اخبار

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان | allescape

بهترین اتاق فرار های تهران تجربه یک بازی هیجانی و دلهره‌آور ره بال آسمان | allescape در اینجا باید کلی نقشه و راه خروج را امتحان کنید تا نهایتاً راه خروج واقعی را پیدا کنید. سن مناسب برای بازیکنان بالای ۱۶ سال بوده و مدت‌زمان آن هم ۶۰ دقیقه است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم چند تا از اتاق فرارهای تهران را برای شما معرفی کنیم که اکثرا در ژانر ترسناک و معمایی است. اگر قبلا در این اتاق‌ها بازی کرده‌اید حتما تجربه‌تان را برای ما و بقیه بازی خوب خواننده‌ها تعریف کنید.

با رفتن به هرکدام از این اتاق‌ها ۶۰ دقیقه وقت به شما داده می‌شود که معماها را حل کنید و خارج شوید. اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد. اتاق فرار خانه اشباح یکی از ترسناک‌ترین اتاق‌ فرارهای تهران است که اگر دوست دارید ترشح آدرنالین را در بدن خود افزایش دهید، می‌توانید به آن مراجعه کنید. این اتاق فرار با ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین اتاق فرار‌های این تهران است و فضاسازی این اتاق در نوع خود بی‌نظیر است و هیجان بسیار زیادی را برای شما به‌همراه خواهد داشت. دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. وقتی هم که این اتاق فرار ترسناک ساخته شد دیگه کسی ول کن نبود چون انقدرررررر طرفدار پیدا کرد همه رفتن سراغ این ژانر و حسابی راه کسب و کار اتاق فرار رو عوض کرد.

  • داستان این خانه فرار مشهد از این قرار است که آلمانی ها تلاش می کنند تا ایدئولوژی فاشیستی خود را در کشورهای مختلف نفوذ بدهند و زمزمه جنگ بزرگی به گوش می رسد.
  • پذیرای قدم بانوان و آقایان نیز خواهد بود و سناریوی ویژۀ سفر در زمان را ارائه خواهد داد.
  • این مجموعه مساحتی در حدود ۱۷۰ متر دارد و از امکانات آن می‌توان به وجود عکاسی تخصصی، سرویس بهداشتی، پارکبان، نمازخانه و راهنما اشاره کرد.
  • شاید اون زمان که این بازی اختراع شد چیزی به اسم بهترین اتاق فرار وجود نداشت و پیدا کردن ی بازی خودش غنیمتی بود.

مجموعه اتاق فرار اسکیپ کیوب در اپال مال سعادت آباد با دو بازی فعال از بهترین اتاق فرارهای تهران در غرب است. تا به امروز بیش از ۱۰۰ اتاق فرار با ژانرهای مختلف معمایی، کارآگاهی، ترسناک، دلهره‌آور و تئاتر تعاملی در تهران افتتاح شده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اتاق فرارهای تهران را که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌آیند، به تفکیک مناطق به شما معرفی کنیم. در داستان این اتاق فرار چندین سال قبل در ساختمان مرکزی شهر انفجار بزرگی رخ داده است که در این حادثه خانه های بسیاری در آتش سوختند و تعداد زیادی از افراد کشته شدند. پس از این حادثه شما سال های سال به کمک یک فیزیکدان تلاش کردید تا دستگاهی اختراع کنید که زمان را به عقب باز گردانید. حال شما باید در این اتاق فرار ترسناک مشهد دستگاه را آزمایش کنید اگر این دستگاه کار کند شما قادر خواهید بود زمان را ۶۰ دقیقه قبل از آن حادثه انفجار برگردانید و زندگی افراد بسیاری را نجات دهید.

بهترین اتاق فرار های تهران | 20 اتاق فرار تهران + معرفی و آدرس

با توجه به معماهایی که در بازی طرح شده‌اند، این اتاق فرار از درجه سختی نسبتاً بالایی برخوردار است، پس حین بازی باید کاملاً حواس خود را جمع کنید و با کار تیمی بازی را پیش ببرید. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد.

اتاق فرار طهران 1346؛ مجموعه اسکیپ روم

یادتون نره اگر شما بیرون بازی استرس بگیرید قطعا این استرس به داخل بازی هم کشیده میشه و بهترین اتاق فرار تهران رو برای شما بدترین جلوه میده. اتاق فرار میراث لاله یک بازی محیطی با درجه سختی ۸۰ درصد است. این بازی اولین بازی از سری بازی‌های شکار گنج (یا همان بازی محیطی) در ایران است. بازی‌های شکار گنج، بازی‌های معمایی و گروهی هستند که در فضای باز انجام می‌شوند. این بازی محیطی حدودا دو تا سه ساعت است و به نسبت بازی‌های اتاق فرار نیاز به تحرک و جست‌و‌جوی بیشتر دارد. قیمت اتاق فرار در مشهد در مجموعه پارادوکس بسیار مناسب می باشد و این مجموعه برای حضور در بازی به ازای هر نفر ۳۰% تخفیف ویژه در نظر گرفته است.