستقیم و در مبحث برق کشی و تجهیزات به طور غیر مستقیم استفاده می‌شود.
  • جنس این عایق‌ها در ساخت مفتول مسی معمولا آمیزه پلمیره پی وی سی ‎است .
مفتول مسی خالص بقطر 8 میلیمتر سناماین | foulka

در ادامه با انواع کاربرد‌های مس در صنعت ارتباطات آشنا می‌شوید. شرایط فروش مفتول مس به دلیل تغییر قیمت روزانه آن به صورت نقدی و تسویه درجا می باشد و درصورت درخواست شرایط متفاوت مشتریان عزیز می توانند با دفتر مرکزی تماس بگیرند. از سیم مفتول های مسی در مقاوم سازی ساختمان به صورت مستقیم و در مبحث برق کشی و تجهیزات به طور غیر مستقیم استفاده می‌شود. از نوع نرم می باشد که برای تولید سیم های افشان ( بدلیل نیاز به تابندگی و به طبع انعطاف پذیری بالا ) استفاده می شود. با توجه به هدف‌گذاری تولید یک میلیون تن کاتد در افق 1404، می‌توان نسب به آینده این صنعت و همچنین افزایش ظرفیت تولید انواع محصولات مسی و آلیاژی امیدوار بود. طبق استانداردهای بین‌المللی، دو نوع مس تولید می‌شود که براساس میزان اکسیژن موجود در آن دسته‌بندی می‌شوند.

اجرای طرح آمارگیری از معادن در حال بهره‌برداری در سراسر کشور