اخبار

آغاز استخدام ۲۲۸۸ نفر در وزارت جهاد کشاورزی

وی افزود: مدارک مورد نیاز شامل کارنامه اولیه صادر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ساختار اطلاعات کارنامه مرحله اول (همراه فایل اعلام نتایج اولیه داوطلبان از طریق پرتال قابل دریافت است)، شناسنامه داوطلب (تمام صفحات)، شناسنامه همسر (تمام صفحات) و صفحه اول و آخر شناسنامه فرزند (در صورتی که داوطلب زمان ثبت نام متقاضی بهره‌مندی از مزایای مربوطه بوده است)، کارت ملی، کارت پایان خدمت/ معافیت دایم، مدرک تحصیلی، مدارک بومی (اصل)، مستندات مربوط به امتیاز بومی شهرستان (فرم پیوست به شماره نامه ۳۶۹۴۸۸ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور)، تاییدیه ایثارگری و تاییدیه سازمان بهزیستی می‌باشد.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی ابراز امیدواری کرد؛ که بلافاصله بعد از تکمیل مدارک و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان که حدوداً سه برابر ظرفیت پیش‌بینی شده است، فرایند کارگروه‌های مصاحبه طبق زمان‌بندی در سراسر کشور انجام شود.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در خصوص میزان و چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی کشور گفت: تمام تلاش ما و سایر دست‌اندرکاران در این وزارتخانه بر این امر استوار بوده که در این آزمون بتوانیم با رعایت دو اصل شایسته‌گزینی و عدالت‌محوری در جذب و استخدام، زمینه‌های حضور جوانان متخصص، خلاق و متعهد به مبانی توسعه ایرانی اسلامی را فراهم آوریم.

اسماعیلی در خصوص میزان سهمیه اختصاص یافته به وزارت جهاد کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته از مجموع دو هزار و ۲۸۸ نفر سهمیه جذب در نظر گرفته شده، برای ستاد وزارت و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها یک هزار نفر، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ۸۶۰ نفر، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ۳۰۰ نفر، سازمان دامپزشکی ۹۰ نفر، سازمان امور اراضی هشت نفر و شرکت شهرک‌های کشاورزی ۳۰ نفر سهمیه در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی در خصوص چگونگی مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی (وزارت جهاد کشاورزی) گفت: پذیرفته شدگان وزارت جهاد کشاورزی برای ارایه مدارک به دبیرخانه جذب و استخدام مستقر در سازمان جهاد کشاورزی استان محل قبولی (رشته، شغل، محل) و در ستاد وزارت به دبیرخانه جذب و استخدام واقع در تهران خیابان ولی‌عصر (عج)، تقاطع خیابان طالقانی، وزارت جهاد کشاورزی ساختمان شماره (۱) روبروی بیمارستان فوق تخصصی کودکان تهران، از روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه سال ۱۴۰۱ و روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ (برای کلیه پذیرفته شدگان بازمانده از فرآیند تکمیل و ارایه مدارک) با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مراجعه کنند.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: از تعداد فوق، ۱۰۰۰ نفر برای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها و ستاد وزارت و ۱۲۸۸ نفر دیگر برای سازمان‌های وابسته از جمله منابع طبیعی، امور اراضی، دامپزشکی و تخصیص داده شده است، بنابراین طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور پذیرفته شدگان مربوطه باید از ۲۰ شهریورماه به سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها مراجعه کنند و سایر پذیرفته شدگان سازمان‌های وابسته به جهاد کشاورزی از طریق پرتال‌های سازمان‌های وابسته طبق اطلاعیه‌ها و آدرس‌های تعیین شده مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به زمان‌بندی انجام شده امکان تمدید زمان ثبت نام وجود ندارد و کلیه سازمان‌های جهاد کشاورزی و همکاران اداره کل امور اداری ستاد وزارت آمادگی دارند در مهلت تعیین شده نسبت به تشکیل و تکمیل مدارک مطابق فرایند تعیین شده اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام اطلاعیه‌ها و زمان‌بندی‌های تعیین شده از طریق سایت اداره کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی قابل دسترسی خواهد بود.

به گفته وی، با توجه به میزان خروجی نیروها ناشی از بازنشستگی و اضافه شدن وظایف و ماموریت‌ها، این سهمیه پاسخگوی نیازهای متنوع نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی نیست، اما گام امیدبخشی است که در دولت انقلابی و مردمی برداشته شده است.



منبع اخبار

به گزارش روز شنبه مجله خبری کشاورزی از وزارت جهاد کشاورزی، «جواد اسماعیلی» درباره آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان نهمین آزمون استخدام مشترک دستگاه‌های اجرایی افزود: این آزمون در فضای رقابتی و کاملاً با رعایت ضوابط اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور توسط سازمان سنجش و آموزش کشور تیرماه سال جاری برگزار شده و نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام شده است و داوطلبین استخدام در وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور از نتیجه و امتیاز خود مطلع شوند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، شاهد تحول و تحرک روزافزون در کلیه بخش‌های وزارتخانه در اقصی نقاط کشور باشیم.

اسماعیلی به پذیرفته شدگان برای خدمت در بخش مهم تامین امنیت غذایی مردم گفت: تمام پذیرفته شدگان سازمان‌های جهاد کشاورزی و ستاد وزارت جهاد کشاورزی که رقم کد ملی آنها زوج می‌باشد در روزهای زوج و سایرین در روزهای فرد می‌توانند مراجعه کنند. در ضمن روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه برای کلیه پذیرفته شدگان که به هر دلیل موفق به حضور برای ارائه مدارک نشده‌اند در نظر گرفته شده است.