تولید برنامه های نوشتاری ایرانی با محتوای اصیل


معاون صنایع عمومی وزارت حراست گفت: علاوه بر بحث تولید ملی، یکی از موضوعاتی که در صنعت نوشت افزار دنبال می کنیم، تولید محصولات با محتوای بومی و ایرانی-اسلامی است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، محمد مهدي برادران گفت: فرآيند توليد محتوا در توليد نرم افزار نوشتاري، فرآيندي است كه بايد همزمان در انيميشن و محصولات تصويري يا سينمايي مرتبط با آن با نماد يا علامت مورد استفاده قرار گيرد. تولید کنندگان این ژانرها محصولات را می توان سفارشی کرد و محصولات مناسب را برای دانش آموزان ارائه کرد.
وی افزود: یکی از دلایل رشد نکردن تولید ملی ما این است که وقتی مردم سریال های غیر ایرانی را تماشا می کردند نماد آنها در کتاب های درسی، دفتر و لوازم التحریر استفاده می شد. به محصولات غیر ایرانی علاقه نشان می دهد.
به گفته برادران، تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی هم اکنون با کانون پرورش فکری تفاهم نامه و ائتلاف راهبردی دارند تا محصولات مورد استفاده با ایجاد شخصیت و معرفی آن به تولیدکنندگان، به بازار عرضه شود.
معاون صنایع عمومی وزارت صمت تصریح کرد: طی دو سال گذشته گروه تولیدکنندگان صنعتی و گروه کانون پرورش فکری با استفاده از نشان پسر دلفین موافقت کردند و سال گذشته نشان بش زرنگ نیز مطرح شد.
وی در گفت و گو با سیدواسیما گفت: امسال لوگویی که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفت و با کانون پرورش فکری به توافق رسید، آرم ریحانه یا همان دختر ژاکت صورتی است که در یکی از آن ها به شهادت رسید. نبردها.» حادثه تروریستی بر سر مزار شهید سلیمانی.
برادران ادامه داد: امسال نماد دختر با ژاکت صورتی در انواع محصولات اداری مانند میز تحریر، دفتر مشق، خودکارهای رنگی، مدادهای مختلف و سایر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد که مورد استقبال دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه دخترانمان قرار گرفته است. .
انتهای پیام/
https://www.isna.ir/news/1403063119983/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D9%85%DB%8C