اخبار

گردشگری اقتصاد ژاپن را تقویت کرد

یک نظرسنجی تجاری نشان داد که فعالیت در بخش خدمات ژاپن در ماه فوریه گسترش یافت و سود را برای یک سال و نیم افزایش داد، به لطف تقاضای قوی در گردشگری و عرضه محصولات جدید.

به گزارش ایسنا، بخش خدمات حوزه مثبتی برای اقتصاد بود و تا حدودی تولید ضعیف ناشی از کاهش تقاضای جهانی را جبران کرد. PMI خدمات نهایی در ماه فوریه به 52.9 افزایش یافت.

ژاپن برای هشتمین ماه متوالی در ژانویه پذیرای بیش از دو میلیون بازدیدکننده بود و راه را برای یک سال رکورد گردشگری هموار کرد. گردشگری داخلی بخش مهمی از اقتصاد ژاپن را تشکیل می دهد و برای اولین بار در سال گذشته، هزینه سالانه بازدیدکنندگان از 5 تریلیون ین (33.28 میلیارد دلار) فراتر رفت.

بر اساس گزارش رویترز، با استخدام شرکت‌های بخش خدمات، کارگران تمام وقت، اشتغال با قوی‌ترین سرعت از ماه مه تاکنون رشد کرده است. PMI ترکیبی، که ترکیبی از اعداد فعالیت های تولیدی و خدماتی است، از 51.5 در ژانویه به 50.6 در فوریه کاهش یافت.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1402121510964/%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%DA%98%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%B1%D8%AF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا