اخبار

هنگام استفاده سروصدای زیادی ایجاد میکند

تناسب رنگ و هارمونی لازم با انواع سبک دکوراسیون داخلی موجب استفاده بیشتر از این مدل دریچه هوا در ساختمانهای مسکونی، اداری و تجاری کرده است. جهتِ تنظیمِ میزان هوای عبوری از دریچه تنظیم هوا، از تیغه های موازی که بوسیله یک اهرم که بر روی نمای دریچه هوا تعبیه شده، بعنوان دمپر استفاده می شود. اما در مواردی که نیاز به افزودن کانال جدید باشه، انتخاب یک فرد متخصص کولر آبی، انتخاب نوع کانال و دریچه، مطرح میشه. مدل پرهها دریچه: نوع پرههای دریچه کولر از 4 حالت: بالا، پایین، چپ و راست تشکیل شده و برگزیدن بهترین حالت آن بر اساس سلیقه هر فرد خواهد بود.

از ویژگی های این دریچه کولر امکان تغییر جهت ایستایی پره های عمودی در جلوی دریچه کولر میباشد . ساختار دریچه کولر متشکل از دو جنس آلومینیوم و ورق روغنی میباشد . جنس فریم این دریچه کولر از پروفیل آلومینیوم میباشد .پره های دریچه کولر از ورق آلومینیوم است که پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تعبیه میشوند . طراحی متفاوت آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت ساخته شده است که، سبب میشود این این محصول از گذشته مورد توجه مشتریان و کارفرمایان عزیز قرار بگیرد. این دریچه پلاستیکی نیز جهت ورود و خروج هوای محیط، طراحی و تولید میشود که با توجه به طراحیِ فرمِ ظاهریِ آن که به صورت خطوطِ موازی در داخلِ فریمِ گرد، به لحاظ زیبایی، مورد توجه کارفرمایان و مهندسین ناظر قرار گرفته است.دریچه پلاستیکی گردِ خطی نیز به لحاظ سبُکی و استحکام همردیفِ انواع دیگر دریچههای پلاستیکی قرار میگیرد و در قطرهای ۱۰-۱۵-۲۰-۲۵ و ۳۰ سانتیمتر تولید و عرضه میگردد. این دریچه کولر به دو صورت دمپر دار و بدون دمپر قابل تولید است . به عبارت دیگر این قیمت می تواند بسیار متفاوت باشد اما نکته مهمی که وجود دارد، این موضوع می باشد که خرید دریچه کولر آلومینیومی قطعا هزینه بیشتری به نسبت دریچه های آهنی به همراه دارد.

اگر به دنبال خرید و آشنایی با قیمت دریچه فلزی هستید می توانید در محصولات آپادانا کالا به دنبال مدل دریچه مدنظر خود باشید و خرید را در آپادانا کالا انجام دهید. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است. شرکت تهویه نظری برای اولین بار در ایران این ایده را عرضه کرد و بصورت کاملا حرفه ای خدمت شما مشتریان عزیز به سراسر ایران ارسال میکند که چند نمونه بهمراه ویدیو آن را در زیر میتوانید تماشا کنید.

جنس این مدل دریچه کولر عموماً از آلومینیوم است ، اما بنا به درخواست کارفرما از آهن و استیل هم ساخته می شود . برای زیبایی بیشتر و تناسب دریچه کولر با محیط و همچنین جلوگیری از استهلاک دریچه کولر از رنگ کوره ای الکترستاتیک برای پوشاندن سطوح دریچه کولر خطی استفاده می شود و از هر کد رنگی بنا به نظر کارفرما می توان استفاده کرد .ابعاد دریچه کولر به طور استاندارد آماده فروش می باشد ، اما در موارد ابعاد غیر استاندارد طبق نظر کارفرما تولید و عرضه می گردد . دریچه هوا دارای شکل دیگری به نام دریچه خورشیدی می باشد که به صورت فریم دار و یا بدون فریم تولید می گردد.

، محصولات حریق شامل دود و گاز منوکسید کربن و دی اکسید کربن بهجای اینکه از دودکش بالا روند از منافذی که در مسیر دودکش یا در تنوره گرمایشی وجود دارد در فضای اتاق منتشر میشود و میخواهد از طریق دریچه کولر خارج شود که این خود میتواند ایجاد حادثه کند، یعنی ما از کانال کولر انتظار تهویه داریم اما برعکس عمل میکند. در پاسخ باید بیان نمود که با توجه به ابعاد دریچه، نیاز ساختمان و همچنین جنس مورد استفاده، قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد. با خیالی آسوده و بدون واسطه دریچه هواکش حمام و توالت ساختمان خود را از مجموعه نظری خریداری کرده و تفاوت کیفیت و قیمت تمام شده محصولات از این مجموعه را با دیگر محلها مقایسه کنید! جنس بدنه دریچه کولر: انتخاب جنس بدنه دریچه کولر از بین پلاستیک، گالوانیزه، آهن و دیگر آلیاژها بر میزان فرسایش و خوردگی بدنه تاثیرگذار است.

