اخبار

انواع کشاورزی اپلیکیشن زینگ باربری آنلاین

استفاده از حشره کشها به عنوان مکمل عملیات مبارزه در جهت ریشه کنی یا کنترل مطلوب مگس بکار می رود. از سم بایگون( مایع) بیشتر به صورت 5/2% برای مصارف بهداشتی استفاده شده و کارایی آن برای اکثر حشرات بسیار مناسب است . برای جداسازی فسفر از سنگ فسفات ، با اسید سولفوریک تصفیه می شود و اسید فسفریک تولید می شود. برخی از این مواد بیشتر با اسید سولفوریک و اسید نیتریک واکنش داده و یک سوپرفسفات سه گانه تولید می کنند که منبع عالی فسفر به شکل جامد است. کود میکروبی به طور گسترده ای در محافظت و تقویت رشد ریشه ها استفاده می شود.

معمولا از این ابزار کشاورزی مدرن، برای نظارت بر دام و محصولات زراعی استفاده می شود. از ادوات کشاورزی مدرن برای آبیاری محصولات مزرعه، باغچه حیاط و مواردی از این دست مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع قدرت و اندازه آن باعث می شود که در زمین های ناهموار به خوبی کار کند و در زمینه کشیدن یا بکسل ادوات کشاورزی نیز بکار گرفته شود.

جزئیات ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی تأمین مالی کشاورزی قراردادی

متاسفانه دراین‌باره استفاده ازکودهای شیمیایی به‌عنوان سریع‌ترین راه جبران کمبود عناصرغذایی و حاصل‌خیزی مجدد خاک معرفی می‌شود. دراین نظام به‌دلیل کاربرد زیاد عناصرغذایی درخاک، عملکرد در واحد سطح زیاد است، اما لازم به یادآوری‌ست که دراین نظام به‌طورعمده از کودهای شیمیایی برای تغذیه‌ی گیاه استفاده می‌شود و به چرخه‌های طبیعی عناصرغذایی کمتر اهمیت داده می‌شود. هم‌چنین دراین نظام تثبیت بیولوژیکی نیتروژن و دیگر عناصردراثر به کارگیری زیاد کودهای شیمیایی کاهش می‌یابد، بنابراین موادآلی موجود درخاک دربیشترمواقع در حداقل میزان خود قراردارد.

در واقع تیلرهای کشاورزی بنزینی در اندازه های کوچکتری تولید می گردند و به بازار عرضه می شوند. استفاده از تیلرهای بنزینی بیشتر برای زمین های زراعی کوچک است به دلیل آن که سایز و اندازه آن نیز نسبت به نوع دیزلی کوچکتر می باشد. اگر بخواهیم از تیلرهای کشاورزی دیزلی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، باید اشاره کنیم که تیلرها یا کولتیواتورهای دیزلی کشاورزی در اندازه های بزرگ تر و هم چنین با قدرت و کارایی بیشتر مناسب زمین های زراعی بزرگ می باشد. در کل شما عزیزان باید با استفاده از نوع نیاز خود و اندازه و سایز زمین کشاورزی تان تیلرها را انتخاب نمایید. یک لایه پلاستیکی بر روی زمین کشاورزی قرار می‌گیرد که به ارتقاء کیفیت خاک و محصول کمک می‌کند و همچنین برای محافظت از خاک برای نوبت‌های بعدی کشت مورد استفاده قرار می‌گیرد و تاثیر بسیار زیادی دارد.

• آبیاری با آب حاوی املاح ممکن است، سبب سوختگی برگ شود و در نتیجه برای محصولاتی مانند سبزیجات برگی کاهش کیفیت بازار پسندی را به دنبال داشته باشد. اساس این سیستم حرکت آب در لوله های آبی که تحت فشاری بیش از فشار اتمسفر است. از محل هایی که برای خروج آب بر روی لوله ها تعبیه شده است، آب خارج شده و عملیات آبیاری صورت agriculture-na می گیرد. آبیاری تحت فشار در طرح های متفاوتی برای شرایط و محصولات مختلف ارائه می شود. امروزه بسیاری از کشور‌های دنیا با مشکل کمبود آب مواجه هستند که درطراحی و ساخت سیستم‌های به روز آبیاری قطره‌ای تلاش شده است که کم‌ترین آب برای آبیاری مصرف شود. تنها ارزش محصول تولیدی برای رسیدن به درآمد گلخانه ملاک نیست.

جلسه دوم ستاد آموزش فنی و حرفه ای روستاییان و عشایر با حضور نماینده مجمع ملی خبرگان کشاورزی