اخبار

اصول کشاورزی و باغبانی Archives پالیز | agriculture-na

استفاده از سموم شيميايي سيستم تك كشتي و دادن كودهاي شيميايي باعث مشكلاتي براي گياه زراعي شده . در كشورهاي آسيايي چين بيشترين ميزان سطح زيركشت محصولات ارگانيك بوده و كشورهايي مانند ايران تاكنون فعاليت ثبت شده‌اي در اين زمينه در سطح دنيا نداشته‌اند. گستردگی اجناس و نبود منبعی مطمئن جهت مرور اجناس و همچنین دریافت قیمت های به روز ما را بر آن داشت تا سایت ماکی کالا را تاسیس کنیم.

مهمترین علف های هرز زمینهای کشاورزی و 4 روش مبارزه با آنها

پایه کشاورزی ارگانیک حفاظت و بهبود سلامت خاک، گیاهان، مردم، حیوانات و همه چیزهای زندگی است. سلامت تمام این اعداد نمی تواند جدا از سلامت سیستم زیست محیطی که در آن زندگی می کنند. کشاورزی بعنوان بزرگترین صنعت جهان سالانه بیش از 1.3 تریلیون دلار غذا در جهان تولید میکند. مراتع و مزارع کشاورزی تقریبا نیمی از زمین های قابل سکونت انسان ها را تشکیل میدهند. بر همین اساس نقش یک مدیریت برای کنترل منابع و تولید پایدار بسیار پررنگ و حیاتی است. کشاورزی دانش و هنر کشت و پرورش گیاهان به منظور به دست آوردن محصول می‌باشد.[۱] کشاورزی مهم‌ترین پیشرفت در ظهور تمدن بشری غیرمهاجر بود.

  • از جمله این اثرات می توان به افزایش ظرفیت نگهداری آب و عناصر غذایی، سبک شدن خاک، بهبود شرایط خاک برای فعالیت موجودات مفید ذره بینی و بهبود تهویه خاک اشاره کرد.
  • فروشگاه اینترنتی پالیز عرضه کننده انواع آجیل و میوه خشک اعلا و مرغوب است.
  • در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و…
  • معمولا گیاهانی به منظور تولید کود سبز انتخاب و کشت می شوند که سریع الرشد، دارای شاخ و برگ علفی و کم توقع باشند.
  • زندگی کشاورزان و سلامت کلی جامعه بطور کلی ارتقا پیدا میکند.
  • کاهش منابع طبیعی و انرژی های تجدید ناپذیر خطری است که سلامت تمامی موجودات را تهدید میکند.

محصولات سالم و در حال رشد ذرت و سورگوم سبز است (سورگوم ممکن است کمی پررنگ تر باشد). مزارع قهوه ای اخیراً برداشت و شخم زده شده یا برای یک سال در آیش قرار داشته‌اند. معمولا گیاهانی به منظور تولید کود سبز انتخاب و کشت می شوند که سریع الرشد، دارای شاخ و برگ علفی و کم توقع باشند. گیاهان تیره بقولات (مثل شبدر، ماشک گل خوشه ای، باقلا و …) گیاهان تیره غلات (مانند جو و ارزن) و گیاهان سایر تیره ها (از قبیل منداب و خردل) از جمله گیاهانی هستند که به تنهایی یا به صورت مخلوط با هم به عنوان کود سبز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده زیاد از کود های شیمیایی در کشاورزی، موجب تخریب ساختمان فیزیکی و شیمیایی خاک شده و در دراز مدت، مزارع کشاورزی را به کویری شور و لم یزرع تبدیل خواهد نمود.

مدیریت صحیح در حاصل خیزی خاک و تغذیه گیاهی

به عنوان مثال؛ از تله های نوری برای جلب و به دام انداختن بعضی از آفت های شب پرواز در کشاورزی مانند پروانه کرم خراط استفاده می شود. همین طور از تله های فرمونی برای به دام اندازی حشرات نر در طول شبانه روز استفاده می شود. در این تله ها، ماده ای به نام «فرمون» قرار می دهند که نقش جلب کننده ی پروانه های جنس نر را به عهده دارد.

http://3darchitecture.irشما می توانید یک قرار ملاقات یا درخواست برای اطلاعات جامع ایجاد کنید. پوشش خاک را بوسیله گیاهان پوششی در سطح خاک حفظ میکند و بقایای گیاهان را پس از برداشت مجله خبری کشاورزی باقی گذاشته و مالچ پاشی انجام میدهد. اختلال خاک را به حداقل ممکن میرساند یعنی کود و یا بذر را مستقیما به خاک اضافه مرده و خاک ورزی را انجام نمیدهد.

اصول کشاورزی زیستی (ارگانیک)