یکی دیگر از محصولات شرکت تهویه نو، دریچه کانال کولر آبی چوبی می باشد که به دلیل شکل ظاهری نظر مشتریان را به خود جلب می نماید. اما بطور کلی دریچه کولر آبی آلومینیومی نسبت به دریچه های گالوانیزه گران تر بوده و بدیهی است که دریچه های هوشمند به دلیل تکنولوژی که در آن بکار رفته، قیمت بیشتری دارند. پیشنهاد می شود پیش از تهیه دریچه کولر آبی مورد نیاز خود حتما با شرکت تماس حاصل فرموده و از قیمت های ما و تنوع در رنگ و جنس دریچه ها مطلع گردید. یکی از اهداف اصلی آچاره، ارائه خدمات با بالاترین کیفیت هست. اینگونه است که دریچه کولر با قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد خود، یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه هوای مورد استفاده در ایران به شمار می آید.

طی این مقاله بهدنبال معرفی دریچه هوای پلاستیکی و کاربردهای خاص آن برای دریچه بازدید شما خواهیم بود. در مکانیزم تاسیسات ساختمانی و به منظور ایجاد و ارایه سرمایش و گرمایش مطلوب پپس از فرآیند طی شده در سیستم تهویه مطبوع و در واقع به معنای دیگر، کنترل هوای ورودی و خرروجی و جلوگیری از ایجاد اغتشاش در خروجی کانال رفت هوا و همچنین ورودی کانال برگشت، از دریچههای تنظیم هوا مانند نوع گرد، نوع چهارگوش و غیره استفاده میشود. دریچه هوا ی خورشیدی جهت هوارسانی به کلین روم یا اتاق های تمیز تولید میشود . پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر زانتیا SX که با کد XU10 شناخته میشود قادر به تولید 135 اسب بخار قدرت و 180 نیوتنمتر گشتاور است. برای ساخت دریچه کولر باید نیم سانت بادخور لحاظ شود تا نصب دریچه با سهولت انجام پذیرد .

در امان نگه می دارد. البته هواکش ها برای محیط های مختلف استفاده می شوند و هر کدام دارای ابعاد مختلفی هستند هر چقدر محیط ها بزرگتر باشد و نیز به تهویه بیشتری داشته باشد از دستگاه هواکش بزرگتر استفاده می شود و دریچه ای که برای هواکش استفاده می شود با توجه به ابعاد این وسیله است. خودتان بهتر میدانید در زمستان هر سال یک تکه پلاستیک جلوی دریچه کولر یا مقوا میگذاریم و با چسب آن را میپوشانیم ولی با درب آلومینیومی یا پلاستیکی که بصورت کشویی روی دریچه کولرتان تعبیه میشود دیگر نگران این اتفاق نباشید. برای اینکه اطلاعات دقیق برای ساخت دریچه کانال کولر بدهیم بهتر است که روی یک تکه کاغذشکل هندسی دریچه را بصورت شماتیک رسم کنیم و اندازه هر ضلع آن را بر حسب سانتی متر روی آن یادداشت کنیم. پره های افقی دمپر این دریچه کولر آلومینیومی بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترل آن روی نمای دریچه تعبیه شده کنترل، باز و بسته می شوند.

اما عیب بزرگ این روش برای ساکنین منازل بوده و آنها باید بوی نامطبوع دیگر واحدها را تحمل نمایند. گذشته از تأثیر نامشخص عوامل فوق، رویکرد صحیح برای اطمینان از ایمنی لوازم گاز سوز، رعایت دقیق و کامل مباحث مرتبط مقررات ملی ساختمان است چراکه با رعایت الزامات روش های تأمین هوای احتراق در مبحث هفدهم مقررات ملی، اثر نامطلوب مکش طبیعی کانال عمودی کولر (یا هر مجرای عمودی دیگر) به حداقل می رسد لذا توصیه این مرکز، رعایت کامل و دقیق مقررات ملی ساختمان در این خصوص است. با استفاده از ریموت کنترل شما کنترل کاملی روی پره های افقی و عمودی دریچه دارید.

هزینه کانال کشی کولر معمولا بر اساس متراژ آن برحسب هر واحد متر مربع محاسبه می شود. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخشها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد. را ببندند اما مثلا دریچه کانال کولر را باز بگذارند تا این دریچه کار تامین اکسیژن را انجام دهد. پس از ثبت سفارش هماهنگی لازم برای بازدید، مشاوره رایگان و انجام اندازهگیری ها در محل انجام می شود. دریچه کولر آهنی با پیچ از روی فریم در محل مورد نظر نصب میگردد . همچنین با پوشش زمستانه خود میتوان درب دریچه پلاستیکی کولر را در روزهای سرد سال بست. دریچه کولر آبی پلاستیکی ساخت شده توسط شرکت تهویه نو از جنس پلاستیک ABS می باشد که در مقابل آفتاب، گرما و سرما مقاوم است و همچنین این دریچه ها از نوع دیواری بوده و دارای درب پوشش زمستانه می باشد که از خروج هوای گرم اتاق در فصل زمستان جلوگیری می کند. دریچه های آلومینیومی را می توان به عنوان قدیمی ترین دریچه های کانال کولر آبی معرفی کرد اما نسل قدیمی این دریچه ها دارای پره های ثابت بودند و امکان تغییر جهت هوا در آن وجود نداشت اما نسل جدید آنها دارای یکسری پره های عمودی و افقی می باشد که علاوه بر تنظیم جهت باد کولر، می توان در فصول سرد سال آن را مسدود کرد و مانع از خروج هوای گرم شد.