اخبار

مسابقه خودروهای برقی در چین

داده‌های صنعت چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای الکتریکی چین در ژانویه تا فوریه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، زیرا رقابت با تشدید رقابت با رهبر بازار BYD برای کاهش بیشتر قیمت‌ها کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، داده های انجمن خودروهای سواری چین نشان می دهد که فروش خودروهای برقی باطری 18.2 درصد افزایش یافته است. این تا حدی نشان دهنده کاهش علاقه مصرف کنندگان است زیرا سرما عملکرد باتری خودروهای الکتریکی را کاهش می دهد.

فروش خودروهای انرژی نو در دو ماه اول از 36.2 درصد در سال 2023، 37.5 درصد افزایش یافته است. این رقم در مقایسه با رشد کلی 16.3 درصدی بازار خودروهای سواری در دوره ژانویه تا فوریه است و ضریب نفوذ 33.5 درصدی را نشان می دهد. خودروهای انرژی نو در مقایسه با 28.3 درصد در مدت مشابه در سال 2023.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن در بیانیه ای اعلام کرد که ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و برد رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان به طور موقت بر اعتماد مصرف کنندگان به خرید تأثیر گذاشته است. تغییر در زمان تعطیلات سال نو چینی باعث نوسانات داده های ماهانه در دو ماه اول سال می شود. این تعطیلات در بهمن ماه امسال هشت روز به طول انجامید در حالی که در ژانویه سال گذشته هفت روز بود.

انتهای پیام/

https://www.isna.ir/news/1402121913670/%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AF

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا