اخبار

نمایندگان باید با تصویب قوانین کار و قوانین اجرایی از کار و تولید حمایت کنند

نمایندگان باید با تصویب قوانین کار و قوانین اجرایی از کار و تولید حمایت کنند

ایسنا/خبرگزاری خوزستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه خوزستان از آمادگی جامعه کارگری و تولیدی برای حضور در انتخابات ۲۰ اسفندماه خبر داد و گفت: نمایندگان جدید باید با تصویب قوانین کار از کار و تولید حمایت کنند.

مجتبی ظفری پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات رکن اساسی جمهوری اسلامی است. راه اصلاح کشور انتخابات است و هرکس به دنبال اصلاح و رفع مشکلات است باید به انتخابات متوسل شود.

وی افزود: در این راستا جامعه کارگری و تولیدی در 20 اسفند ماه آینده برای انتخابات شورای اسلامی و شورای رهبری و باز هم به دعوت مجلس شورای اسلامی نقش خود را در کنار سایر ملت ایران ایفا خواهد کرد. شورای اسلامی. رهبر معظم انقلاب باید در انتخابات حضور همه جانبه داشته باشند و انتخاب افراد شایسته و شایسته حضور و اتحاد چشمگیر آنان را به منصه ظهور خواهد رساند و حماسه باشکوه دیگری را در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی رقم خواهد زد.

ظفری پور ادامه داد: 45 سال از انقلاب بزرگ مردم ایران اسلامی می گذرد. انقلابی که نور فداکاری و ایثار و وحدت را بر دلها می تابد. این نظام در طول این ۴۵ سال همواره مورد هجمه شدید دشمنان بوده است. در طول این سالها دشمنان نظام اسلامی همواره در کمین بودند، اما با هوشیاری، انسجام و دلسوزی ملت و دولت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی نتوانستند وجهه را تضعیف کنند. خورشید حماسه های ایثارگرانه مردم همیشه در صحنه های جمهوری اسلامی می درخشد.

خانواده بزرگ کارگری و تولیدی مانند انتخابات گذشته حماسه می آفریند

وی با بیان اینکه حضور همه جانبه جامعه کارگری و تولیدی استان در پای صندوق های رای نشان از درایت، بصیرت و آگاهی دارد، گفت: خانواده بزرگ تعاونی، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی اجتماعی است. شرکای مدیریت دولتی اعم از کانون اصناف و کارفرمایان و شوراهای اسلامی کار، اتحادیه های تعاون، اتاق تعاون، خانه کارگر و سایر کارگران کارگری، همانگونه که در انتخابات گذشته اتفاق افتاد، جامعه حماسه ای ماندگار را رقم خواهند زد. با حضور در انتخابات و پای صندوق های رای، در این عرصه حماسه پیروز خواهند شد.

ظفری پور با اشاره به اقدامات دشمنان یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس رویارویی با ایران در عرصه های جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی که حضرت آقا تعبیر تهاجم فرهنگی را به کار بردند و در دوران دفاع مقدس. در آخرین دوره یکی دو ساله خود از تمام توان خود در جنگ استفاده کردند، قدرت نرم و رسانه ای که در همه این موارد باعث شکست فاجعه بار نظام شد، بصیرت، منطقه گرایی و میهن پرستی ایرانیان بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: اندیشکده های غربی همواره بر جدایی ملت و دولت در عرصه های مختلف تکیه کرده اند و این نظریه همیشه شکست خورده است و نمونه بارز آن حضور گسترده مردم بود. میلیون ها نفر در 31 اسفند در بهمن امسال. تعداد ساکنان شرکت کننده در مراسم 31 بهمن ماه 1402 نسبت به سال قبل 40 درصد افزایش داشته است.

ظفری پور گفت: متأسفانه برخی مشکلات که یا ناشی از شرایط حاکم بر جامعه است از جمله تحریم های ناجوانمردانه و یا بعضاً ناشی از عملکرد برخی مسئولان است که تاوان آن را بر عهده دشمنان میدانی در انتخابات آتی گذاشته است. ” به عدم مشارکت مردم توجه ویژه داشته باشید.» گرانی مردم به ویژه اقشار کم درآمد را با مشکل معیشتی مواجه می کند و رسانه های معاند معتقدند این موضوع می تواند مانع از حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات 20 اسفند شود، اما مردم سخاوتمند ایران از جمله مشکلات هستند لیستی از جمله گرانی و دفاع از نظام همیشه باعث تفاوت می شود، زیرا تجربه به خوبی ثابت کرده است که راه حل غلبه بر مشکلات حمایت از نظام است.

ویژگی های سطح نمایندگی انقلاب اسلامی

وی با بیان اینکه شرایط حساس رویارویی نظام اسلامی با استکبار جهانی، جنگ همه جانبه اقتصادی و جنگ نرم، انتخابات اسفند 1402 هجری شمسی را از دیگر دوره های انتخاباتی گذشته متمایز کرد، افزود: بدون شک مهم ترین و ضروری ترین شرط این امر است. اتفاق افتادن. ساختن مجلس در تراز انقلاب و یافتن نمایندگانی برای آن که در سطح ملت انقلابی ایران باشند. مجلس انقلاب اسلامی مجلسی است که مخالفت با استکبار را اصل ثابت سیاست های نظام می داند و از تهدیدات رژیم سلطه هراسی ندارد. قائل به جامعیت دین اسلام و ولایت مطلقه فقیه است، مردمی و ساده است و وابسته به مراکز قدرت و ثروت نیست.

ظفری پور ادامه داد: از دیگر ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی می توان به عدالت خواهی، مبارزه با فساد و حمایت از قشر محروم و مستضعف جامعه اشاره کرد. نماینده ای در سطح مجلس انقلاب، شجاع و مدافع حق و پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است. بصیرت دارد، دشمنان خود را می شناسد و در برابر نزاع و انحراف موضع روشنی دارد.

وی بیان کرد: نماینده انقلابی باید بصیرت داشته باشد چرا که یکی از ویژگی های اساسی مجلس انقلاب و مجلس اصلاح طلب، شناخت کافی از مسائل سیاسی معاصر و شناخت و رصد تحولات و مواضع جریان های مخالف و گروه های مخالف است. نظام اسلامی در هر زمان دارای اشراف کامل است.

ظفری پور با بیان اینکه جامعه کارگری ایران همواره حامل مبارزه با رژیم ستمشاهی بوده و در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه های نبرد، در سنگرهای تولیدی نیز جنگیده است. تقدیم بیش از 1000 و 30 شهید کارگر در استان خوزستان به منزله مهر تایید زحمات جامعه شریف کارگری در راه اعتلای ارزش های انقلاب است. بعد از دوران دفاع مقدس و در ایام سازندگی در شرایطی که ایران اسلامی در تحریم همه جانبه قرار داشت جامعه کار و تولید نقش آفرینی کرد و امروز نیز جامعه کارگری کشور در کنار نظام و نظام ایستاده است.انقلاب، محافظه کاری، خون پاک شهدا و مردم و مسئولان شاهد نقش جامعه کارگری در عرصه تولید و اقتصاد کشور هستند.

حضور حداکثری در انتخابات چنگ محکمی بر دهان مخالفان و استکبار خواهد بود

وی بیان کرد: بنابراین معتقدیم برای پاسداری از همه ارزش های متعالی انسانی همه آحاد جامعه با وجود اختلاف نظرها و دیدگاه ها باید پای آرمان های انقلاب بایستند. انقلابی که برای آن بیش از 250 هزار شهید و بیش از یک میلیون جان خود را فدا کردند. بنابراین، حضور حداکثری در انتخابات با توجه به شرایط کنونی کشور، مشت محکمی بر دهان مخالفان و مستکبران خواهد بود.

ظفری پور گفت: مدت هاست موضوع تسهیل فضای کسب و کار و رفع موانع تولید به یکی از توصیه های تکراری کارشناسان اقتصادی تبدیل شده است. از آنجایی که نیاز به اصلاح برخی قوانین و مقررات برای رفع موانع تولید وجود دارد، نقش شورای اسلامی در این زمینه پر رنگ و مهم است.

وی افزود: استان خوزستان با توجه به شرایط خاص خود نیازمند نمایندگانی با انگیزه، عقل، اندیشه، نیرو، توانمندی و انقلابی است چرا که توانمندی ها و پتانسیل های این استان بسیار بالاست. استان حاصلخیز خوزستان از نظر وسعت و جمعیت استانی بزرگ و برجسته به شمار می رود و از نظر دارایی، امکانات و منابع در نوع خود استانی کم نظیر در کشور است.

ظفاری پور بیان کرد: مهم ترین موضوعی که می تواند منجر به رفع برخی از مشکلات مردم استانداری شود حضور نمایندگانی است که در تصمیم گیری ها و تصویب پیش نویس قوانین و برنامه ها حضور جدی و موثر داشته باشند و همچنین از دست اندرکاران انتظار داریم که این افراد در کمیته های تخصصی حضور داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: انتظار از نمایندگان در دور بعدی شورای اسلامی این است که متعهد به حمایت از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف از جمله توسعه بخش تعاون و رفع مشکلات باشند. واحدهای تولیدی بزرگی که علاوه بر ایجاد ثروت، اشتغالزایی نیز دارند، این را می دانند و با تصویب قوانین صرفه جویی در کار و اجرای قوانین، با تمام توان از کار و تولید حمایت می کنند.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1402120201119/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%A8-%D9%82%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%B4%D8%A7-%D9%88-%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA